Albert Heijn Reviews

2.541 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 2.638 reviews
Egoisten
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Amsterdam West Jan van Galenstraat23 februari 2020
Betalen niet eerlijk al je uren uit misbruiken jonge tieners verdienen al zo weinig en betalen niet al de uren die ze werken slechtste werkgever waar ik ooit voor gewerkt heb teamleiders doen alles om hun managers tevreden te houden ten kosten van de medewerkers
gezellige mensen en vriendelijk
Vakkenvuller (huidige medewerker) –  Enschede22 februari 2020
heb geleerd hoe je snel moet vullen met de goederen
Super
Leidinggevende functie Brood (huidige medewerker) –  Nijmegen22 februari 2020
Het werken bij Albert Heijn heeft mij gevormd tot een zelfstandige, gedreven en sociale werknemer.
Pluspunten
rechtvaardig
Minpunten
hiërarchie
Leuk werk maar zwaar
chauffeur bestelauto (huidige medewerker) –  De Meern22 februari 2020
Prima baan , dooegroei mogelijkheden zijn wel beperkt.
Pluspunten
Goed salaris met toeslagen
Minpunten
Zwaar werk
Goede sfeer. Super voor jeugd die parttime werkt zoekt.
Verkoper (huidige medewerker) –  Amsterdam21 februari 2020
Goede sfeer. Super voor jeugd die parttime werkt zoekt.
I recommend working in Albert Heijn
Order picker (voormalige medewerker) –  Tilburg20 februari 2020
Good communication, good pay, it is important to maintain safety at work, two changes.
It is important to form a standard that is not too High. I recomendend.
Leuk en leerzaam
Vulploegmedewerker (huidige medewerker) –  Dinteloord19 februari 2020
Een typische vulochtend begint om kwart over 7. Je komt aan bij het magazijn, je drukt op de bel waarop een collega de deur voor je open doet. Je loopt naar de kantine, waar de kluisjes staan en je doet je blouse aan van de Appie, waarna je nog kort even een bakje koffie kan doen voordat je begint.

Iedereen krijgt een afdeling aangewezen van verkoopklaar (wat in de ochtend klaar ligt voor de klant om te pakken), en vult op die afdeling de vakken aan met de bijbehorende vulling. Je zorgt er tijdens het vullen voor dat alle vakken gespiegeld en FIFO (gesorteerd op datum, jongste achter oudste voor) liggen, en controleert dat de producten in het vak niet over de datum zijn, anders haal je die eruit en muteer je deze (verander je de status van het product) in Wink.

Als er actieproducten zijn, met een oranje stikker, vul je deze aan op de aangewezen plek in de aangewezen actiekop.

Als de vracht er is, ga je deze met je collega lossen. Hierbij ben je ten alle tijden verplicht om dit met minstens 2 collega's te doen, en veiligheidsschoenen te dragen. Eerst los je alle containers, waarvan er actie- en initiële actiecontainers tussen kunnen zitten, deze containers zet je op een aangewezen plek in het magazijn. Hierna ga je de retouren opladen, eerst de fust (zwarte kratten), daarna lege bierkratten en plastic, en vervolgens karton en lege containers.

Ik kan met eerlijkheid zeggen dat het na een jaartje wel een beetje eentonig wordt, maar het contact met mijn collega's houdt het wel heel leuk. Er zijn altijd situaties die zich op kunnen doen, waar je samen met je collega
  meer... een oplossing voor moet bedenken, dit kan zowel in de winkel, als in het magazijn zijn.

Het management is zeer goed, al zijn er weleens kleine dingetjes waar iedereen tegenaan kan lopen. Teamleiders zijn niet altijd rechtlijnig als het aankomt op beleid, en dat kan voor de nodige verwarring en frustraties zorgen. Over het algemeen zijn het leuke teamleiders met gevoel voor sympathie, soms komen ze je helpen met je vulling naast hun eigen taken. Er wordt naar je geluisterd, en met je meegedacht.

In principe is er niks moeilijk aan, en is het een leuke baan voor mensen die nog aan het studeren zijn, of die net klaar zijn met studeren en iets makkelijks zoeken om snel in de tussentijd mee te kunnen verdienen.
The workplace
cashier (voormalige medewerker) –  Amsterdam Netherlands18 februari 2020
I love working there it was comfortable. I could sit behind the register and do my work without any interruptions. I enjoyed the clientele and the people I worked with.
Leuk
Senior Verkoop medewerker broodafdeling (voormalige medewerker) –  Amersfoort18 februari 2020
Leuke werkgever, met veel plezier heb ik bij ah gewerkt.
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Wormerveer18 februari 2020
ik vond het niet leuk om er te werken omdat vakkenvullen niks is voor mij
Nooit meer
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Heerhugowaard18 februari 2020
Misbruik maken van minderjarigen is een hobby bij dit filiaal. Ik mocht niet naar de wc, werd constant onder druk gezet en moest verplicht overwerken, regelmatig, eigenlijk standaard.
Productieve en gezellige werkomgeving
Kassamedewerkster en Baliemederwerkster (voormalige medewerker) –  Utrecht18 februari 2020
Veel ervaring opgedaan in het communiceren met klanten en het bieden van service.
Verkoopmedewerker (vlees & brood) (voormalige medewerker) –  Valkenswaard18 februari 2020
4-8 uur gewerkt blij vlees & brood, leuke collega's, planning ging soms wel moeizaam
Geen connectie
Kwaliteitsmedewerker (voormalige medewerker) –  Huizen17 februari 2020
Het was voor mij lastig om een goede band te kunnen scheppen met mijn collega's
het werk is simpel alles is goed geregeld alleen is er vaak een tekort aan mensen
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Johannes Verhulstraat, westerstraat17 februari 2020
Het is simpel werk goed geregeld en makkelijk te combineren met je privéleven je verdient alleen erg weinig.
In het begin bij Albert Heijn begon ik als vakkenvuller, daarna ben ik meer gaan laden/lossen vanuit de vracht. Ik heb er 2,5 jaar met plezier gewerkt
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Delft16 februari 2020
Albert Heijn heeft alles goed op orde. Dit merk je wanneer je er werkt, maar ook als je in de winkel boodschappen doet. Als ik dit vergelijk met andere vrienden die bij anders winkels werkten, merkte ik dat Albert Heijn het goed geregeld heeft.
Albert Heijn
Winkelmedewerker (huidige medewerker) –  Almelo16 februari 2020
leuk werk en de mensen zij ook erg leuk daar dus een tip voor jou
niet zo slecht als men denkt
BALIE MEDEWERKER (voormalige medewerker) –  Amstelveen16 februari 2020
Prima werk bij de Albert Heijn. Kassa vond ik zelf totaal niet leuk. maar achter de balie en als vulploegmedewerker heb je een leuke afwisselende baan met een prima salaris.
Leuke baan
Teamleider en planner afdeling verkoop (huidige medewerker) –  Voorthuizen13 februari 2020
Leuke baan, helaas onderbetaald. Er zijn vaak wel doorgroei mogelijkheden
Een werkomgeving met een gezellige sfeer waar je hard moet werken.
Kassamedewerker (huidige medewerker) –  Appingedam13 februari 2020
Bij de Albert Heijn is het hard werken, vriendelijk zijn is een must en een goede band met je collega's helpt heel goed op het leuk te hebben op je werk. Ik vind het heel fijn hoe de teamleiders met de werknemers omgaan en dat (ondanks de vele werknemers) ze je bij naam kennen. Hierdoor krijg je een vertrouwd gevoel.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Albert Heijn. Onze community staat klaar om te antwoorden.