Albert Heijn

Reviews voor Albert Heijn in Amersfoort

Amersfoort25 reviews
Bekijk alle 2.723 reviews
Ik had leuke collega's maar je kan ze bijna niet spreken want het is alleen maar haast en stress.
Stressvolle baan en ze verwachte het uiterste van je.
Leuk
Leuke werkgever, met veel plezier heb ik bij ah gewerkt.
contact
Het contact met de maneger vond ik niet heel goed, wanneer ik ziek was en vertelde dat ik niet kon komen kreeg ik die hele week niet uit betaald. wanneer ik werkte om mijn ziekte dagen in te lossen, kreeg ik hier niet voor betaald. ik kwam hier pas te laat achter en heb hierdoor maar de helft van mijn salaris gekregen
Pluspunten
gratis lunch
Minpunten
alleen maar koffie bij koffie apparaat
Geestdodend werk maar gezellige sfeer
Als codeboeker hield ik houdbaarheidsdata bij in een terminal. Iedere werkdag had ik dezelfde taken: data updaten en producten stickeren die bijna over datum waren. Dit werd snel erg saai werk. Management was aardig en er was veel vrijheid. Het moeilijkste deel van deze baan is hoe extreem saai en herhaaldelijk kan zijn. Het leukste was producten vinden die over de datum waren en deze uit de schappen te halen
Pluspunten
Goede sfeer, individueel werk
Minpunten
Zelfs 1 uur werken is te saai voor woorden
druk
niet zo leuk om te werken want het is te druk werk
Pluspunten
niet slim zijn
Minpunten
druk
Leuk personeel, saai werk
Het werk als vakkenvuller is enorm enkelzijdig, maar doordat je vaak met leuke mensen werkt is de tijd prima door te brengen!
Veel gedaan bij AH en veel geleerd.
Altijd een leuke tijd gehad maar er is door de jaren heen wel heel veel veranderd.

Is ook logisch, moet met de tijd meegaan en mensen willen steeds meer!

Het leukste van in een winkel werken vind ik de bakkerij, je bent de hele dag lekker druk en de tijd vliegt voorbij.
Pluspunten
goede arbeidsomstandigheden
Minpunten
hard werken in weinig uur
Leuk werk
Voor jongeren die iets na hun school zitten is het vullen bij de AH toch heel makkelijk en perfect. Je werkt met leuke mensen en je word ook normaal behandeld door de teamleiders.
Pluspunten
Het is een fijne werkomgeving. Het is vaak gezellig en is goed georganiseerd
Je begint vaak met de vrachtwagen uitladen. Na dat dit gedaan is moet je alles uitsplitsen. Vlees bij vlees, kaas bij kaas, enzovoorts. Als dit gedaan is doe je een kwaliteits check. Je kijk of er geen verroten/ overdatum dingen tussen de schappen zitten. Daarna begin je met vullen.

De collega's zijn erg leuk en gezellig. Je kan goed lachen met de team leiders.
Pluspunten
Als je vanaf 5 werkt mag je avond eten op de kosten van albert heijn (max €7.50)
Minpunten
Je moet vaak overwerken
gezellig
Het is gezellig op de werkvloer. Tot nu toe is dit nog steeds de leukste bijbaan.
Pluspunten
Gezellig
Minpunten
geen min punten
gezellige werkomgeving
het was leuk om daar ervaring op te doen ik heb veel geleerd. er werken daar gezellige collega's.
Productief.
We moesten altijd snel en veel werken bij de Albert heijn wat goed was.
Pluspunten
Duidelijk
Minpunten
Hele vroege werktijden
Het was erg gezellig
Ik heb veel sociaal contact kunnen maken met klanten en ik heb er tussen door ook leren vullen, want dat moest af en toe in de ochtenden. Ik heb erg gezellige collega's gehad en ben ook nooit met tegenzin geweest. Alles ging flexibel. alleen het kassa draaien in het begin was moeilijk, maar daar wendde ik de 3 de dag alweer aan.
Pluspunten
gratis avondeten
Goed begin, matig vervolg
In het begin heb ik erg genoten van het werken bij Albert Heijn. De andere medewerkers waren vriendelijk, de leidinggevenden ook, en iedereen werd met respect behandeld.
Er werden geen onredelijke eisen gesteld en er werd goed rekening gehouden met het feit dat veel Albert Heijn-medewerkers scholieren/studenten zijn, die naast het werk nog meer prioriteiten hebben.

