Reviews voor Albert Heijn in Lelystad

19 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 2.579 reviews
volledig slechte werkhouding
counter medewerker (huidige medewerker) –  Lelystad gordiaan3 oktober 2019
hoe je daar behandeld word. ben je geen mens meer. je krijgt njet betaald voor je uren. ze houden je beschikbaarheid niet op orde. je krijgt ook weinig uren. ze houden geen rekening met je gevoel. vul je 1 ding verkeerd krijg je een waarschuwing en anders lig je er uit.
Pluspunten
dubbel betaald op zondag
Minpunten
alles behalve dubbel betaald
Het was een prima werkgever, aleen werd er weinig rekening gehouden met privé-zaken.
Vakkenvuller. (voormalige medewerker) –  Lelystad30 maart 2019
Ik heb wel genoten van mijn tijd door al mijn collega’s. Alleen is het jammer dat er weinig betrokkenheid is van de leidinggevende. Verder zijn de managers ook weinig betrokken bij het werk en word er weinig rekening gehouden met privé zaken.
Pluspunten
Goed uurloon
Minpunten
Korte werkdagen, slechte communicatie, geen rekening houden met privé-zaken.
Leuke werksfeer
hulpkracht (voormalige medewerker) –  Lelystad19 mei 2018
Soms drukke dagen maar de teamleiders hielpen dan vaak mee als de werkdruk te hoog werd.
Pluspunten
kadobon bij kerst
Minpunten
Af en toe vervelende klanten
Top
Medewerker (voormalige medewerker) –  Lelystad7 mei 2018
Je wordt ingepland, je komt werken als je klaar bent meld je dat even en dan mag je weg. Je mag altijd (met tijd) vrij vragen en anders ruilen, zonder problemen. Goed uitbetaald.
Pluspunten
Top baas
Minpunten
Zwaar werk
groeien werk en leer omgeving met veel gezelligheid
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Lelystad15 februari 2018
hard werken werd beloond met meer uren en leuker werk
Leerzame werkomgeving
Caissière supermarkt (voormalige medewerker) –  Lelystad20 december 2017
Hier leerde ik echt een op een met klanten om te gaan en te multitasken. Bij Jumbo deed ik heel af en toe kassawerkzaamheden maar was vooral bezig met vakkenvullen.
Pluspunten
maaltijdcompensatie in de avonduren
Samenvatting
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Lelystad25 juli 2017
Een typische werkdag was op zich goed te doen.
Het leukste van de baan was het moment dat je naar huis mocht want om heel eerlijk te zijn is vakkenvullen best wel saai.
mijn collega's waren gezellig en bereid om vaardigheden aan mij door te geven hoe ik bijvoorbeeld sneller mijn vak kon vullen.
De reden dat ik hier ben gestopt is omdat op een dag een collega van mij eerder wegging vanwege dat hij een feest had en ik dus 3 uur heb overgewerkt , waarop het management dus zei van die overuren gaan wij niet betalen aan jou.
Minpunten
management
Geen idee
Winkelmedewerker (voormalige medewerker) –  Lelystad1 juni 2017
Ik heb geen idee meer hoe het werken hier precies was. Je zag niet veel van je collegas en daarom weet ik dus niet hoe alles precies was. Al een tijd geleden dat ik daar heb gewerkt.
tijdelijk werk
Cassière (voormalige medewerker) –  Lelystad23 maart 2017
2 maandjes gewerkt, veel werkdruk en niet gezellig
Gezellig en leuk
Kwaliteitsmedewerker (huidige medewerker) –  Lelystad11 maart 2017
Het is alleen heel jammer dat ik maar 8 uur per week werk
Minpunten
Te weinig uren
Een bedrijf dat vroeger niet mijn voorkeur zou hebben op terug te gaan.
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) –  Lelystad12 februari 2017
Overwerken als 14-15 jarige na 19:00 na een lange dag school van 08:30 tot 16:30.
Hierbij heeft het bedrijf de wet meerdere keren overtreden.
Daarnaast is het management zeer slecht.
Pluspunten
Minpunten
alles
Albert Heijn geeft je een idee hoe het verder zal gaan in het leven.
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Lelystad10 september 2016
Werken bij Albert Heijn was niet iets waar je ook echt naar uitkeek. Het was een moet, dat heb je natuurlijk met baantjes. De ene vindt vakken vullen en de robot van de zaak zijn leuk, andere zoals ik vonden het helaas wat minder. Niet dat je er niets van leert in tegendeel ik heb hier heel veel van geleerd. Maakt niet uit hoe goed jij je best doet er zullen altijd dingen zijn waar jij minder of gewoon niet goed in bent. De teamleiders zullen je daar ook elke dag op aanwijzen, en als zij het niet doen zullen het collega's zijn. Dit kan je goed stimuleren om harder te gaan werken, natuurlijk kan ook het tegenover gestelde gebeuren. Toch na al die jaren denk ik niet dat werken bij de Albert Heijn een slecht idee was. Ik mag de mensen daar niet, maar nooit zal ik zeggen dat ik ze haat of iets slechts wens, ze waren daar voor je. Als je iets had met school of familie thuis, luisterde ze en veranderde zijn hun dan aan op hoe jij je voelde. Daar ben ik dankbaar voor, voor hoe menselijk ze waren. Ja, je werkte in een bedrijf en soms zagen ze je alleen als een robot die alles zou moeten kunnen, maar aan het eind van de dag, als jij je liet horen, waren zij zo behulpzaam dat je dacht dat ze familie waren.
