Albert Heijn Reviews

2.353 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 2.434 reviews
Fun workspace with engaging management
Supermarket (voormalige medewerker) –  Amsterdam , Netherlands4 september 2019
It was an awesome experience working at Albert Heijn. From the first day, I got engaged in personal stuff in a good way. And the management was very engaging with their staff. I would recommend anyone to work at de Appie
Slecht bedrijf
Bezorger (voormalige medewerker) –  Amsterdam3 september 2019
Je word als een kleuter behandeld. Je bent net een werkpaard voor ze. Aan de hand van de cijfers die je behaald kijken ze of je nog als een kleuterslaaf verder voor ze mag werken
Pluspunten
Minpunten
Teamleiders zijn slecht
Fijne locatie maar gemene leidinggevenden
Kassamedewerkster (voormalige medewerker) –  Den Bosch2 september 2019
Albert Heijn heeft nogal een handje van gewoon dingen voor jou invullen ookal kun je dan niet aanwezig zijn. Ze hielden niet rekening met mijn vakantie & mijn school tijden. En er werd ook heel veel over elkaar geroddeld ook door de leiding gevende & bazen
Voorheen gaande baan
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Oosterhout2 september 2019
De albertheijn was wel echt een leuke baan veel samenwerking en als je ergens mee zat (vakantie of vrij vragen) werd dat ook voor je geregeld.
Pluspunten
Samenwerking
Minpunten
Weinig uren die je kon draaien
leuk werk, verdiend goed. weinig uren
Kassamedewerker (huidige medewerker) –  Venray2 september 2019
werken aan de kassa bij de Albert Heijn is een bijbaan die goed valt te combineren met een opleiding aangezien je shifts van 3/4 uur lang hebt.
In de vakanties is het minder, vaak kan je niet meer uren gaan draaien op een dag. Daardoor heb je dus dagen dat je ineens van 14:00 tot 18:00 moet werken in de vakantie terwijl je liever gewoon vanaf s'ochtends vroeg zou willen werken omdat je meer tijd hebt wat extra's te verdienen.
Erg leuk en gezellig
teamleider klantenservice (voormalige medewerker) –  Aerdenhout29 augustus 2019
Ben begonnen bij Albert Heijn als bijbaantje maar heb er ook even vast gewerkt. Ik heb veel geleerd en veel mensen met een lach de winkel mogen zien verlaten.
Pluspunten
Gezellig team
Minpunten
Weinig uren
Versafdeling
Alround medewerker versafdeling (voormalige medewerker) –  Leiderdorp29 augustus 2019
Mijn werkplaats AH bun santhorst is moeilijk in personeelsbeleid/behoud
Met een paar puntjes op de i zal het stukken beter gaan. Er komen veel mensen naar gaat er in korte tijd ook weer veel onnodig weg
Pluspunten
Minpunten
Slecht cummunicatie personeel
Hoop gezeik, prima als je er mee om kan gaan.
Vakkenvuller (huidige medewerker) –  Houten Castellum27 augustus 2019
Salaris is goed en zondagen zijn dubbel uitbetaald. Overuren worden betaald per kwartiertje. Ze laten je vaak 5 of 10 minuten extra werken, omdat ze weten dat je toch niet extra word uitbetaald. Ze zijn ook goed in het 'vergeten' van je overgewerkte kwartiertjes er bij te zetten. Als je ze erop aanspreekt is de kans 2/3 dat ze het erop zetten. Anders moet je er achteraan gaan, wat het meestal niet waard is voor een eurootje.

Werktijden zijn matig, aangezien je minimaal 1x van 6-8 moet werken. Dit is eigenlijk elke week jetlag als je het niet gewend bent. 18-20 shifts lopen 9 van de 10 keer uit. Als je beschikbaarheid niet perfect is krijg je er ook gezeik over. Vrij aanvragen kan 4 weken van te voren, anders heb je pech en moet je iemand regelen die je shift opvangt. Dit kan in een whatsapp groep met je andere collegas, maar als je daadwerkelijk wilt dat iemand je shift overneemt moet je vaak 5 of 10 euro extra bieden.

Ze verwachten teveel van je wat betreft vultempo, netheid en klantvriendelijkheid. Deze 3 gaan namelijk niet hand in hand, maar toch wordt er van je verwacht dat je dit allemaal goed kan meenemen in een vulshift. Door de hoge werkdruk kiezen veel mensen om snel te vullen in plaats van netjes, waardoor de schappen er soms slordig bijstaan. Daarnaast is de ene teamleider een stuk chiller dan de ander.

