Reviews over Verkoper (m/v) bij Albert Heijn in Amsterdam

18 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 2.535 reviews
Gezellige sfeer altijd
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Amsterdam8 januari 2019
Ik vond het altijd wel leuk daar, maar na mijn diploma’s kon ik toch een betere baan krijgen.
Gezellig
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam18 juni 2018
Leuk team, alleen weinig uren.
Doordat er meestal teveel mensen werken, voornamelijk jongeren.
Pluspunten
Gratis lunch
Minpunten
Korte werkdagen
Saai
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Amsterdam14 juni 2018
Meestal doe je gewoon heletijd hetzelfde. Achter de kassa fulltime werken raad ik niemand aan.
Pluspunten
Veel locaties
Minpunten
Lange werkdagen
Gezellige plaats wat goed betaald en rekening houd met studenten
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Amsterdam5 september 2017
Ik werk al ander half jaar in Albert heijn en heb verschillend functies gehad. Ik heb vanuit mijn eigen persepectief gezien dat als een medewerker je ene winkel anders ziet dan een klant. Eerst was ik heel slordig en werd ik boos als een winkel der slecht uit zag maar nu weet ik hoe het voelt als ik me best noet heb gedaan met werk en de klanten hun frustraties kan begrijpen nu.
Pluspunten
Maaltijden en goeie shifts
Minpunten
Je mag maar een ding doen dus of kassa of vullen of brood en niet alles tegerlijkertijd
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Amsterdam18 juli 2017
Een typische dag op het werk is dat je bij binnenkomst eerst iedereen begroet en daarna gelijk aan het werk gaat. Na 3 uur kan je gaan pauzeren en daarna weer aan het werk.
Wat ik de afgelopen 8 jaar geleerd heb is hoe je klantvriendelijk moet zijn en hoe je effectief kan werken.
Op het werk ken ik niet alle collega's, vanwege de verschillende diensten. Maar de collega's met wie ik vaak samenwerk, zijn best gezellige collega's en een leuke groep om mee samen te werken.
Er is eigenlijk niet iets wat moeilijk is aan mijn werk. Het leukste van de baan is dat je contact hebt met de klanten en de gelegenheid hebt om nog praatje te maken.
Pluspunten
Lunch uit de winkel
Minpunten
Te weinig uren
goede ontspannen sfeer
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Amsterdam12 november 2016
werk met veel plezier bij albert heijn wil daarom bij albert heijn blijven maar vaaanwege verhuizing van amsterrdam naar gouda wil ik graag overgeplaats wordengoed
Pluspunten
goed salaris bonuskaart
=
Medewerker Verkoop (huidige medewerker) –  Amsterdam21 september 2016
het is gewoon net als alle andere albert heijns maar hier heb je als 18 plusser niks te zoeken als het gaat om uren. ong 7,5 uur per week max wordt je ingeroosterd
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Amsterdam, NH13 november 2015
Een kleine winkel waar iedereen elkaar kent. Je zult hier veel Engels gebruiken, omdat de klantenbasis grotendeels bestaat uit toeristen.
Leuke werkgever die mogelijkheden bied aan het personeel
Eerste Verkoopster (voormalige medewerker) –  Amsterdam, NH7 november 2015
Als werknemer ben ik over deze werkgever altijd heel tevreden geweest. Er werden mogelijkheden geboden om verder te leren binnen het bedrijf en ook kreeg je de kans om te laten zien waar je toe in staat was. Ik heb er altijd met plezier gewerkt en zou er dan ook graag weer naar terug willen.
Het was altijd hard werken en de lat lag hoog om voor de klanten een eerste keus winkel met een A kwaliteit producten neer te zetten. Het werk is lekker afwisselend en dat houdt het werk leuk en maakt het voor de klanten ook gezellig om gezellig personeel te zien.
Pluspunten
Lekkere werksfeer en leuk werk
drukke winkel
Verkoper (voormalige medewerker) –  amsterdam21 oktober 2015
In Albert Heijn is het elke dag druk tijd gaat lekker snel niks negatiefs te melden er werken hele leuke mensen daar.
Pluspunten
leuke samenwerking
Minpunten
geen alcohol
Gezellig werkomgeving
Verkoopmedewerker versafdeling (voormalige medewerker) –  Amsterdam9 maart 2015
Was altijd gezellig werken maar ook hard werken met aardige collega's een schone winkel en aardige klanten .
Alleen jammer dat de doorgroei mogelijkheid heel moeilijk is
Pluspunten
Kon elkaar vertrouwen
Minpunten
geen doorgroei mogelijkheid
Fijne collega's, leuk werk
verkoopster van delicatessen (voormalige medewerker) –  Amsterdam, NH2 maart 2015
Albert Heijn was een leuke supermarkt om in te werken. Ik had leuke collega's en vond het leuk om met klanten om te gaan. De leidinggevenden waren behulpzaam, correct en consequent en altijd in voor een grapje. Ik ondervond geen moeilijke taken. Hulp was altijd aanwezig en ik bood hulp aan degene die iets niet begrepen/konden.
Met veel plezier kijk ik terug op de periodes toen ik in de supermarkten werkte.
Pluspunten
Fijne werksfeer
Minpunten
Geen minpunten
mijn functies
verkoper (voormalige medewerker) –  Amsterdam centrum31 augustus 2014
Ik moest laden en lossen producten bijhouden en karren sorteren.
daarna vakken vullen en kassa medewerkers helpen als het druk is en klanten helpen met hun klachten.
Senior medewerker verkoop (voormalige medewerker) –  Amsterdam12 februari 2014
Ik begon s morgens vroeg met bakken van brood en diversen,en dan alles inpakken, nieuwe collega s inwerken en mijn collega s aansturen . IK zorgde er ook voor dat de afdeling er netjes en vol uitzag.Ik heb een heleboel geleerd over brood en vlees (tijd op de slagerij gestaan).De directie had ik niet zoveel mee te maken .Ik had een supermarktmanager die je je eigen weg liet gaan en greep in als dat nodig was. Prima mee gewerkt.MIJN collega s: Over het algemeen kon ik goed met mijn collega s overweg.Het leukste aan de baan: Veel eigen verantwoordelijkheid.
Typische dag op het werk
verkoper (voormalige medewerker) –  Amsterdam, NH24 december 2013
Broodafdeling van de Albert Heijn ben je gedurende de hele dag bezig met het bakken van broden, pistoletjes, kleine broodjes, zoetwaren inpakken, de afdeling aangevuld blijven houden, charges uittellen voor de volgende dag, diepvries opruimen.
Pluspunten
verantwoordelijkheidsgevoel voor de afdeling
Minpunten
communicatie
Verantwoordelijke leidingevenede
Senior Verkoper (huidige medewerker) –  Amsterdam22 oktober 2013
Ik ben verantwoordelijk voor alle prijs en schap wijzigingen in de winkel. Daarnaast bestel ik de actie artikelen voor de afdeling inkoop.

