Reviews voor Albert Heijn in Den Bosch

18 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 2.633 reviews
Fijne locatie maar gemene leidinggevenden
Kassamedewerkster (voormalige medewerker) –  Den Bosch2 september 2019
Albert Heijn heeft nogal een handje van gewoon dingen voor jou invullen ookal kun je dan niet aanwezig zijn. Ze hielden niet rekening met mijn vakantie & mijn school tijden. En er werd ook heel veel over elkaar geroddeld ook door de leiding gevende & bazen
leuke collega's
Kassamedewerkster (voormalige medewerker) –  denbosch4 mei 2019
heb er met ontzettend veel plezier gewerkt.had graag meer uren gewild.
Pluspunten
gratis fruit
Minpunten
geen goede sfeer onderling
Leuk om daar te werken
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  's-Hertogenbosch13 april 2019
Het werk wat ik deed vond ik leuk. Fijne collega's, leuke sfeer.
Pluspunten
bonus om de 3 maanden
Minpunten
?
Leuke tijd bij de Appie
AGF-medewerker (voormalige medewerker) –  Den Bosch19 juni 2018
Ik heb het erg naar mijn zin gehad hier, maar toen kreeg ik dezelfde functie en meer uren aangeboden aangeboden bij de Emté in mijn eigen woonplaats.
Leerzame werkomgeving
Teamleider (huidige medewerker) –  Den Bosch4 oktober 2017
Afwisselend werk, je ziet snel resultaat, soms lastig om met jongeren te werken die vaak hele andere prioriteiten hebben.
fijne werkomgeving met fijne collega's
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Den Bosch16 augustus 2017
elke dag is anders bij de albert heijn. wat wel iedere dag hetzelfde was, was help de klanten zo netjes mogelijk en goed.
ik heb daar geleerd om om te gaan met mensen van verschillende culturen. veel vond ik niet zo moeilijk aan de baan, wat ik wel leuk vond was dat elke dag iets anders was.
Pluspunten
iedere dag was anders
Minpunten
heb ik niet
Teamleider Verkoopklaar (huidige medewerker) –  Den Bosch31 mei 2017
Bedrijf waar werknemers belangrijk zijn en gezien worden. Talenten worden gezien en gemotiveerd. Ruimte voor initiatief en mogelijkheden. Goede werkomstandigheden en beloningen voor je inzet en taken. Respect en waardering staat hoog in het vaandel.
allround supermarkt medewerker
allround supermarktmedewerker (voormalige medewerker) –  Den Bosch4 mei 2017
vele afdelingen door lopen en deed de laatste jaren daar veel
afdelingen zoals heel de zuivel afdeling
Fijne collega's en werksfeer
Cassiere (voormalige medewerker) –  Den Bosch5 maart 2017
Samen met mijn collega's was het altijd gezellig en de sfeer was ook altijd goed. Via het digitale programma SAM was het soms lastig de beschikbaarheid aan te geven of vrij te vragen.
Leuke werkomgeving
Verkoopster/caissière (voormalige medewerker) –  Den Bosch10 oktober 2016
Een afwisselende baan. Ben eerst cassiere geweest daarna op vleeswaren en brood gestaan.
personeel & collega's
Magazijn medewerker (voormalige medewerker) –  Den Bosch14 juni 2016
Het onmogelijke wordt van je verwacht, overuren worden soms uitbetaald, zolang als de teamleider vind dat je hard hebt gewerkt.

Collega's zijn niet altijd even enthousiast als dat andere zijn, en dit heeft nadelige effecten op het hele team.
Uitdagend, gezellige werksfeer en duidelijke regels
Teamleider Verkoopafhandeling (huidige medewerker) –  Den Bosch, NB25 augustus 2015
Albert Heijn is, naar mijn mening, een ontzettend fijn bedrijf om bij in dienst te zijn. Sinds ik hier werkzaam ben heb ik plezier ervaren, ben ik uitgedaagd en heb ik leuke mensen ontmoet. Ik ben na 2 jaar caissière te zijn geweest doorgegroeid naar de functie Teamleider Verkoopafhandeling, ik ben nu verantwoordelijk voor alles wat er gebeurt rondom de afdeling kassa. Denk daarbij aan: nieuwe mensen aannemen en inwerken, leidinggeven aan een team, klantenservice, geldtransport, enthousiast maken van medewerkers etc. Deze functie is erg breed en uitdagend, ik haal er veel voldoening uit. Het lastige aan mijn baan vind ik balans vinden in de feedback van mijn manager en de feedback van het personeel onder mij. Van beide kanten krijg ik meningen te horen (de manager wil dat het zo gaat, maar het personeel ziet het liever zo) en dat kan nogal eens lastig zijn. Het leukste aan mijn baan vind ik het contact, zowel met collega's als met klanten.
Pluspunten
Doorgroeimogelijkheden, salaris
Gezellig
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Den Bosch, NB24 april 2015
- vakken vullen
- hoe je vakken moet vullen
- was goed.
- leuk.
- de snelheid van t vullen
- de collega's
Pluspunten
Gratis avondeten
Minpunten
weinig pauze
Een rustige maar gezellige werkomgeving waar soms een lolletje gemaakt kan worden.
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Den Bosch, NB25 september 2014
Een typische dag op het werk:
Als ik om half 5 moest beginnen moest ik om 5 voor half 5 aanwezig zijn boven in de kantine. Voor ik daar ging zitten moest ik mijn Albert Heijn jasje aan doen die in mijn kluisje ligt. In de kantine kreeg ik van mijn teamleider te horen wat ik die dag moest doen en hoe lang ik ervoor had. Stel ik had de gang genaamd "chips & vruchtensappen". Dan ging ik naar beneden naar het magazijn en keek ik waar de karren stonden met mijn vulling. Een daarvan reed ik dan naar de gang en pakte een rekje voor mijn karton en kratjes voor de restanten. Je had een karretje om je vulling op te zetten om het werken wat makkelijker te maken. Daar zette ik steeds de dozen chips of sappen op en reed ik naar de plaats waar ze hoorden. Alles wat over was ging in de kratjes voor de restanten. Soms kreeg ik een vraag van een klant die ik dan moest helpen. Als mijn kar leeg was moest ik die terug brengen naar het magazijn en een nieuwe pakken en dezelfde handelingen herhalen. Als uiteindelijk alle karren gevuld waren moest ik daarna de oude restanten vullen. Dat zijn dus de producten die over waren van de vorige dagen. Als ik hiermee klaar was moest ik naar mijn teamleider toe om te zeggen dat ik klaar was. Hij/zij zou dan op de klok kijken om te zien of ik al kon gaan, of ofdat ik nog even moest blijven en een andere taak moest doen. Als ik een andere taak moest doen was dat bijvoorbeeld iemand helpen die nog niet klaar was, of in het magazijn opruimen. Als het tijd was zeiden ze dat ik naar huis mocht. Dan ging ik naar boven om mijn jasje in mijn kluisje te leggen en ging
  meer... ik daarna naar huis.

