Albert Heijn

Reviews over Verkoper (m/v) bij Albert Heijn in Amsterdam

Verkoper (m/v)19 reviews
Amsterdam19 reviews
Bekijk alle 2.767 reviews
Goede sfeer. Super voor jeugd die parttime werkt zoekt.
Mijn werklust komt goed overeen wat men verwacht van mij.Ik ben gedreven,zeer klantvriendelijk en hou van aanpakken.Verder had ik de mogelijkheid om diverse cursussen te volgen en ben daarvoor ook geslaagd.Na 33 jaar kan ik nog steeds zeggen dat ik het hartstikke naar mijn zin hebt.
Ik vond het altijd wel leuk daar, maar na mijn diploma’s kon ik toch een betere baan krijgen.
Door de ruime werktijden kan je je werktijden makkelijk aan je prive aanpassen
echter is de werkdruk veel te hoog

Je krijgt weinig uren toegekend van het hoodkantoor en dan willen ze nog uren besparen om die op andere afdelingen in te zetten

Gelukkig werk je met leuke collega's en leuke klanten waardoor je dag wel snel voorbij gaat
Pluspunten
Je kan makkelijk vrij krijgen
Minpunten
Hoge werkdruk
Leuk team, alleen weinig uren.
Doordat er meestal teveel mensen werken, voornamelijk jongeren.
Pluspunten
Gratis lunch
Minpunten
Korte werkdagen
Meestal doe je gewoon heletijd hetzelfde. Achter de kassa fulltime werken raad ik niemand aan.
Pluspunten
Veel locaties
Minpunten
Lange werkdagen
Ik werk al ander half jaar in Albert heijn en heb verschillend functies gehad. Ik heb vanuit mijn eigen persepectief gezien dat als een medewerker je ene winkel anders ziet dan een klant. Eerst was ik heel slordig en werd ik boos als een winkel der slecht uit zag maar nu weet ik hoe het voelt als ik me best noet heb gedaan met werk en de klanten hun frustraties kan begrijpen nu.
Pluspunten
Maaltijden en goeie shifts
Minpunten
Je mag maar een ding doen dus of kassa of vullen of brood en niet alles tegerlijkertijd
Een typische dag op het werk is dat je bij binnenkomst eerst iedereen begroet en daarna gelijk aan het werk gaat. Na 3 uur kan je gaan pauzeren en daarna weer aan het werk.
Wat ik de afgelopen 8 jaar geleerd heb is hoe je klantvriendelijk moet zijn en hoe je effectief kan werken.

Op het werk ken ik niet alle collega's, vanwege de verschillende diensten. Maar de collega's met wie ik vaak samenwerk, zijn best gezellige collega's en een leuke groep om mee samen te werken.

Er is eigenlijk niet iets wat moeilijk is aan mijn werk. Het leukste van de baan is dat je contact hebt met de klanten en de gelegenheid hebt om nog praatje te maken.
Pluspunten
Lunch uit de winkel
Minpunten
Te weinig uren
werk met veel plezier bij albert heijn wil daarom bij albert heijn blijven maar vaaanwege verhuizing van amsterrdam naar gouda wil ik graag overgeplaats wordengoed
Pluspunten
goed salaris bonuskaart
het is gewoon net als alle andere albert heijns maar hier heb je als 18 plusser niks te zoeken als het gaat om uren. ong 7,5 uur per week max wordt je ingeroosterd
Een kleine winkel waar iedereen elkaar kent. Je zult hier veel Engels gebruiken, omdat de klantenbasis grotendeels bestaat uit toeristen.
Als werknemer ben ik over deze werkgever altijd heel tevreden geweest. Er werden mogelijkheden geboden om verder te leren binnen het bedrijf en ook kreeg je de kans om te laten zien waar je toe in staat was. Ik heb er altijd met plezier gewerkt en zou er dan ook graag weer naar terug willen.
Het was altijd hard werken en de lat lag hoog om voor de klanten een eerste keus winkel met een A kwaliteit producten neer te zetten. Het werk is lekker afwisselend en dat houdt het werk leuk en maakt het voor de klanten ook gezellig om gezellig personeel te zien.
Pluspunten
Lekkere werksfeer en leuk werk
In Albert Heijn is het elke dag druk tijd gaat lekker snel niks negatiefs te melden er werken hele leuke mensen daar.
Pluspunten
leuke samenwerking
Minpunten
geen alcohol
Was altijd gezellig werken maar ook hard werken met aardige collega's een schone winkel en aardige klanten .
Alleen jammer dat de doorgroei mogelijkheid heel moeilijk is
Pluspunten
Kon elkaar vertrouwen
Minpunten
geen doorgroei mogelijkheid
Albert Heijn was een leuke supermarkt om in te werken. Ik had leuke collega's en vond het leuk om met klanten om te gaan. De leidinggevenden waren behulpzaam, correct en consequent en altijd in voor een grapje. Ik ondervond geen moeilijke taken. Hulp was altijd aanwezig en ik bood hulp aan degene die iets niet begrepen/konden.
Met veel plezier kijk ik terug op de periodes toen ik in de supermarkten werkte.
Pluspunten
Fijne werksfeer
Minpunten
Geen minpunten
Ik moest laden en lossen producten bijhouden en karren sorteren.
daarna vakken vullen en kassa medewerkers helpen als het druk is en klanten helpen met hun klachten.
Ik begon s morgens vroeg met bakken van brood en diversen,en dan alles inpakken, nieuwe collega s inwerken en mijn collega s aansturen . IK zorgde er ook voor dat de afdeling er netjes en vol uitzag.Ik heb een heleboel geleerd over brood en vlees (tijd op de slagerij gestaan).De directie had ik niet zoveel mee te maken .Ik had een supermarktmanager die je je eigen weg liet gaan en greep in als dat nodig was. Prima mee gewerkt.MIJN collega s: Over het algemeen kon ik goed met mijn collega s overweg.Het leukste aan de baan: Veel eigen verantwoordelijkheid.
Broodafdeling van de Albert Heijn ben je gedurende de hele dag bezig met het bakken van broden, pistoletjes, kleine broodjes, zoetwaren inpakken, de afdeling aangevuld blijven houden, charges uittellen voor de volgende dag, diepvries opruimen.
Pluspunten
verantwoordelijkheidsgevoel voor de afdeling
Minpunten
communicatie
Per dag moet er veel werkzaamheden worden verricht. ik leer beter omgaan met klanten en veel over mijn afdeling. De directie heeft haar eigen visie op voortgang van de afdeling. Organiseren van de diepvries in de kou is voor mij het moeilijkst. Sociale interactie met collega's en klanten.
Pluspunten
korting door middel van de medewerker voordeel pas
Minpunten
afspraken worden niet altijd na gekomen