Albert Heijn

Reviews voor Albert Heijn in Renkum

Renkum2 reviews
Bekijk alle 2.682 reviews
Professioneel bedrijf
Mijn werkzaamheden zijn het voorbereiden van een vul-shift, het leiden van een vulploeg en het afronden van een vul-shift. Daaromheen maak ik de planningen, houd ik mij bezig met het aanname van personeel en ben ik bezig met voorraadbeheer. Zelf ben ik er niet vies van om mijn handen uit de mouwen te steken en de vulploeg een handje te helpen zodat we als een team de shift kunnen afronden.

Bij Albert Heijn heb ik veel kunnen leren. Zo heb ik mijn BHV-diploma gehaald en ben ik intern opgeleid tot teamleider.

De directie is soms wel lastig, maar ondanks dat weet ik mij wel aan te passen.

Ik heb in verschillende filialen gewerkt en de één is leuker dan de andere. Ik kan met iedereen wel overweg, maar er zijn ook situaties geweest dat iemand mij het erg lastig maakte.

Wat ik moeilijk vind aan mijn baan is al het regelwerk en de tijd voordat ik resultaat zie. Er gaat vaak een langere tijd overheen voordat het resultaat in de winkel behaald wordt.

Het leukste van de baan is in contact zijn met klanten en medewerkers. Met name de klant met een tevreden gevoel de winkel uit laten gaan.
Pluspunten
Goede regelingen
Minpunten
Verkeerde instelling van directie
Vreselijk bedrijf , gaan belachelijk om met jongeren
Ik heb ongeveer 2 jaar gewerkt bij de Albert Heijn in Renkum en ik ben vreselijk behandeld.
Van tijd tot tijd ging het wel prima maar mijn uren werden bijna altijd niet genoteerd als ik over moest werken , als ik ziek was moest ik elke keer zelf vervanging zoeken en werd er geen rekening met mij gehouden.

Ze werden altijd erg boos wanneer ik me ziek meldde en pushten altijd door dat ik toch moest proberen om te komen.

Ik heb vaak met koorts moeten werken omdat je je na 10u in de ochtend niet meer mag ziekmelding. Je hoort dan gewoon op te dagen.

Het personeel op de vloer is erg aardig tegen elkaar maar erg leuk hebben we het niet.

Ik ben 18 jaar en verdien niet veel per maand , daar komt ook nog eens bij dat als je nieuw bent je in het begin vaak in de ochtenden om 6u soms 5 word ingepland nadat aangegeven dat ik dat niet wou.

Vreselijke ervaring.
Pluspunten
Gratis avondeten
Minpunten
Uren niet genoteerd
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Albert Heijn. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over Albert Heijn gesorteerd op functie