Wat je geleerd hebt:
Ik heb geleerd hoe het werkt binnen een supermarkt en welke verantwoordelijkheden je er hebt. En ik heb geleerd met klanten om te gaan die vragen hadden over producten of die ergens problemen mee hadden.

Directie:
Voor personeel en klanten loopt de directie regelmatig door de winkel heen. Er hing een leuke werksfeer doordat de directie en collega's zo vriendelijk zijn waardoor het werk ook minder zwaar is. Met de directie had ik een vrij goede band, we kondern af en toe gewoon dollen zonder dat het problemen opleverde maar als het moest waren we altijd gewoon zakelijk.

Jouw collega's:
Omdat er ochtend en avond shiften zijn kom je niet in iedereen in contact maar het is een vrij groot team en iedereen kan het er wel met elkaar vinden. Het zijn leuke collega's die allemaal wel hard werken. Je bent iedere dag bezig met je collega's en klanten en dat zorg voor leuke en gezellig werkdagen.

Het moeilijkste van de baan:
Meestal heb je standaard gangen waar je vaak op staat. Maar als je ineens op een andere gang moet staan die je nooit of niet vaak hebt gedaan voel je je er niet thuis. Je krijgt er ook last van tijdsdruk omdat je een bepaalde hoeveelheid vulling in een bepaalde tijd af moet hebben. Ook dat er telkens nieuwe regels komen wat soms niet goed uitkomt kon erg lastig zijn.

Het leukste van de baan:
De contacten die je maakt met de klanten en collega's. Je bent vaak aan het praten of rondlopen, er is hierdoor altijd wel wat te doen. Dat je mensen kon helpen gaf je ook gewoon een goed gevoel.
Pluspunten
Contacten met klanten en collega's
Minpunten
Wisseling naar een onbekende gang
Albertheijn
winkelmedewerker (voormalige medewerker) –  Den Bosch, NB13 januari 2014
Vakken vullen dat was het voornamelijkste wat ik deed,

ik heb wel geleerd om netjes en duidelijk te werk te gaan.

hebben veel gelachen onder elkaar en we werkten altijd goed maar er mocht wel gekletst worden als je werk maar goed was
Dat maakten het ook een stuk leuker!

moeilijkste vond ik toch wel als klanten een product moesten hebben waar ik nog nooit van gehoord had,
dan liep ik toch even naar me collega en die hielp me dan.
Pluspunten
gezelligheid
Minpunten
gezellige werk omgeving en leuke collega´s
vulploeg medewerker (voormalige medewerker) –  denbosch8 januari 2013
Een typische dag op het werk.

Als je begint meldt je je bij de teamleider.dan ga je naar je werk plek
toe.
De directie loopt regel matig door de winkel heen voor zowel personeel,als klanten.
Leuke toffe en hard werkende collega´s
Het moeilijkste van deze baan is toch wel de werk druk,en dat je
je werk binnen je werktijd moet af hebben.
Het leukste is dat je ook contact hebt met de winkelende klant.
Pluspunten
10 minuten koffie pauze bij langer werken als 41/2 uur
Minpunten
geen gratis fruit meer bij de koffie
Goede collega's
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Den Bosch14 december 2012
Goede collega's, fijne werksfeer.

Jammer dat de eindverantwoordelijke soms te streng was en af en toe bevooroordeeld reageerde
Pluspunten
gratis lunch/avondeten
Minpunten
(te) strenge werkopdrachten zo nu en dan

Zie meer reviews over Albert Heijn

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Albert Heijn. Onze community staat klaar om te antwoorden.