Akkolade Reviews

8 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 9 reviews
begeleiding
verpleegkundige (voormalige medewerker) –  zwolle5 februari 2019
ik heb ontzettend goede begeleiding ontvangen van Akkolade en zij hebben mij super ondersteund tijdens het vinden van een nieuwe werkplek
Professioneel, vriendelijk en hulpvaardig
Werkzoekende (voormalige medewerker) –  Overijssel22 december 2018
Erg tevreden over de hulp die akkolade mij geboden heeft met het zoeken naar een geschikte baan met doorgroeimogelijkheden. Ze luisteren en sluiten goed aan op je wensen. Daarnaast zijn ze flexibel in het afspreken en nemen de tijd voor je. Zeker een aanrader!
Pluspunten
Geduldig, flexibel, veel contacten in de zorg
Minpunten
Geen minpunten
zeer tevreden!!
Verpleegkundige (huidige medewerker) –  Amsterdam20 augustus 2018
Ik ben zeer tevreden over de vriendelijke, professionele medewerker van Akkolade regio Noord Holland. Ik was op zoek naar een baan, voor je dacht had hij voor mij een instelling waar ik snel aan de slag kon. Van het begin af aan is hij erg attent geweest. Hij wilde er zeker van zijn dat er een contract getekend was en zelfs daarna heeft hij nog contact opgenomen om mij succes te wensen met mij nieuwe baan.
Pluspunten
attent, vriendelijk
Minpunten
kon er nog geen bedenken
Professioneel, zorgvuldig en aansluitend bij je kwaliteiten!
Sollicitant (voormalige medewerker) –  Apeldoorn27 juni 2018
Een professionele organisatie waarbij zorgvuldig en uitgebreid de tijd wordt genomen om te kijken naar wat je kwaliteiten en wensen zijn en waar deze het beste geplaatst kunnen worden. Het contact met je mogelijk toekomstige nieuwe werkgever wordt gevolgd door Akkolade, hierdoor blijft het lijntje kort en kan je snel de hulp krijgen die je nodig hebt. Daarbij is het personeel zeer geïnteresseerd in de ontwikkelingen die zich rondom het proces afspelen en denken ze hierbij graag met je mee.
Goed meedenkend bedrijf en een gezellige werksfeer
Accountmanager (huidige medewerker) –  Noord-Holland8 mei 2018
Akkolade is snel met het verlenen van hun dienst ! Ze denken heel erg met je mee zowel voor de organisatie als de werkzoekende.

Kortom Akkolade heeft aardige gedisciplineerd personeel bij hen werken en luisteren goed naar je wensen !
Pluspunten
Gratis Koffie en flexibel voor het afspreken op een locatie dat voor beide goed uitkomt
Minpunten
Geen minpunten ervaren
Goede ondersteuning bij het zoeken naar een functie waarbij word gelet op mijn wensen.
Petra Buijs (huidige medewerker) –  Apeldoorn29 januari 2018
Akkolade heeft erg goed gezocht naar een functie binnen mijn vakgebied, waarbij erg goed is geluisterd naar mijn wensen.
Pluspunten
Snelle overgang tot actie, veel aanbod
Betrokken en betrouwbaar
Wijkverpleegkundige (huidige medewerker) –  Utrecht2 juli 2014
Jonge ondernemende HR bureau wat met name werving en selectie doet in de eerstelijn en thuiszorg. Het team van Akkolade kent je persoonlijk en is erg betrokken bij hun klanten en de wijkteams.

Mede dankzij hun passie voor de thuiszorg gekozen. Betrouwbaar en eerlijk advies, positief en enthousiast! Je merkt dat ze beschikken over een uitstekend netwerk in de thuiszorg en de directe contacten met het management, daardoor werd de ideale baan gecreëerd.

Bedankt voor jullie hulp, Akkolade!
Pluspunten
Betrouwbaar en dicht betrokken bij de zorg!

Zie meer reviews over Akkolade

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Akkolade. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,9

Reviews over Akkolade gesorteerd op locatie