AKOS
AKOS heeft een vriendelijke gemoedelijke sfeer zonder de zakelijke doelstellingen te vergeten. Er wordt alles aangedaan om ervoor te zorgen dat jouw opdracht bij je past. Voor nu en in de toekomst.

AKOS doet er ook veel aan om haar personeel "up to date" te houden dmv cursussen. En geeft je de kans om je eigen (in overleg) cursussen te kiezen.

Dus een leuke groep mensen die samen iets moois proberen op te bouwen.
Pluspunten
Laagdrempelig en Kans op zelfontplooiing
Bij AKOS heb ik de kans gekregen om aan de slag te gaan als projectleider. Hetgeen me aantrok was het interim karakter van de baan in combinatie met de doelgroep: de technische industriële markt.

Wat me direct opviel tijdens de sollicitatieprocedure was dat AKOS uitgebreid de tijd nam om mij te leren kennen. Ik heb dit niet alleen als zeer prettig maar ook als nuttig ervaren. Het stelt AKOS in staat op de perfecte match te maken tussen mij en de opdrachtgever.

De sfeer is als zeer laagdrempelig te betitelen; communiceren gaat makkelijk en er zijn geen belemmerende politieke barrières. Ondanks dat ik mijn AKOS collega's maar een paar keer per jaar zie voel ik me verbonden met hen en met de organisatie.

Tot slot past het bedrijf goed bij me omdat ik me herken in het ambitieuze karakter. Het is een professionele organisatie die wil groeien door duidelijke lijnen uit te zetten en eigen initiatief te stimuleren.
Pluspunten
Ambitieus / Professioneel / Gastvrij
Gezellige collega's, uitdagende opdrachten/opdrachtgevers. Veel mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen, zowel op vakinhoudelijk als persoonlijk vlak. Volop doorgroeimogelijkheden en een goede inzet wordt openlijk gewaardeerd.

Ik zit voornamelijk op projectbasis bij opdrachtgevers, maar desondanks is het niet minder gezellig wanneer ik een keer op het (hoofd)kantoor van AKOS kom. Er hangt altijd een relaxte, informele sfeer, waar je net zo makkelijk een praatje kunt maken met de directie als met je naaste collega's.

Opdrachten zijn divers en over het algemeen uitdagend. Op projectbasis werken betekent wel dat de reistijd variabel is. Zo zit je op 10 minuten fietsen van huis, een half jaar later kan het zijn dat je 50 minuten moet rijden om naar de opdrachtgever te gaan. Ook hanteren veel opdrachtgevers andere werktijden (veelal wel enigszins flexibel) en verschillen de bedrijfsculturen soms behoorlijk. De diversiteit aan ervaringen die je echter opdoet door op projectbasis te werken maakt dit voor mij meer dan goed.
Pluspunten
Gezellig, informeel, uitdagend, divers
Minpunten
Variabele reistijd, andere werktijden/bedrijfsculturen per opdrachtgever
Dynamische werkomgeving waar in een aantal jaar alle ruimte is gecreëerd om mijzelf persoonlijk te ontwikkelen en te doen groeien.

Persoonlijke aanpak van werknemers, veel 1 op 1 en groepsbegeleiding en ontwikkeling. Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden , zoals variabele verlofdagen, goede laptop en telefoon, geen gezeur om (kleine) uitgaven en persoonlijk budget voor trainingen/coaching.

Management/directie is laagdrempelig. De nuchtere Veluwse mentaliteit zorgt voor een stabiel bedrijf met betrokken mensen.
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden met eigen invulling, mogelijkheid zelf dingen te regelen/organiseren, positieve groei en ontwikkeling
Minpunten
Kleiner bedrijf en daardoor wat grillige koers
De bedrijfscultuur van AKOS ken merkt zich als formeel, nuchter en hardwerkend. Er is een uitstekend balans tussen werk en prive. Daarnaast richt AKOS zich op de ontwikkeling van de medewerker. Je kan je zelf ontwikkelen in een prettige werksfeer
Pluspunten
Op beide locatie kan er getafeltennist worden.
AKOS is een leuk bedrijf met een informele werksfeer. We werken nauw samen en iedereen is bereid dingen voor elkaar te doen. Naast dat er een positieve sfeer hangt binnen het bedrijf zijn er ruime mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen doormiddel van extra cursussen, trainen of andere vorm van scholing.
Pluspunten
Sturing op ontwikkeling van medewerkers.
Bij AKOS staat de medewerker voorop, dat merk je aan de mogelijkheden en flexibiliteit maar meer nog aan het medewerkerstevredenheidsonderzoek wat op regelmatige basis wordt gehouden en echt dient als basis voor veranderingen en vernieuwing. De mening van de medewerker is daarbij het eerste uitgangspunt.
Pluspunten
Ruimte voor eigen ontwikkeling
Minpunten
Doorvoeren veranderingen mag meer gestructureerd
Ik heb AKOS ervaren als een professionele, transparante en flexibele organisatie.
Pluspunten
Sociaal en zakelijk contact met recruiter
Bekijk meer reviews over AKOS
Stel een vraag over solliciteren of werken bij AKOS. Onze community staat klaar om te antwoorden.
4,8
4,5
4,6
4,6
Reviews over AKOS gesorteerd op locatie