Albert Heijn

Reviews voor Albert Heijn in Den Haag

Den Haag144 reviews
Bekijk alle 2.767 reviews
geen bijzonderheden, collega's waren enorm gezellig
Ik werkte in principe niet heel lang bij Albert Heijn, omdat het een tijdje niet goed ging met me oma. En ik moest al heel snel stoppen, omdat ik me heel veel zorgen maakte en ik kon me niet concentreren op werk.
Pluspunten
Hele gezellige mensen.
Er is veel werkzaamheden op de afdeling Verkoop je verveeld je niet. Je leert elke dag nieuwe dingen erbij, natuurlijk hebben we een standaard procedure waaraan we moeten houden. Ik ben erg collegiaal we luisteren naar elkaar en proberen tot een oplossing te komen als er iets niet goed gaat. Het moeilijkste is wel dat je best wel veel dingen moet onthouden om je werk goed te kunnen doen. Je hebt het wel snel door en dan gaat het ook een stuk makkelijker. Het leukst van deze baan is wel dat je elke dag met klanten in contact kom en dat je de klanten blij kan maken met het belangrijkste deel in het leven het brood, natuurlijk hebben we meer dan brood zoetware, snacks enz.
Pluspunten
leuke werksfeer, leuke klanten, leuk personeel
Minpunten
Er kunnen wel punten verbeterd worden voor op de afdeling zelf
Het was een leuke bijbaan naast school. Ik heb te maken gehad met leuke collega's. Je moest binnen een bepaalde tijd een hoeveelheid kunnen weg vullen. Het was belangrijk om het fifo te vullen. Naast deze werkzaamheden deed ik ook spiegelen en schoonmaken.
Pluspunten
in de buurt
ik heb daar geleerd hoe werk ik , hoe ga ik om mensen, en hoe oploss ik verschillende problemen.
Jammer dat je na je 18e veel minder uren krijgt. registratie van de uren klopt ook meestal niet je krijgt minder betaald.
ik vond het fijn om bij albert heijn te werken. het had een goede werksfeer en was altijd gezellig
Ik ga het kort houden over vriendjespolitiek bij de Albert Heijn.
Ben je goed met een teamleider? Dan ben je gelijk de beste daar dankzij je 'vriend'. Ziek? prima Eerder naar huis? Prima. Dan mag je opeens alles. Maar als je een onbekende bent? Ziek? Nee hoor kom het maar proberen etc.
Pluspunten
je salaris
bij albertheijn was ik een vulploegmedeweker, het is namelijk een makkelijke baan.
Met plezier 5 jaar gewerkt! Fijn contact met klanten. De samenwerken tussen de leeftijdsverschillen was wel een uitdaging met de dag!
Pluspunten
Veel collega's
Minpunten
Samenwerking
Ik zit niet voor niks al 22 jaar bij albert heijn

afgelopen jaar alleen nare ervaringen beleefd.
Pluspunten
veel in contact met klanten
Minpunten
nieuwe ingeslagen weg is on persoonlijk
Gezellige collegas.
Alles duidelijk verteld eerste paar werkdagen tot je het geleerd hebt.
Pluspunten
Gezellige collegas en medewerkers teamleiders
Minpunten
Geen vastcontract
Een leuke plek om in mijn vrije tijd aan de slag te gaan.
Leuke directe collega's

Succesvol en optijd vollen is soms erg lastig

de Directie van Albert Heijn is erg vriendelijk

Ik heb geleerd zelfstandig en nauwkeurig te zijn
had de laatste tijd alleen maar ruzie met de bedrijfsleider wil er nooit meer werken
Ik heb het leuk met mijn collega's en vind het leuk om studenten te zien. Er komen veel bekende mensen waardoor je je niet verveeld. Het is een gezellige AH.
Goede salaris voor ongediplomeerde werk.
Het is simpelweg alles schoon, netjes en op zn plek houden.
Ik heb een korte werkperiode gehad bij de Alber heijn, ik heb vooral gekozen om eerste te concentreren op mijn studie voor dat ik volledige mijn tijd in het werk zou zetten.
En daarv doorheb ik niet lang gewerkt bij de Albert heijn.

De tijd dat ik bij de Albert heijn heb gewerkt, heb ik voor al plezier gehad met een aantal collega's die vooral instaat waren om mij bij te helpen en mij ron te leiden.

Het was mijn eerste baantje.
Een typische dag is vakkenvullen en af en toe kassa draaien.
Met mijn collega's is het gezellig en productief. Het moeilijkste van de baan is toch het omgaan met de weinig uren die je krijgt.
ik had een leuke baan en leuke collega's tot dat er werd geruild met management er werd gezegd dat ze voor ervarende werknemers gingen ter wel mensen werden aangenomen die niks serieus namen en zo had je bv binnen een maand 1-2 nieuwe collega die binnen paar dagen weer ontslag namen ook werken ze met kwaliteit wat van belang is natuurlijk en dit werd verwachten van personeel die in het begin niet goed/voldoende zijn ingewerkt verder is Albert Heijn leuke winkel om in te werken en jezelf te ontwikkelen
Pluspunten
gratis avondmaaltijd
Minpunten
mangement zitten niet op een lijn
Gezellige werksfeer, leuke college`s en meestal vrolijke vaste klanten. De leiding vanuit de directie kan altijd beter. De managers hebben geen of zijn hun eigen ervaringen met de werkvloer vergeten, waardoor zij ons aanspreken alsof we robots zijn. Ik sta dan altijd klaar om te laten zien hoe het wel moet. Ben daardoor ook geliefd bij mijn andere college`s en vaste klanten.
Pluspunten
flexibele tijden
Minpunten
geen doorgroei mogelijkheden
It was alright, there wasn't much to complain about and i was really young when i got this job so really i did it to get some experience and that's exactly what i got.