Reviews voor Supermarktmedewerker (m/v) bij Albert Heijn

535 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 2.512 reviews
gezellig werk omgeving
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Hilversum11 november 2019
teveel voor weinig geld en geen leuke leiding gevende
druk maar gezellig
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Leidschendam11 november 2019
druk maar gezellig, goede mogelijkheden om shifts te ruilen
gezellige werksfeer met genoeg vrijheid om naar het toilet te gaan bijvoorbeeld
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Deventer7 november 2019
Het was een leuke plek om te werken maar zou niet zo snel weer in een supermarkt willen werken.
Kassamedewerkster (voormalige medewerker) –  Amsterdam West20 oktober 2019
ik vond mijn werk bij de albert heijn erg leuk, helaas kwam dat niet van beide kanten.
Vakkenvullen
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Vaals17 oktober 2019
Heel enthusiasts.Baas en geeft de klanten.een goed glimlach heel aardig.tegenover mij
Pluspunten
9.5
Minpunten
Erg leuke sfeer en je leert er veel en makkelijk
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Loosduinen15 oktober 2019
De Albert Heijn is een hele leuke en fijne plek om te werken als het dicht bij huis is. Je kan er veel leren als het je eerste baantje is en ik zou het zeker aanbevelen.
top bedrijf
Vakkenvuller (huidige medewerker) –  Duiven13 oktober 2019
erg tevreden met mijn bijbaan, flexibel en erg veel extra’s
Aardige teamleiders, maar wel vaak rommelige communicatie
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Keizerslanden12 oktober 2019
Ik denk dat het vooral ligt aan je teamleiders, op welke manier je het werk ervaart. Persoonlijk had ik teamleiders die vergeetachtig waren, eentje, wat heel irritant was aangezien ze weleens vergat mijn uren goed in te vullen, iets voor mij te doen (deed ze pas bij herinnering een week later).

Verder niet echt flexibele rooster en strenge werkeisen: minimaal 3 ochtenden in de week beschikbaar zijn, doordeweeks dan. Was voor mij niet te combineren met mijn opleiding, dus heb ontslag genomen.
Pluspunten
Aardige teamleiders, oke salaris
Minpunten
Het was simpeler op houdbaar dan op vers, best veel werk op de versafdeling.
goede werksfeer
Kassamedewerkster (voormalige medewerker) –  Sas van Gent10 oktober 2019
slecht geregeld qua roosters maar verder wel okeee
Albert Heijn XL
Vakkenvuller/Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam Zuid8 oktober 2019
Leuke collega's en voldoende flexibiliteit in de werktijden/uren. ;-)
werkervaring redelijk goed.
Vakkenvuller (huidige medewerker) –  'S-GRAVENHAGE4 oktober 2019
soms worden er niet genoeg mensen ingepland waardoor je extra hard moet werken en dat is best vervelend. daarnaast is het wel goede plek om te werken als bijbaan.
Overwerken
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Goirle4 oktober 2019
Altijd overwerken zonder uitbetaald te krijgen omdat de onrealistische standaarden hebben bij de AH. Raad het sterk af om er te werken.
weinig aandacht voor de personeelsleden
Vakkenvuller/Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Pijnacker22 september 2019
heb deze periode niet echt ervaren als een leuke ''tijd'' gezien de werkwijze en instelling van het management .
Slecht betaald!
Vakkenvuller (huidige medewerker) –  Vleuten18 september 2019
Ik werk nu zo 2 jaar bij de Albert Heijn.
Veel van mijn vrienden verdienen soms wel ruim het dubbelen bij een andere winkel. De werk druk is veel te hoog vul tijden die gewoon niet te halen zijn en dan blijven zeuren dat je het niet goed doet.
Geeft dan TIPS! Er wordt moeilijk gedaan om vrij vragen (Ligt er aan bij welke team-leider)

