AFPRO Filters
Review over AFPRO Filters van een medewerker

Dynamische baan in snelgroeiende organisatie

7 november 2018
Leuke en leerzame tijd gehad. Door de groei van het bedrijf zijn er vaak interessante doorgroeimogelijkheden. Af en toe wel hard werken, maar daar wordt je dan ook om gewaardeerd. Positieve en gemotiveerde collegas en management met een inspirerende kijk op de toekomst. Veel geleerd op professioneel niveau, Deze kennis en ervaring neem ik mee naar mijn volgende baan.
Pluspunten
Werksfeer en kansen
Minpunten
Gemis van de vrijdagmiddagborrel
Vergelijkbare reviews
26 juni 2020
Orderpicker/magazijnmedewerker (huidige medewerker) - Alkmaar
Magazijn is schoon en netjes, lekker werken met OPT en scanners. Werk is duidelijk en training is dat ook. Geen enorme stress (af en toe wel), maar op normaal tempo naar einde van de dag. Met de leidinggevenden kan je zeker in de middag grappen maken.
Pluspunten
Netjes en duidelijk, weinig stress
Minpunten
Geen kantine met bv frietuur
8 mei 2020
Sales Assistant (voormalige medewerker) - Alkmaar
Echt een bedrijf waar je niet wilt werken.
Management zijn allemaal hielenlikkers en stuk voor stuk bang om tegengas te geven aan de oude man die directeur is. Want tegengas is exit. Ook al heb je gelijk.

Weg wezen zou ik zeggen.
9 april 2020
Inside Sales Representative (voormalige medewerker) - Alkmaar
Bij Afpro (ACS) filters heerst absoluut een angstcultuur. Met gierende banden ben ik daar weggereden op mijn laatste werkdag en het heeft me een deuk in mijn zelfvertrouwen opgeleverd. Het heeft mij jaren gekost om daar bovenop te komen. Elke dag gaat de zweep erover, Als je een sociaal praatje hebt met je collega tijdens kantooruren en je wordt daarop betrapt door de directeur, dan krijg je een uitbrander. Er zijn geen uitjes, geen borrels op vrijdag etc. Het enige aardige dat ik nog kan terughalen is het sinterklaasfeest voor je kinderen. Maar werken bij Afpro is zeker geen feest. Managers zijn verklikkers en likken daarom de hielen van de directie om hun eigen pad schoon te vegen. Wanneer je 1 minuut later dan 8 uur op kantoor komt, mag je bij de directie op het matje komen. Ook all heb je een goede reden....... Iedereen die een 3 of hoger als review geeft moet daar ook zo'n hielelikker zijn anders weet ik niet te verklaren. Als je jezelf geroepen voelt om te willen werken binnen zo'n wespennest ga gerust je gang. Maar zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb. Al is het de laatste bedrijf op deze aarde. Ik ga daar nooit meer werken. Dus doe dat vooral ook niet

#blijfthuis
Stel een vraag over solliciteren of werken bij AFPRO Filters. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,9
Reviews over AFPRO Filters gesorteerd op locatie