Ik heb geleerd nauwkeurig te werken en om met druk om te gaan, want als mijn werkzaamheden niet goed of niet op tijd af zijn heeft dat direct invloed op de verkoop resultaten.

De collega's waar ik mee werk probeer ik zoveel mogelijk te helpen als zij vragen hebben aan mij en probeer ik mijn ervaring door te geven en hun aan te sturen waar nodig is.

Het moeilijkste van mijn baan is dat je geen fouten mag maken. anders komt de omzet in gevaar.

Het leukste van de baan is de verantwoordelijkheid en het plannen van artikelen voor de komende acties en elke keer weer proberen meer te verkopen.

De directie bemoeit zich nauwelijks met mij en mijn werkzaamheden omdat ze weten dat de taken die ik uitvoer goed uitvoer.
Een prima bedrijf
Verkoper (voormalige medewerker) –  Amsterdam24 september 2012
Per dag moet er veel werkzaamheden worden verricht. ik leer beter omgaan met klanten en veel over mijn afdeling. De directie heeft haar eigen visie op voortgang van de afdeling. Organiseren van de diepvries in de kou is voor mij het moeilijkst. Sociale interactie met collega's en klanten.
Pluspunten
korting door middel van de medewerker voordeel pas
Minpunten
afspraken worden niet altijd na gekomen

Zie meer reviews over Albert Heijn

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Albert Heijn. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Albert Heijn gesorteerd op locatie