Als nieuwkomer zijn je verwachtingen vaak veel te hoog en voor/tijdens de sollicitatie lijkt het allemaal een stuk leuker dan het is. Veel mensen nemen hierdoor vroeg ontslag en als je niet consequent hard werkt wordt je contract bijna nooit verlengd. In
  meer... vaste dienst komen kan je al helemaal vergeten. Het werk is echter wel prima als je je niks aantrekt van de werkdruk en lekker je eigen ding doet. Je wordt er echter wel uitgegooid als je rustig werkt. Altijd haasten dus, als je een contractverlenging wilt.  minder
Gezellige bijbaan waar je perfect kunt beginnen voor werkervaring
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Groningen (stad)27 augustus 2019
Bij Albert Heijn zijn ze in het begin streng en oplettend in alles wat je doet. Maar ze hebben het beste met je voor.
Pluspunten
Leuke balans van werken en sociale omgang (met klanten, medewerkers etc.)
Minpunten
Kan eentonig zijn
Waardeloos brdrijf
Bezorger / Chauffeur / Koerier (voormalige medewerker) –  Leidschendam26 augustus 2019
Daar zit zo n marrokaan MO als team leider en die is waardeloos. Zit hele dag popie jopie te spelen. Zo n kontenlikker heb ik in jaren niet gezien, Je bent daar gewoon een nummertje wanneer je rug versleten is mag je lekker de deur uit.
Gewoon waardeloos blij dat ik weg ben van daar.
Minpunten
Die Mo die neppe teamleider
gezellige bijbaantje
Vulploegmedewerkster (voormalige medewerker) –  Breda26 augustus 2019
Bij de AH heb ik als vulploegmedewerkster diverse werkzaamheden verricht. Ik heb daar heel lang gewerkt dus ik heb veel winkelervaring opgebouwd.
Fijne ontspannen werkplek
Medewerker klantenservice (voormalige medewerker) –  Zaandam25 augustus 2019
Ik heb het erg naar m'n zin gehad bij het hoofdkantoor van Albert Heijn in Zaandam! Een zeer fijne werksfeer! Leuke collega's, leuke teamleider en prima werk!
kan stukken beter
Vakkenvuller (huidige medewerker) –  Parkwijk, Danswijk25 augustus 2019
Het is op de werkvloer best gezellig met je andere werknemers maar sommige teamleiders verpesten de zweer super erg door bijvoorbeeld valse beschuldigingen, na 23:00 werken en niet weg mogen terwijl je nog niet 18+ bent. ook is het een beetje apart dat je een minimum aantal zaterdagen gewerkt moet hebben in een jaar en als dat niet het geval is dan word je gewoon ingepland zonder dat je dat wil
top
Kassamedewerkster (voormalige medewerker) –  Utrecht (provincie)22 augustus 2019
heb het altijd na me zin gehad achter de kassa , tis een leuk bedrijf om voor te werken .
Gebruiken werknemers in hun voordeel.
Cassière (voormalige medewerker) –  Eindhoven20 augustus 2019
Albert Heijn is een leuke plek om te werken, maar ze zijn er wel goed in om de regeltjes zo te buigen zodat het voor hun het beste uitkomt. Ze plannen bijvoorbeeld liever iemand precies zo in dat hij/zij net geen pauze heeft. Ik zelf vind dat erg jammer en zonde van je werknemers.
Gezellige team
Winkelmedewerker (voormalige medewerker) –  Eindhoven16 augustus 2019
Mijn team was heel gezellig en omdat het een to go-winkel was, was deze veel kleiner dan een normale albert heijn,
Pluspunten
kleine winkel
Minpunten
heel druk
Gezellig bedrijf om bij te werken
Teamleider (voormalige medewerker) –  Huizen15 augustus 2019
Fijne bedrijfscultuur met veel doorgroeimogelijkheden
Leuke eerste bijbaan
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Den Dolder14 augustus 2019
Je kon nog sociaal zijn en met de andere vakkenvullers praten, wel vaak van een kwartier tot een half uur over moest werken. 1 manager was erg onaardig, maar die is inmiddels weg daar. Voor de rest was iedereen heel aardig. Het moeilijkste was alle plekken van al het eten onthouden voor als dat gevraagd werd en ik dan niet wist waar. het leukste was na sluitingstijd spiegelen dat er muziek aan werd gedaan en het een leuke sfeer werd.
Leuke en vriendelijke werksfeer met een tafelvoetbal
(FIFO) spiegelen (voormalige medewerker) –  Emmeloord13 augustus 2019
De leidingevende was net als een grote broer voor iedereen. Het is erg gezellig en ja maakt al gauw nieuwe vrienden. Het werk kan soms zwaar zijn, maar als je zelf een optimistisch persoon bent komt het echt wel goed
Pluspunten
Plezier maken op een next level
Minpunten
Planning gaat vaak mis
Albert Heijn
Cassière (huidige medewerker) –  Delft12 augustus 2019
Slechte werkgevers, geen vrijheid, je werkt te veel of te weinig. Het enige wat positief is is het loon dat je krijgt.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Albert Heijn. Onze community staat klaar om te antwoorden.