Albert Heijn

Review over Albert Heijn van een medewerker

Bekijk alle reviews over Albert Heijn

Vreselijk bedrijf , gaan belachelijk om met jongeren
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) –  Renkum24 juli 2019
Ik heb ongeveer 2 jaar gewerkt bij de Albert Heijn in Renkum en ik ben vreselijk behandeld.
Van tijd tot tijd ging het wel prima maar mijn uren werden bijna altijd niet genoteerd als ik over moest werken , als ik ziek was moest ik elke keer zelf vervanging zoeken en werd er geen rekening met mij gehouden.
Ze werden altijd erg boos wanneer ik me ziek meldde en pushten altijd door dat ik toch moest proberen om te komen.
Ik heb vaak met koorts moeten werken omdat je je na 10u in de ochtend niet meer mag ziekmelding. Je hoort dan gewoon op te dagen.
Het personeel op de vloer is erg aardig tegen elkaar maar erg leuk hebben we het niet.
Ik ben 18 jaar en verdien niet veel per maand , daar komt ook nog eens bij dat als je nieuw bent je in het begin vaak in de ochtenden om 6u soms 5 word ingepland nadat aangegeven dat ik dat niet wou.
Vreselijke ervaring.
Pluspunten
Gratis avondeten
Minpunten
Uren niet genoteerd

Andere reviews over Albert Heijn van medewerkers

Positieve werkomgeving
Shiftrunner/Assistent Teamleider (voormalige medewerker) –  Delft28 januari 2020
Al snel wordt een talentvolle medewerker goed begeleidt naar een hogere positie.
Leuke collega's, werk oke maar niet waar ik in verder wil.
Winkelmedewerkster (voormalige medewerker) –  Glanerbrug27 januari 2020
Het werk hield vooral schoonmaken in en het helpen van klanten doormiddel van beantwoorden van vragen of aanwijzen waar producten liggen.
Het minder leuke aan deze baan was dat veel van de klanten niet erg vriendelijk waren, maar ja de klant is koning.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Albert Heijn. Onze community staat klaar om te antwoorden.