Mijn advies kijk bij andere winkels de kans dat je daar veel meer verdient is zeker aanwezig!.
Fijne locatie maar gemene leidinggevenden
Kassamedewerkster (voormalige medewerker) –  Den Bosch2 september 2019
Albert Heijn heeft nogal een handje van gewoon dingen voor jou invullen ookal kun je dan niet aanwezig zijn. Ze hielden niet rekening met mijn vakantie & mijn school tijden. En er werd ook heel veel over elkaar geroddeld ook door de leiding gevende & bazen
Voorheen gaande baan
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Oosterhout2 september 2019
De albertheijn was wel echt een leuke baan veel samenwerking en als je ergens mee zat (vakantie of vrij vragen) werd dat ook voor je geregeld.
Pluspunten
Samenwerking
Minpunten
Weinig uren die je kon draaien
Hoop gezeik, prima als je er mee om kan gaan.
Vakkenvuller (huidige medewerker) –  Houten Castellum27 augustus 2019
Salaris is goed en zondagen zijn dubbel uitbetaald. Overuren worden betaald per kwartiertje. Ze laten je vaak 5 of 10 minuten extra werken, omdat ze weten dat je toch niet extra word uitbetaald. Ze zijn ook goed in het 'vergeten' van je overgewerkte kwartiertjes er bij te zetten. Als je ze erop aanspreekt is de kans 2/3 dat ze het erop zetten. Anders moet je er achteraan gaan, wat het meestal niet waard is voor een eurootje.

Werktijden zijn matig, aangezien je minimaal 1x van 6-8 moet werken. Dit is eigenlijk elke week jetlag als je het niet gewend bent. 18-20 shifts lopen 9 van de 10 keer uit. Als je beschikbaarheid niet perfect is krijg je er ook gezeik over. Vrij aanvragen kan 4 weken van te voren, anders heb je pech en moet je iemand regelen die je shift opvangt. Dit kan in een whatsapp groep met je andere collegas, maar als je daadwerkelijk wilt dat iemand je shift overneemt moet je vaak 5 of 10 euro extra bieden.

Ze verwachten teveel van je wat betreft vultempo, netheid en klantvriendelijkheid. Deze 3 gaan namelijk niet hand in hand, maar toch wordt er van je verwacht dat je dit allemaal goed kan meenemen in een vulshift. Door de hoge werkdruk kiezen veel mensen om snel te vullen in plaats van netjes, waardoor de schappen er soms slordig bijstaan. Daarnaast is de ene teamleider een stuk chiller dan de ander.

Als nieuwkomer zijn je verwachtingen vaak veel te hoog en voor/tijdens de sollicitatie lijkt het allemaal een stuk leuker dan het is. Veel mensen nemen hierdoor vroeg ontslag en als je niet consequent hard werkt wordt je contract bijna nooit verlengd. In
  meer... vaste dienst komen kan je al helemaal vergeten. Het werk is echter wel prima als je je niks aantrekt van de werkdruk en lekker je eigen ding doet. Je wordt er echter wel uitgegooid als je rustig werkt. Altijd haasten dus, als je een contractverlenging wilt.  minder
Gezellige bijbaan waar je perfect kunt beginnen voor werkervaring
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Groningen (stad)27 augustus 2019
Bij Albert Heijn zijn ze in het begin streng en oplettend in alles wat je doet. Maar ze hebben het beste met je voor.
Pluspunten
Leuke balans van werken en sociale omgang (met klanten, medewerkers etc.)
Minpunten
Kan eentonig zijn
kan stukken beter
Vakkenvuller (huidige medewerker) –  Parkwijk, Danswijk25 augustus 2019
Het is op de werkvloer best gezellig met je andere werknemers maar sommige teamleiders verpesten de zweer super erg door bijvoorbeeld valse beschuldigingen, na 23:00 werken en niet weg mogen terwijl je nog niet 18+ bent. ook is het een beetje apart dat je een minimum aantal zaterdagen gewerkt moet hebben in een jaar en als dat niet het geval is dan word je gewoon ingepland zonder dat je dat wil
top
Kassamedewerkster (voormalige medewerker) –  Utrecht (provincie)22 augustus 2019
heb het altijd na me zin gehad achter de kassa , tis een leuk bedrijf om voor te werken .

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Albert Heijn. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Albert Heijn gesorteerd op locatie