Albert Heijn

Reviews voor Vulploegmedewerker (m/v) bij Albert Heijn

Vulploegmedewerker (m/v)179 reviews
Bekijk alle 2.752 reviews
Leuk om er te werken en gezellig met anderen, maar je moet wel erg hard werken om alles op tijd af te krijgen omdat je niet betaald krijgt als je overwerkt. Je krijgt soms eten mee naar huis en goede bonussen.
Pluspunten
Vakantiegeld, gratis avondeten
Minpunten
Hard werken, niet betaald bij overwerken
Je leert hier hoe je jezelf naar de top in moet vechten om bijvoorbeeld door te groeien, het vereist zeker geduld.
Het team waarin je werkt is gezellig. Soms ligt de werkdruk erg hoog en zijn de verwachtingen niet realistisch. Er word fijn naar je geluisterd en je kan altijd met ideeën komen.
Het werk bij de Albert Heijn is heel onrustig, je krijgt er wel goed voor betaald, maar de teamleiders zijn 10 keer niks.
Pluspunten
Goed betaald
Minpunten
Teamleiders
Ik had h e t wel naar mijn zin bij de Albert Heijn
Ik raad iedereen af om stage te lopen bij de Albert Heijn Je wordt letterlijk afgeperst er wordt zwaar van je geprofiteerd
Leuke begin baantje, enige kennis op gedaan. Leuk personeel
Een typische vulochtend begint om kwart over 7. Je komt aan bij het magazijn, je drukt op de bel waarop een collega de deur voor je open doet. Je loopt naar de kantine, waar de kluisjes staan en je doet je blouse aan van de Appie, waarna je nog kort even een bakje koffie kan doen voordat je begint.

Iedereen krijgt een afdeling aangewezen van verkoopklaar (wat in de ochtend klaar ligt voor de klant om te pakken), en vult op die afdeling de vakken aan met de bijbehorende vulling. Je zorgt er tijdens het vullen voor dat alle vakken gespiegeld en FIFO (gesorteerd op datum, jongste achter oudste voor) liggen, en controleert dat de producten in het vak niet over de datum zijn, anders haal je die eruit en muteer je deze (verander je de status van het product) in Wink.

Als er actieproducten zijn, met een oranje stikker, vul je deze aan op de aangewezen plek in de aangewezen actiekop.

Als de vracht er is, ga je deze met je collega lossen. Hierbij ben je ten alle tijden verplicht om dit met minstens 2 collega's te doen, en veiligheidsschoenen te dragen. Eerst los je alle containers, waarvan er actie- en initiële actiecontainers tussen kunnen zitten, deze containers zet je op een aangewezen plek in het magazijn. Hierna ga je de retouren opladen, eerst de fust (zwarte kratten), daarna lege bierkratten en plastic, en vervolgens karton en lege containers.

Ik kan met eerlijkheid zeggen dat het na een jaartje wel een beetje eentonig wordt, maar het contact met mijn collega's houdt het wel heel leuk. Er zijn altijd situaties die zich op kunnen doen, waar je samen met je collega
 - meer...
Ik heb bijna 2 jaar bij de Albert Heijn gewerkt en ik ben in die tijd een stuk handiger geworden. Het leukste aan de baan vond ik de collega’s.
Prima bedrijf. Geen zware werkdruk, leuke sfeer! Veel speling in combinatie met school roosters.
Redelijk loon, slechte teamleiders, maar dit verschilt per filiaal
In de Albert Heijn is de werksfeer vooral gezellig, en wordt je behandeld als onderdeel van het team. De teamleiders zorgen voor een goede maar ook serieuze sfeer.
het is leuk en gezellig werk om te doen en een fijne omgeving
verder niets te melden over mijn werkervaring bij ah
Ik werk nu al 1.5 jaar bij de appie en tis altijd gezeik. Vervanging doen ze moeilijk over en ze zijn totaal niet flexibel , ik wordt het een beetje zat. De teamleiders hebben alleen zelf medeleiden en helpen je niet om iets te regelen. Daarnaast vriendjes politiek, ik moest splitsen met een andere jongen. Vraagt die teamleider aan die jongen of hij mee pizza komt eten. Ik stond alleen, lekker hoor albert heijn .
bij albert heijn gaat het om samenwerking! Elkaar helpen is wat telt.
Dramatisch slecht met een lage uurloon waarbij ze veel van je vragen in weinig tijd, vooral bij de avondshifts.
Tijdens een werkdag zijn er niet veel verrassingen. Je komt op je werk aan en krijgt te horen wat er op die dag de winkel in moet. Met het team ga je aan het werk om de winkel weer netjes te krijgen en om de klanten tevreden te houden. Over het algemeen in het een erg gezellig bedrijf om bij te werken.
Je kan er lekker werken met goede collega's om je heen. Lekkere tempo een babbeltje kan altijd plaatsvinden, lekker enthousiast en stimuleren elkaar om 100& ervoor te gaan.
je vult vracht met je medecollega's
ik heb inzicht gekregen van hoe dingen werken door dit werk, het management is heel gezellig (soms iets te). het moeilijkste van deze baan is het altijd hard werken. het leukste is de diversiteit.
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
eerder of later klaar zijn.
Er word veel van je gevraagd, als je eenmaal bij de albert heijn werkt zal je ook veel te maken hebben met de albert heijn.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Albert Heijn. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over Albert Heijn gesorteerd op locatie