Reviews voor Albert Heijn in Rotterdam

151 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 2.512 reviews
Gezellige collega's.
VULPLOEGMEDEWERKER (voormalige medewerker) –  Rotterdam31 oktober 2019
Je kan er lekker werken met goede collega's om je heen. Lekkere tempo een babbeltje kan altijd plaatsvinden, lekker enthousiast en stimuleren elkaar om 100& ervoor te gaan.
Appie
Cassiere (voormalige medewerker) –  Rotterdam28 oktober 2019
Makkelijk werk waarvoor je prima betaald krijgt. Veel mensen kennen.
het was wel leuk werk maar ze betaalde me elke maand slecht uit voor de rest was het best prima
Magazijn parking medewerker (voormalige medewerker) –  Rotterdam22 oktober 2019
Ze moesten normaal uitbetalen dan zou het wel leuk werk blijven maar dat is ook al 3 jaar geleden nu ben ik opzoek naar echt werk
Pluspunten
Goede sfeer
Minpunten
Slecht uitbetaald
Good for start
Warehouse employee (voormalige medewerker) –  Rotterdam18 oktober 2019
Hard job for foreigners but for beginning is fine , duh
Zeker niet de belangrijkste baan van Nederland.
Bezorger/koerier (voormalige medewerker) –  Rotterdam16 oktober 2019
Het voordeel aan deze operatie is dat ie redelijk goed gecoördineerd is. Er is een zeer mooie IT infrastructuur die erg goed is ontwikkeld, gebruikersvriendelijk is en voortdurend wordt verbeterd. Ah is al 30 bezig met bezorgen en heeft deze bizar complexe operatie indrukwekkend goed geregeld. Je ziet die evolutie terug in het gebruikersplatform.

De bezorger kan altijd terugvallen op de planningsafdeling, de afdeling waar men de tijden/voortgang bewaakt en zo nodig hulp stuurt naar de bezorger. Het een fijn idee dat je er niet alleen voor staat. Ze kunnen te allen tijde zien waar je bent. Dit vind ik zelf een fijn gevoel geven. De privacy van de bezorger is gewaarborgd. Dat wil zeggen dat managers niet mogen kijken en dus misbruik mogen en kunnen maken van de gps gegevens. Het wordt uitsluitend gebruikt voor het faciliteren van het bezorgproces.

Ik pleit voor een afwikkeling van financiële zaken zonder dat daar en bezorger aan te pas komt. Het pinnen gaat vaak fout, dit zorgt vertraging en dat zorgt voor cumulatieve vertraging. Dit kost een enorme berg geld. Ik ben voorstander van een volledige digitalisering van het proces. Dus weg met de duizenden a4-tjes per dag. Duurzaam aan mijn hoela.

Het is niet alleen maar bezorgen. Het is ook magazijnwerk, koelboxen slepen in het magazijn, en onbetaald thuis wachten op werk. Dit zegt men er niet bij als je komt solliciteren.

De bedrijfssfeer is heel slecht. Er is maar een klein aantal mensen dat goed is in hun werk. De rest van de mensen is incapabel en voert persoonlijke vetes. Als je hoger op wilt komen, dien je
  meer... onderdanig en dienstbaar te zijn en zonder enig spoor van weerwoord de commando’s blind op te volgen. Als je dit doet, krijg je o.a. huldiensten, zodat je heel weinig hoeft te doen. Verder verstaat met onder ‘ hoger op’ de titel ‘ bezorger plus’, een bezorgfunctie met een extra taakje, zoals a4tjes printen, eindtijden in excel zetten en spulletjes (navigatie/pda) in ontvangst nemen. Om dit te bereiken moet je heel lang, heel veel voetjes masseren.

De teamleiders zijn (uitzonderingen daargelaten) geen geschikte leidinggevenden. Zijn directief en niet coöperatief. Goede leiders zijn in no-time weg.

Er is een chronisch personeelstekort doordat het verloop heel erg hoog is: er is weinig loyaliteit naar de zaak. Dit komt doordat de meeste jongens zich enorm verkijken op het werk; het werk is zeer pittig in het begin. Maar ook de bedroevende sfeer is hier oorzaak van. Mede door het feit dat er veel mensen met een migratieachtergrond werken, is er een zeer strak zero tolerance beleid, waardoor de bezorgers als volstrekte halve garen worden behandeld.

Het tekort aan bezorgers maakt dat de hoeveelheid adressen per rit toeneemt. De schema’s kloppen nooit qua tijd en qua adresgegevens, zoals flats zonder liften, levertijden etc. Hierdoor loopt de bezorger altijd achter. Dit geeft bijna bij iedere bezorger onnodige stress.

