Albert Heijn

Reviews voor Verkoper (m/v) bij Albert Heijn

Verkoper (m/v)301 reviews
Bekijk alle 2.755 reviews
Geen slechte werkplek alleen werkte het niet voor mij op dat moment
Pluspunten
Goed rooster
Minpunten
Schijnheilige collega’s
Bij Albert Heijn luisteren ze niet naar je vragen en word je niet gehoord door de werkgevers/teamleiders. In het begin lijkt dit wel zo, maar later moet je 3x iets vragen voordat je überhaupt antwoord krijgt. Het leuke van de baan is dat je leert hoe je klantvriendelijk moet zijn
Bij de Albert Heijn krijg je weinig uren vind ik, maar als je genoeg uren krijgt is je loon echt tof!
van brood bakken/vlees snijden/kaas snijden ,klaar leggen, barcode geven ,adviseren tot schoonmaken
Het is een prima bijbaan zonder doorgroeimogelijkheden.
Ik werk op de broodafdeling. De werkzaamheden die ik daar uitvoer zijn o.a. de afdeling op orde houden, zorgen ervoor dat alles op voorraad ligt, zelfstandig taken uitvoeren. Ik leer elke dag bij hoe ik in drukke situaties het beste kan inspelen dat vind ik heel uitdagend en leuk. De managementteam is heel erg bereikbaar en ik kan altijd bij ze terecht voor eventuele problemen of vragen. Het leukste van deze baan is toch in contact komen met verschillende soorten mensen.
Leuke studenten bijbaan.
Als in het juiste filiaal begint zijn er zeker doorgroei mogelijkheden.

Echter niet altijd even positief over ziekmeldingen en kunnen hier nogal een probleem van maken.
Pluspunten
personeels uitjes
Minpunten
collega's
De werknemers/werkgevers worden met respect behandeld en er wordt rekening gehouden met elkaar.
mensen die knap en gezellig waren kregen promotie en de lelijke eendjes mochten alleen de vervelende klusjes doen
Er word veel van je verwacht qua werkhouding en mentaliteit verder veel geleerd alleen is het soms door de grootte moeilijk om orde te houden
Hier staat alles behalve je eigen welzijn op nummer 1.
Overuren worden niet uitbetaald.

Bij ziekmelding moet je elke dag bellen of je die dag erna wel of niet weer komt werken.

Als werknemer word je niet gewaardeerd.
Pluspunten
Gezellige collega’s
Minpunten
Overuren niet uitbetaald
Ik stond vaak lange dagen op de vloer maar kreeg daar niet erg veel waardering voor
Goede opstap als eerste baan, ook goed om een goede houding en klantgerichtheid te trainen.
Heb in de maanden dat ik bij albertheijn stage liep veel geleerd van verkopen en met de klant om te kunnen gaan
Het werk wat ik deed vond ik leuk. Fijne collega's, leuke sfeer.
Pluspunten
bonus om de 3 maanden
Minpunten
?
Heb daar van alles gedaan

Kassa, Brood, Deli, Kaas.

Ik ben ook Teamleidster Verkoopafhandeling geweest.

Vast contract gehad,

Kwijt geraakt door nieuwe manager.
Pluspunten
Leuk team om in te werken
Minpunten
Vriendjespolitiek.
Iedere werkdag op de broodafdeling is een drukke dag, maar fijn als je weer een nieuwe klant tevreden hebt gesteld.
Werken onder een goed management, is voor iedereen prettig en zeker ook duidelijk. Ik vindt het lastig als er steeds nieuwe veranderingen komen, wat met computer en dergelijke heeft te maken. En Leuk vindt ik vooral om gaan met mensen, wat voor mij zeker geen probleem is. En vindt het heel fijn, als ik mijn taak van de dag dan ook voledig heb kunnen volbrengen.
Pluspunten
Het heerlijke fruit tijdens de pauzes.
Minpunten
Zullen er ongetwijfeld zijn, maar niet wat mijn werk hierin belemmerd.
Prima werksfeer, goed management en leuke baan. Het was top.
Vulploeg medewerker bij Albert Heijn was mijn eerste baantje, en ik raad het dan ook zeer aan als je nog geen werkervaring hebt. Je leert snel en netjes werken, service staat er erg centraal en er wordt goed rekening gehouden met leeftijd, ervaring en zaken zoals school of stage.
De bedrijfscultuur is gezellig, maar er heerst wel een redelijke vriendjespolitiek. Wie het hardste werkt, wordt ook het meest gehoord (wat natuurlijk goed is), maar er wordt dan wel vaker gekeken naar hoeveel je hebt gedaan (bijv. hoeveel karren je hebt gevuld), dan naar andere kwaliteiten (bijv. hoeveel je hebt opgeruimd, hoeveel klanten je hebt geholpen, etc). Wel wordt je er op aangemerkt als deze andere kwaliteiten ontbreken...

Groot minpunt (en de reden waarom ik ben gestopt) is dat de ingeplande uren waak worden overschreden, en dat er dan moeilijk wordt gedaan of je deze uren uitbetaald krijgt. Je moet afmaken waar je aan begonnen bent en als je dan een halfuurtje uitloopt, gaan ze eerst met je in overleg of dit jouw schuld was en of ze je het gaan uitbetalen. Heb ook meerdere keren tot middernacht gewerkt (terwijl je dan tot 19:00 in de planning staat), dit krijg je dan wel uitbetaald maar je werkt dan spontaan een bijna drie-dubbele shift. Een voordeel hiervan is, is dat je wel leert voor jezelf op te komen.

Het management en hiërarchie binnen het bedrijf zijn wel erg overzichtelijk en transparant, en ondanks de vriendjespolitiek kan je wel iedereen goed aanspreken.
Pluspunten
Houdt goed rekening met school/stage/privé
Minpunten
Veel (spontaan) overwerken tot soms laat in de avond
ik heb veel kunnen leren van mijn collega's. Werkomgeving was zeer fijn. En zeker doorgroeimogelijkheden
Pluspunten
gratis lunch
Minpunten
werktijden ongemakkelijk
Het contact met werknemers en werkgevers was heel gehecht. Je kon bij iedereen terecht of vragen stellen. De sfeer op de werkvloer was heel mooi te zien. Klanten en werknemers die sociaal met elkaar omgingen en verder nog vroegen naar je dag of weekend. De management was heel professioneel en maakte geen onderscheid tussen werknemers.

Er was ook nooit wat moeilijk aan de baan. Stel je deed iets voor het eerst werd dat je uitgelegd waardoor je het snapte en zelfstandig verder kon. Het was een leuke werkplek, naast het feit dat het altijd druk was.
Pluspunten
Iedereen ging sociaal met elkaar om.
Minpunten
Het was wel altijd druk.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Albert Heijn. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over Albert Heijn gesorteerd op locatie