Albert Heijn

Reviews voor Albert Heijn in Tilburg

Tilburg45 reviews
Bekijk alle 2.718 reviews
Leuk werk, fijne omgeving, lieve collega's!
Ik heb het erg naar mijn zin gehad bij Albert Heijn, achteraf is het dan ook jammer dat ik overgegaan ben naar PLUS supermarkt. De collega's waren erg aardig en gezellig, jammer is alleen dat je vrijwel altijd alleen pauze moet houden. Veel vaste klanten aan mijn kassa te woord mogen staan. Ik heb veel gelachen. Er worden veel teamuitjes georganiseerd en bij mijn vestiging (Wagnerplein te Tilburg) hadden we ook een werknemer van de maand. Zelf ben ik dat een keer geweest. Je krijgt een klein bedankje en de eer. Leuke werkgever, prima salaris voor een bijbaan etc.
leuke, lieve collegas
ik had gesolliciteerd voor vakkenvuller maar opeens werd er me gevraagd of ik als kwaliteitsmedewerker wilde werken nou hele uitleg erover gekregen alleen hadden ze weg gelaten dat ik dan elke avond bodem bakken mocht gaan doen! nou zat ik daar op me knietjes elke avond 2 uur lang alles eruit halen en schoon maken onder die onderste bak en me rug ging steeds meer pijn doen. ik heb me zo vaak open gehaald aan die bakken en dan hebben we het maar niet over de muizenstront die ik moest opruimen, ik moest eens een kauwgomkrabber gebruiken om iets te doen tot ik me zo lelijk open haalde dat ik er klaar mee was ik had bijna met dat ding me pols open gesneden! en bloeien dat het deed het was gelukkig maar een snee in de bovenste huid maar alsnog. was even schrikken.
Leuke bijbaan
Als bijbaan vond ik kassamedewerker zijn bij de albert heijn superleuk. Ik heb er vooral geleerd klantvriendelijk te zijn.
I recommend working in Albert Heijn
Good communication, good pay, it is important to maintain safety at work, two changes.
It is important to form a standard that is not too High. I recomendend.
Średnio było.
Ogólnie w albercie da się zarobić mimo wiekówki. Norma wyjebana w kosmos, nie raz do nie zrobienia. Koordynatorom w głowie się poprzestawialo, cisneli mega. Z godziny 5 do 15:30 nadgodziny i kazali zostawać dłużej nawet jak osoby z godziny 7 już sobie wychodziły. Praca sama w sobie ciężka ale da się przyzwyczaić. Gdyby nie norma i koordynatorzy z dupy, na pewno pracowała bym dłużej.
Pluspunten
Hajs, samodzielna robota.
Minpunten
Ludzie i norma.
3,5+ jaar
ik vond het heel leuk om hier te werken. ik werd gewaardeerd met de kennis die ik had in de winkel en iedereen kon goed omgaan met elkaar
Pluspunten
fijne werk tijden
Minpunten
grote werk druk
Kassa en vullen
Gezellige winkel. Fijne werksfeer. Goed contact met collegas.
Pluspunten
Gratis avondeten
Minpunten
Weinig contracturen
Een goede ervaringsbaan
Een baan waar uitgroeien tot verscheidene functies gegarandeerd is en de werkgever en nemer onderling goede relaties hebben. Door variatie in taken ben je niet snel uitgekeken, zeker met redelijk salaris
Pluspunten
Gratis avondeten
Minpunten
Flexibiliteit
Het is een leuk en gezellig bedrijf om je eerste echte bijbaantje te hebben
Het is altijd heel gezellig en het is leuk dat ik hier werk en hier mij echte eerste baantje mag hebben.
Pluspunten
Het is er gezellig
Minpunten
Zwaar werk en lage salaris
een fijne werkgever
Heb het ontzettend naar mijn zin bij ahold.
Alles is goed geregeld binnen het bedrijf voor het personeel.
Je kan online zelf kiezen wanneer je wilt werken, ken moet het welke elke 3 weken invullen want anders werk je niet tot je het weer hebt ingevuld.
Ik vond het hier fijn werken. In de tijd dat ik hier werkte was ik niet zo heel veel beschikbaar en was dus 5 dagen per week aan het werken van half 6 in de ochten tot 8 uur in de ochtend en vanaf mijn werk ging ik altijd naar school toe. Mijn contract werd niet verlengd omdat er mensen weg moesten omdat we te veel personeel hadden dus ik moest weg omdat ik een van de oudste deeltijd mensen was.
Op de broodafdeling heb je altijd wel iets te doen, je bent niet alleen verantwoordelijk voor de broodafdeling maar ook voor deli en kaas. Je leert de producten die je verkoopt kennen en hoe je deze het beste kan verkopen. Het management is goed betrokken bij de werkvloer en werkt ook mee bij drukte in de winkel. Het leukste van de baan is het contact met klanten en het moeilijkste is de verantwoordelijkheid voor 3 afdelingen.
Pluspunten
Gratis avondeten
Minpunten
Werkdruk
Oud & Nieuw
Ik trof hier een afdeling aan welke bestond uit mensen die vanuit de productie niet meekonden en maar bij transport gezet zijn.

Geen transport kennis en men probeerde het beste er van te maken, de transportkosten Tilburg werden ook elk jaar overschreden.

Binnen 1 jaar heb ik samen met de afdeling de betrokkenheid vergroot en de kosten teruggedrongen, wij maakten elk jaar € 200.000 minder kosten door de planning anders op te stellen, wij hebben hiervoor wel een heel andere manier van een trasportplan maken moeten opzetten, wat ook niet altijd door de chauffeurs gedragen werd, maar uiteindelijk wel goed werd uitgevoerd.
Pluspunten
Veel vernaderings processen mogen invoeren
Minpunten
Niet iedereen ging mee.
Fijne werkomgeving
Het werk is makkelijk te doen en goed vol te houden, bovendien verdiend het prima
super werkgever
Altijd spijt gehad dat ik daar gestopt ben. Zeer goede primaire en secundaire voorwaarden
Productive and fun work place
Loved working with my peers after school time in the store. Sometimes management was confusing because supervisors were trainees themselves. Overall great place to work at when you are studying because of flexible time tables.
productieve werkomgeving
ideale locatie en baan helaas niet goed ingewerkt en doen laks over je mening.
Minpunten
vulploegmedewerkers hebben de indruk dat ze teamleiders zijn en kijken zo neer op andere collegas
Erg druk in de winkel maar gezellige collega's
Gezellig maar vooral druk , je krijgt constant vragen omdat de winkel zo groot is (albert heijn xl)
Als je je best doet krijg je je werk goed af, zo niet dan moet je langer blijven.
Pluspunten
Aardige mensen
Minpunten
Veel te warm in de winkel
Leuk
Broodbakken leren broodbakken werken met een team is leuk en sfeer ook.
Good experience in warehousework
thanks for have a chance to work there nice people < not everyone>
Goed betaalde bijbaan
In de koelcel (2*C) met een gezellig, jong team veel werk verzetten. Informele sfeer bevalt zeer goed en het salaris is zeer goed. Eind van de dag wel erg droge ogen door de koude en droge lucht.
Pluspunten
Lunch, collega's, informele werksfeer
Minpunten
Kou, niet uitdagend, weinig doorgroeimogelijkheden
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Albert Heijn. Onze community staat klaar om te antwoorden.