Reviews voor Albert Heijn in Amsterdam-Zuidoost

13 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 2.538 reviews
Te weinig uren en slechte management
Medewerker broodafdeling (voormalige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost5 oktober 2019
Manager biedde niet meer als 9 uur per week aan. Meeste collegas waren niet heel vriendelijk en moest veel alleen 's avonds werken wat heel onprettig was.
Gezellige werkomgeving met altijd jongen mensen
Verkoopklaar medewerker (huidige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost19 december 2018
Albert Heijn is een bedrijf die flexibel kwa uren. Dat vind ik heel belangrijk. Omdat ik nog aan het studeren ben. Ik heb geen klachten van het bedrijf. Ik krijg van het bedrijf te horen wat ik moet doen en als ik klaar ben kan ik gewoon naar huis.
Pluspunten
flexibel
Minpunten
weinig werkuren per dag
Niet al te goed
Kassamedewerkster (voormalige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost3 december 2018
Ik vondt dat albertheijn mij meer kon helpen.
In het begin was het wel oke maar daarna helpen ze je niet op weg
Werken bij de AH
Caissière B (huidige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost16 november 2018
Werken bij de AH, is elke dag een nieuwe uitdaging. Er komen diverse klanten met diverse vragen. Er komt elke dag wel een klant een praatje met je houden. Ik leer elke dag weer iets nieuws, omdat elke dag weer iets anders met zich medebrengt. We hebben een leuke multiculturele team en een prettige werksfeer. Wat ik het leukst vindt van het werk is dat ik constant in contact ben met mensen.
Pluspunten
Goed te combineren met school.
Minpunten
Relatief laag uurloon.
Gezellige werk omgeving
Caissière (voormalige medewerker) –  Amsterdam zuid-oost30 maart 2018
Het was leuk werken daar ik heb een hele leuke tijd gehad de reden dat ik ben gestopt daar is vanwegen verhuizing
Prettige werksfeer
Vakkenvuller (huidige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost5 oktober 2017
Bij de Albert Heijn in Amsterdam- Zuisoost is het altijd gezellig en voel jij je als werknemer altijd betrokken.
Eerste baantje
Medewerker verkoopklaar (voormalige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost7 september 2017
Voor een eerste baan: perfect, uiteindelijk nog lang gewerkt en vrienden gemaakt.
Teamleider Verkoopafhandeling Albert Heijn
Teamleider Verkoopafhandeling (huidige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost7 juli 2017
Een dag als teamleider bij de Albert Heijn is nooit hetzelfde. Elke dag zijn er nieuwe uitdagingen en nieuwe doelen om aan te gaan en te bereiken.
Mijn leidinggevenden zijn toegankelijk en ik kan dan ook altijd bij ze terecht. Het team waarin ik werk is enthousiast, vooruitstrevend en energiek. Dit maakt dat het werk nooit verveelt!
Het leukste aan mijn huidige baan is de bijdrage die ik kan leveren in het laten doorgroeien van talentvolle medewerkers. Dit geeft mij de mogelijkheid om mijn persoonlijke ervaringen om te zetten in kennis die ik kan delen met ze.
Prettige flexibel baan.
Vakkenvullen (huidige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost5 februari 2017
In de ochtend 15 tot 5 minuten van te voren bij werk aankomen, al omgekleed even een bakje koffie zetten. Bij het starten van de taak, eerst kijken of mijn werkplek schoon is waar ik moet vullen. Dan begin het met vullen en spiegelen van de vakken. Klanten helpen als zij hulp nodig hebben of een vraag hebben. Als ik de klant zelfs niet kan helpen zoek ik wat mijn tweede keuze is om te helpen zonder collega bij te roepen, als het mij echt niet lukt loop ik met mijn klant naar mijn collega en dan wijs ik hem/ haar door naar mijn collega. Verder word er gekeken naar de restanten en word alles bij elkaar gezet (indien mogelijk). Bij het einde van de dag kijk ik nog even rond of alles voor de zekerheid is gespiegeld, naar mate het niet goed is gespiegeld word het opnieuw gedaan. Tot slot zit het werk dan erop en is het tijd op naar huis te gaan.
Pluspunten
Stagevergoeding.
Minpunten
Geen.
je moet daar vaak zelfstandig werken
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) –  amsterdam zuidoost8 oktober 2014
het is vaak rustig,
iedereen heeft zijn eigen taken om te doen.
wat ik vervelend vind van Albertheijn,
als je een vakkenvuller vindt,en je ben tot 6uur ingepland.
zolang je niet klaar bent met het vullen van jou gedeelte,mag je niet weg,
veel mee
Vakken vuller (voormalige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost, NH25 juni 2014
was leuk als bijbaan maar vakken vullen is niet iets wat ik me hele leven wilt gaan doen.
Super leuke baan.
Vulploeg (huidige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost, NH29 mei 2014
De collega's die zijn heel aardig en sympathiek leuk om samen met hun te werken.
Pluspunten
tafelvoetbal in de kantine
Minpunten
veel dozen uitpakken

Zie meer reviews over Albert Heijn

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Albert Heijn. Onze community staat klaar om te antwoorden.