Het tekort aan arbeidskrachten geldt overigens niet voor de afdeling waar er wordt georderpickt. Dit onderdeel draait op de Oost-Europese arbeidsmigranten die voor een beter perspectief naar NL komen en een grotere afhankelijkheid hebben dan de verwende Nederlander. Ik weet zeker dat deze operatie niet mogelijk zou zijn zonder de migranten. Als die migranten goed Nederlands zouden leren spreken, dan zou het tekort aan bezorgers voorgoed zijn opgelost.
Pluspunten
Goed salaris, behalve onder de 21.
Minpunten
Zie review
Productieve werkomgeving inclusief tafeltennis
Teamlead Planning & Support (voormalige medewerker) –  Rotterdam11 oktober 2019
Door de keiharde groei was het soms moeilijk de workload bij te benen.
werkomgeving
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Rotterdam25 september 2019
Ik werk op de broodafdeling. De werkzaamheden die ik daar uitvoer zijn o.a. de afdeling op orde houden, zorgen ervoor dat alles op voorraad ligt, zelfstandig taken uitvoeren. Ik leer elke dag bij hoe ik in drukke situaties het beste kan inspelen dat vind ik heel uitdagend en leuk. De managementteam is heel erg bereikbaar en ik kan altijd bij ze terecht voor eventuele problemen of vragen. Het leukste van deze baan is toch in contact komen met verschillende soorten mensen.
Toen ik werkte bij de Albert Heijn was er altijd een fijne werksfeer.
Verkoper broodafdeling (voormalige medewerker) –  Rotterdam23 september 2019
De werknemers/werkgevers worden met respect behandeld en er wordt rekening gehouden met elkaar.
Bezorger (huidige medewerker) –  Rotterdam3 juli 2019
Je komt binnen. Kijkt welke rit je hebt en waar je moet rijden en start jou rit als chauffeur. je brengt de boodschappen tot aan de keuken bij de klanten.
leuke baan om te combineren met school.
Magazijn medewerker (voormalige medewerker) –  Rotterdam3 juni 2019
management niet echt betrokken bij de medewerkers.
vrachtwagen laden lossen in raptempo.
aangenaam cultuur om mee samen te werken.
Pluspunten
vast rooster
Minpunten
werk nooit optijd klaar
Ah
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) –  Rotterdam Centrum12 mei 2019
Perfecte bijbaan om te starten met werken en je werkervaring op te bouwen!
Pluspunten
Gezellige sfeer
Minpunten
Weinig uren
Gezellig werk omgeving
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Rotterdam5 mei 2019
Heb in de maanden dat ik bij albertheijn stage liep veel geleerd van verkopen en met de klant om te kunnen gaan
leuke werkomgeving en goede arbeidsomstandigheden
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) –  Rotterdam11 april 2019
Werken bij Albert Heijn is voor een student zeker aan te raden. De arbeidsomstandigheden zijn goed en er wordt rekening gehouden met je studierooster.
Gezellig
AGF medewerker (voormalige medewerker) –  Rotterdam31 maart 2019
Het is heel gezellig daar, klantvriendelijk en heel sociaal
Pluspunten
Werkgever
Minpunten
De tijden
Productieve en Sociaal gelegen werk gelegeheid
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) –  Rotterdam26 februari 2019
Het Filiaal waar ik heb gewerkt geeft je genoeg ruimte op de werkvloer om je eigen gang te gaan, bij sommige kan dat positief uitpakken en bij andere kan het ook negatief uitgepakt worden.
Pluspunten
Gratis lunch
Minpunten
te hoge werkdruk
Leuk en gezellig
Caissière (huidige medewerker) –  Rotterdam12 februari 2019
Het is een leuke team en het maakt je werk leuker.
Pluspunten
Leuke collega´s
Minpunten
Soms worden je niet optijd overgenomen
gezellig
kassa medewerkster (voormalige medewerker) –  Rotterdam3 februari 2019
mensen gaan alleen om met de mensen met wie ze het meeste werken.
Pluspunten
gratis avondeten
Minpunten
weinig uren
Hulpkracht (huidige medewerker) –  Rotterdam1 februari 2019
Mijn werkdagen zijn in het algemeen kort, ik draai namelijk niet veel uren op een dag. Ik heb geleerd om zelfstandig te werken als vakkenvuller en zo heb ik ook meer geleerd over Albert Heijn als bedrijf. De sfeer op de werkvloer is altijd goed en ik kan erg goed opschieten met zowel mijn collega´s als mijn teamleiders.
Ik vond het niet echt een gezellige werkplek maar het was ook niet me bedoeling om daar lang te blijfen.
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Rotterdam16 januari 2019
Ik vond het niet echt leuk bij de Albert Heijn. Je moest veel te hard werken en taken af hebben in een te korte tijd. De salaris was wel oke. Ik heb niet echt veel geleerd daar. Ik heb er alleen maar gevakkenvult. Ik had ook niet echt een hele goeie vand met de managment.
alleen als je tijdelijk werk zoekt!
bezorger bij appie (huidige medewerker) –  rotterdam28 november 2018
Ik zeg je alvast dat je rug stuk gaat!
Ze moedigen je aan om niet tot je pensioen te blijven en ze weten dat je targets niet kan halen. Ze blijven je echter wel pushen tot je ontslag neemt zodat ze je geen vast contract hoeven te geven. Vaste contracten worden HEEL beperkt gegeven en pas na 5 jaar!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Albert Heijn. Onze community staat klaar om te antwoorden.