Review over Albert Heijn van een medewerker

Bekijk alle reviews over Albert Heijn

Een strafkamp
Chauffeur/bezorger (voormalige medewerker) –  Almere17 maart 2019
Alle beoordelingen vinden plaats op basis van cijfers. Het systeem is erop berekend dat je na verloop van tijd zelf ontslag neemt. Blijf je door werken word je na verloop van tijd onvoldoende beoordeeld door je leidinggevende. En dan word je contract niet verlengd. Dus hard werken en goed je best doen helpt je alleen maar tijdens je sollicitatie en je proeftijd. Daarna is het gewoon je tijd uitzingen.

Super krappe tijdschema's zorgen er voor dat je altijd net te veel hooi op je vork hebt. Altijd zware kratten en boodschappen sjouwen en onder tijdsdruk werken sloopt je lichamelijk en geestelijk.

leidinggevenden willen alles controleren en zitten overal met de neus bovenop. Chauffeurs worden hier als kleuter behandeld.
Minpunten
Zwaar werk onder tijdsdruk, geen waardering

Andere reviews over Albert Heijn van medewerkers

Interessant
HULPKRACHT (voormalige medewerker) –  Lelystad10 december 2019
Als eerste baan is het natuurlijk even wennen, je bent jong en speels en moet nog leren te werken onder een gezaghebbende. AH was een goede keuze aangezien ik er veel heb geleerd.
Muhuaa
Cassiere (huidige medewerker) –  Heiloo8 december 2019
Werken bij de Albert heijn is traag, eentonig, saai en niet motiverend. Het voelt meer als je ziel verkopen zodat je in je voorzieningen kan voldoen als jongeren.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Albert Heijn. Onze community staat klaar om te antwoorden.