Albert Heijn

Reviews voor Vulploegmedewerkster bij Albert Heijn

Vulploegmedewerkster21 reviews
Bekijk alle 2.767 reviews
Bij de Albert Heijn werken was mijn eerste officiële baan. Het was voor mij allemaal heel nieuw en ik vond het heel spannend.
In het begin waren er al wat problemen met mijn Sam account, ik kon niet inloggen en daardoor ook niet zien wanneer ik moest werken. Na een tijdje is dit gelukkig wel opgelost en kon ik gewoon in mijn rooster kijken.

Ik vond het vooral ik het begin heel leuk omdat ik nieuwe mensen leerde kennen en af en toe wat kon kletsen met hun. Maar na ongeveer een jaar vond ik het werk niet meer zo veel aan. Er was niet veel variatie in het werk en ik werd ook bijna niet meer ingeroosterd. Toen heb ik besloten ontslag te nemen. Ik vond de tijd die ik bij de Albert Heijn had leuk, maar ik zou er niet nog een keer willen werken, in elk geval niet meer als vulploegmedewerker.
Pluspunten
Leuke werksfeer, met vriendelijke collega’s
Minpunten
Weinig ingeroosterd.
Je hebt de kans om niet alleen beter te worden in wat je doet op je werk maar ook zelf beter worden als een persoon. Het management zorgt dat je meer vertrouwen krijgt in jezelf.
Het was altijd erg leuk om bij Albert Heijn te werken. Aan het begin van je shift krijg je te horen wat je moet doen en als dat klaar is, is het meestal al weer tijd om naar huis te gaan. Als je eerder klaar bent is er altijd nog wel een klusje ergens in de winkels. Ook zijn er aardige en gezellige teamleiders.
Geen verder opmerkingen prima bedrijf ik ben stagiair dus heb verder geen inkomen vanuit dit bedrijf
Minpunten
Bij de AH heb ik als vulploegmedewerkster diverse werkzaamheden verricht. Ik heb daar heel lang gewerkt dus ik heb veel winkelervaring opgebouwd.
Een normale werkdag zag er als volgt uit: vakken vullen en spiegelen en klanten helpen met vragen.
Ik heb geleerd hoe ik met bepaalde situaties om moet gaan.
Pluspunten
Minpunten
weinig uren
fijne werkervaring, gezellig, altijd wel iets te doen.
Pluspunten
gezelligheid
Minpunten
onderbetaald
Het enige wat heel erg stoorde waren de werktijden. Als 15 jarige om 6 uur 's ochtends beginnen voor schooltijd aan was niet echt een optimale situatie. Afgezien daarvan was het een redelijke ervaring.
Pluspunten
Minpunten
Vroege werktijden in vergelijking met leeftijd
Het was altijd leuk om aan de slag te gaan, ik had erg leuke en gezellige collega’s. De meeste van mijn eigen leeftijd. Ik ben erg leergierig een daar gaven ze een zeer goede uitleg hoe alles in z’n werk ging.
Pluspunten
Leuke collega’s
Minpunten
Veel karren die leeg moesten.
Het was altijd heel leuk werken bij de albert heijn je werd goed geholpen door je collegas en t was altijd ook heel gezellig.
Het is altijd heel gezellig en het is leuk dat ik hier werk en hier mij echte eerste baantje mag hebben.
Pluspunten
Het is er gezellig
Minpunten
Zwaar werk en lage salaris
Door te werken bij de AlbertHeijn heb ik geleerd om samen te werken met mijn collega's en daarom vond ik het een zeer goed starters baantje.
Pluspunten
leuke sfeer
Ik ben de komende tijd ziek geweest had het doorgegeven en er werd afspraak met me gemaakt ik kon niet werken en had vervolgens vervaning geregeld ruim optijd uiteindelijk moest ik weg.
Pluspunten
Gratis drinken
Minpunten
Geen inklok systeem
het is de bedoeling dat je over ongeveer 2 uur je vulling in de schappen hebt zitten en dat doe je door samen zorgvuldig te werk te gaan. Je werkt in een team en probeert samen je eindtijd te behalen. Ik heb hier geleerd dat je netjes tegen klanten moet zijn, hoe je het beste iemand te woord kan staan of kan helpen en hoe je samen als een team moet werken. Met de leidinggevenden is er niks mis, je kan altijd wat vragen en er is altijd een mogelijke oplossing. Collega's zijn ook erg gezellig, maar kunnen tegelijkertijd hard werken. Het moeilijkste hier bestaat bijna niet, soms moet je even tegen kritiek kunnen en slikken, maar dat moet je vrijwel overal leren! Het leukste is dat ik werk met veel leeftijdsgenoten en de avonden vaak maar 2/3 uurtjes zijn.
Pluspunten
eten wordt vergoed en er valt altijd wel een compromis te sluiten!
Minpunten
vaak loopt de werktijd wel uit
mijn collega's waren er nooit voor me.
ik heb wel wat kunnen leren dat is hoe ik vakken moet vullen en ik heb geleerd wat alles is in de magazijn
ik vond dat ik bij deze Alber Heijn weinig dingen heb geleerd en amper door kon groeien. ik heb een aantal keer aangegeven meer te willen werken, maar dat gebeurde niet.ik werkte daarom maar 1 uur in de week op een zondag.
Pluspunten
dubbel betaalt op zondagen
Minpunten
te weinig uren kon maken
Het is fijn om bij de Albert Heijn te werken omdat je veel met mensen in contact komt, je mag mensen helpen en samen met mensen werken die ook vrienden van je worden. Het salaris is voldoende voor een scholier en er is een mogelijkheid om meer te werken.
Pluspunten
Gratis drinken in de kantine
Helaas niet de beste tijd gehad bij Albert Heijn. Vaak maar voor twee uur per week ingeroosterd (17.00-19.00). Helaas moest je geregeld overwerken als je je pad niet op tijd af had. Zo was ik geregeld tot 20.00 uur of 21.00 nog aan het werk, terwijl overuren niet uitbetaald werden (ook niet in uren bijgeschreven).

Veel tijd om met collega's te praten was er niet. De druk was erg hoog om je eigen karren op tijd af te krijgen om niet langer te hoeven blijven. De directie vond een volle winkel belangrijker dan hun eigen personeel.
Pluspunten
Handige tijd om te beginnen
Minpunten
onbetaald overwerk
Mijn functie is vakken vullen. Wat ik op zo'n dag moest doen was het vullen van de vakken en als er iets vies was ook het poetsen daarvan. Ook moest ik klanten helpen en ze adviseren.
Pluspunten
Flexibele tijden
Minpunten
Altijd hetzelfde moeten doen..
Bij het werken bij de Albert Heijn heb ik veel geleerd. Ik heb onder andere geleerd om zowel in teamverband als individueel te werk te gaan. Ook heb ik geleerd om uit mijn schulp te kruipen, omdat ik vroeger nogal verlegen was. Dit door de klanten zo goed en vriendelijk mogelijk te helpen en om collegiaal te werk te gaan.

Het werken in de Albert Heijn was heel leuk. Het is belangrijk voor je collega's maar ook voor de klanten om een aangename werksfeer te creëren als medewerker. Goed je taken uitvoeren met een leuke werksfeer is dus wél mogelijk. Gelukkig kan ik hier niet over klagen.
Eigenlijk heb ik bij de Albert Heijn zo'n beetje alles geleerd. Zij hebben mij leren balansen, spiegelen, doorwerken, geordend werken en dat je werk ook leuk kan zijn.
Pluspunten
Erg indrukwekkende gezellige, maar ook hard werkende sfeer