Pluspunten
Geeft iedereen een kans(neemt iedereen wel aan), Geeft je tijd om te leren.
Minpunten
dreigen met je ontslaan als je niet snel werkt
acher de kassa
Caissière (huidige medewerker) –  Lelystad2 februari 2016
de kassa zelf vind ik niet leuk omdat ik iemand ben die wat te doen moet hebben. het is leuk om contact te hebben met mensen maar het is maar heel beperkt contact aangezien je andere klanten af moet handelen. dit is gewoon simpelweg niks voor mij
Pluspunten
contact met mensen, leuke collega's
Minpunten
niet gewaardeerd op de werkvloer, beperkt contact met klanten.
Een gezellige werkomgeving met veel variatie en leermomenten.
Caissière (huidige medewerker) –  Lelystad, FL14 september 2015
Tijdens de jaren dat ik gewerkt heb bij dit bedrijf is er veel veranderd, de winkel en zijn medewerkers zorgen keer op keer voor verbetering voor de klant, zoals de toegankelijkheid van de winkel, de opstelling en afhandeling van transacties. Veel collega's komen en gaan, maar toch is het team altijd hecht geweest en organiseert het bedrijf regelmatig bedrijfsuitjes om het groepsverband te versterken. Collega's helpen elkaar graag en zien er op toe dat iedereen zijn taken op de juiste manier uitvoert.
Door de jaren heen heb ik veel geleerd over het omgaan met klanten, ik maak vaak, wanneer ik merk dat de klant dit waardeert, een praatje en onthoud zo veel mogelijk informatie zodat ik hierover met de klant de volgende keer verder kan praten. Dit wordt vaak gewaardeerd. Lastiger vind ik het, wanneer een klant slecht nieuws met me deelt, ik ben immers een vreemde voor hen en toch wordt ik vaak geïnformeerd over bijvoorbeeld het overlijden van een dierbare. Dan weet ik soms niet goed hoe ik hier op moet reageren omdat de persoon maar een korte tijd aan de kassa staat. Wanneer ik de klant een volgende keer zie, vraag ik wel nog vaak hoe het met de klant is omdat mensen het zeker waarderen wanneer er interesse getoond wordt.
Ook vind ik het jammer dat ik maar zo weinig wordt ingeplant ondanks mijn grote opgegeven beschikbaarheid.
Momenteel ben ik 21 jaar, een van de oudste part-time caissières, en dus duurder voor mijn werkgever om in te plannen. Helaas heb ik hierdoor een erg laag salaris.
Pluspunten
makkelijk gevarieerd werk, gemakkelijk zelf uren indelen/vervanging regelen
Minpunten
weinig werkuren.
Prima werksfeer
Kassamedewerkster (voormalige medewerker) –  Lelystad, FL8 mei 2015
Een drukke dag, is een goede dag .We moeten dan wel heel erg opletten ,dat de mensen hun spullen wel allemaal betalen.
Ik heb er geleerd ,hoe belangrijk de medewerkers van een supermarkt eigenlijk zijn,de klanten aanhoren (met hun problemen).Ik heb gemerkt hoe eenzaam sommige mensen zij.
De directie was wisselend,gemiddeld 1x per 2 jaar was er een andere leiding.De meesten waren top.
Er was eigenlijk niets moeilijk voor mij,heb het al die jaren met heel veel plezier gedaan.
Het leukste ,voor mij, was het contact met de mensen en de werksfeer. En dat ik wat kon betekenen voor de maatschappij.
Pluspunten
Alles was bespreekbaar.
Minpunten
Koffie en thee pauze's waren iets te kort.
Produktieve werkomgeving met plezierige werksfeer
Afdelingsmanager (voormalige medewerker) –  Lelystad12 december 2014
Ik heb altijd met plezier gewerkt bij Appie. Ik heb ook veel persoonlijke groei mogen doormaken, alleen was het moeilijk doorgroeien binnen het bedrijf.
Pluspunten
Goede coaching
Minpunten
Weinig doorgroei mogelijkheden
gezellige werksfeer
caissière (voormalige medewerker) –  Lelystad14 oktober 2014
een typische dag was achter de kassa zitten en schoonmaken.
ik heb geleerd welk manier van reageren op welk moment gepast is.
de directie was wel goed.
mijn collega's waren heel leuk.
ik had eigenlijk geen moeilijkheden wat betreft deze baan.
het leukste was toch wel de gezellige klanten.
Pluspunten
alles was georganiseerd.
Minpunten
slappe salaris
Albert Heijn Gordiaan
Vakkenvuller/Groenteman (voormalige medewerker) –  Albert Heijn Gordiaan Lelystad22 mei 2013
Ik heb positieve ervaringen met deze Albert Heijn maar ook zeker negatieve. Je hebt gezellige en aardige collega's maar met de ASM's kon ik minder opschieten vooral op het praktijkgebied. Ik was erg gedreven om mijn opleiding snel af te ronden door een plan van aanpak op te stellen maar het voelde alsof ik niet serieus genomen werd. Het andere minpunt was dat er erg veel BBL-ers in het bedrijf zaten waardoor er ook amper tijd voor je gemaakt kon worden en ik heb daar niet als enigste last van gehad. Maar ik heb vooral in de ochtend als ik om 5 uur begon gezellig gehad met de paar collega's die toen ook moesten beginnen.
Pluspunten
Collega's
Minpunten
Slechte communicatie

Zie meer reviews over Albert Heijn

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Albert Heijn. Onze community staat klaar om te antwoorden.