Na een aantal maanden veranderde de situatie echter. De regels werden strenger, zo moest al het werk bijvoorbeeld binnen veel te weinig tijd gedaan worden. Dit was volstrekt onmogelijk, daar was iedereen het over eens, maar toch bleven de leidinggevenden doordrammen en werd je telkens bekritiseerd wanneer het niet lukte. De sfeer werd negatiever, waardoor ik het plezier dat ik eerst in het werk had, verloor. Met schooltijden en dergelijke werd ook geen rekening meer gehouden en er werd geen begrip opgebracht als je af moest zeggen vanwege bijv. een toetsweek, of verplichte excursie. Ook werd steeds meer doorgedrongen tot in de privésfeer: leidinggevenden benaderden je via WhatsApp en Facebook met werkgerelateerde berichten. Dit alles heeft er uiteindelijk toe geleid dat ik uit mezelf ontslag heb genomen. Ik voelde me niet meer op mijn plek.
Pluspunten
Gratis maaltijd bij lang/'s avonds werken
Minpunten
Onredelijke eisen gesteld
goede werkplek
de albert hein is naar mijn ervaring een goede werkplek geweest goede leiding. het enige wat ik op de winkel heb aan te merken, is de plek waar je je roosters ziet. Sam.ah.nl voor mij werkte deze site vaak niet.
Pluspunten
flexiebele roosters
Minpunten
rooster slecht zichtbaar
Een normale zaterdag
In de functie die ik nu uitoefen ligt er een hoge werkdruk. Het is een erg drukke Albert Heijn en de omzetsnelheid van bepaalde producten is erg hoog. Samen met het team wat ik heb op zaterdag proberen wij iedere dag elke klant tevreden de winkel uit te laten gaan. Dit houdt in communicatie en een perfecte samenwerking. Ik werk nauw samen met de Assistent supermarkt manager. Het is aan mij de taak de afdeling er goed bij te hebben liggen. Alle werkzaamheden van die dag dienen goed uitgevoerd te worden door het team en ik moet daarbij iedereen aansturen om tot een goed resultaat te komen. Ik werk van mensen van 16 tot 65 jaar oud en dat betekent dat de aanpak verschilt bij elk persoon en elke leeftijd. Het moeilijkste van de baan is de medewerkers op een goede manier te prikkelen en ze mee te krijgen in het enthousiasme wat ik heb. Het leukste is om de afdeling er perfect uit te laten zien en alle klanten natuurlijk tevreden de winkel zien uitgaan.
gezellige werksfeer naast studie
Fijn om iedere week op vrijdagavond & her en der op zaterdag de klanten in AH filiaal 1063 op de Leusderweg in Amersfoort op een zeer service gerichte manier te voorzien van versproducten
Pluspunten
kadokaarten voor boodschappen
Minpunten
?
Albert Heijn
Mijn collega's zijn ongeveer even oud.
Simpel werk

Werk niet langer dan drie uren
AH Hoogland
Werkgevers zijn erg flexibel, als dingen veranderen. En werknemers opeens langer of korter kunnen werken.
leuke collega's

makkelijk met vakanties.
Pluspunten
lange vakantie mag je opnemen
Minpunten
heel moeilijk om vervanging te regelen
Werken bij de Albert Heijn
De dagen op de broodafdeling beginnen altijd erg vroeg. Wat ik daar zo leuk aan vind is dat je de winkel as het ware ziet "wakker" worden. Maar juist bij het het vroege werk rust een grote verantwoordelijkheid want de opstart bepaalt de gang van de dag.
Samen met je collega's brak zijn om 06.45 is helemaal niet vervelend want we proberen elkaar zo snel mogelijk aan het lachen te maken.

Vervolgens, als het middag is, komen er hectische momenten aan; een groot aantal scholieren dat allemaal een frikandelbroodje wil (het liefst nog warm), een nieuwe lading vracht wat per direct moet worden bijgevuld, opzetten voor morgen zodat degene die 's avonds komt alles op de platen kan klaarzetten voor de ochtend daarop...

Maar juist op die hectische en ietwat chaotische momenten leer je je collega's en hun kwaliteiten goed kennen. Op basis daarvan proberen we de dagverdeling een beetje te verdelen en iedereen krijgt taken toegedeeld. Jouw afdelingsleider daagt je uit om te zeggen wat volgens jou het beste is om te doen. Als je nieuw bent komen werken in de AH word je al gauw in het diepe gegooid maar daar is ook altijd de afdelingsleider om je bij te staan als het even lastig word. En dat is ook de kracht van een goede winkel, denk ik. Samen creëer je een goede werkomgeving waar het voor iedereen goed voelt en dat is goed voelbaar voor de klanten. Als jijzelf goed je werk doet in het totale gemak omdat je het leuk vind om te doen en het overzicht hebt dan voelt die sfeer heel fijn voor de klant. Ik heb veel geleerd over hoe fijn het is om in de Albert Heijn te werken. Juist door de
 - meer...
Was mijn eerste echte baantje, prima om te starten
Hier voor het eerst geleerd om met klanten om te gaan. Was een prima tijd.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Albert Heijn. Onze community staat klaar om te antwoorden.