AFPRO Filters
Magazijn is schoon en netjes, lekker werken met OPT en scanners. Werk is duidelijk en training is dat ook. Geen enorme stress (af en toe wel), maar op normaal tempo naar einde van de dag. Met de leidinggevenden kan je zeker in de middag grappen maken.
Pluspunten
Netjes en duidelijk, weinig stress
Minpunten
Geen kantine met bv frietuur
Echt een bedrijf waar je niet wilt werken.
Management zijn allemaal hielenlikkers en stuk voor stuk bang om tegengas te geven aan de oude man die directeur is. Want tegengas is exit. Ook al heb je gelijk.

Weg wezen zou ik zeggen.
Bij Afpro (ACS) filters heerst absoluut een angstcultuur. Met gierende banden ben ik daar weggereden op mijn laatste werkdag en het heeft me een deuk in mijn zelfvertrouwen opgeleverd. Het heeft mij jaren gekost om daar bovenop te komen. Elke dag gaat de zweep erover, Als je een sociaal praatje hebt met je collega tijdens kantooruren en je wordt daarop betrapt door de directeur, dan krijg je een uitbrander. Er zijn geen uitjes, geen borrels op vrijdag etc. Het enige aardige dat ik nog kan terughalen is het sinterklaasfeest voor je kinderen. Maar werken bij Afpro is zeker geen feest. Managers zijn verklikkers en likken daarom de hielen van de directie om hun eigen pad schoon te vegen. Wanneer je 1 minuut later dan 8 uur op kantoor komt, mag je bij de directie op het matje komen. Ook all heb je een goede reden....... Iedereen die een 3 of hoger als review geeft moet daar ook zo'n hielelikker zijn anders weet ik niet te verklaren. Als je jezelf geroepen voelt om te willen werken binnen zo'n wespennest ga gerust je gang. Maar zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb. Al is het de laatste bedrijf op deze aarde. Ik ga daar nooit meer werken. Dus doe dat vooral ook niet

#blijfthuis
AFPRO Filters is een dynamisch bedrijf waar je jezelf maximaal kan uitdagen. De dagen zijn nooit hetzelfde en zorgen voor een goed werkklimaat. Het contact met klanten en collega's zorgt voor een voldaan gevoel aan het einde van de dag.
Een tijdelijke klus mogen vervullen bij deze organisatie. Dit met ontzettend veel plezier gedaan. Het is een formele organisatie met een informele manier van communicatie.
Je moet zijn zoals zij zijn, anders pas je er niet bij en wordt het snel minder leuk
- Een relaxte bedrijfscultuur en gezellige werkomgeving
- Easy onboarding

- Veel vrijheid

- Goed salaris

- Veel klantcontact (zowel via telefoon als email)

Kortom:

Ik heb altijd veel plezier gehad om naar mijn werk te gaan. Het leukste van de baan waren de leuke collega's.
Pluspunten
Goed salaris
Minpunten
Geen hoofdtelefoon voor veel telefoon kontakt (op dit moment)
Goed team, gezellige collega's, en geduldige leiding gevende. Dit bedrijf verkoopt luchtfilters voor o.a ziekenhuizen, musea, bibliotheken, en scholen. Heb er met plezier zeven maanden mogen werken. Aanrader voor wie er wil werken.
Pluspunten
Hulpzame collega's
Minpunten
Had er graag langer willen werken
Fijne werkomgeving met veel potentieel.
Collega's zijn altijd bereid je te helpen en zodra je een goed idee hebt staat iedereen hier voor open.

Nieuwe zaken worden snel opgepakt.
Binnen AFPRO hangt een professionele maar fijne sfeer.
Collega's zijn altijd bereid elkaar te helpen en de organisatie maakt een grote, maar fijne, groei door.

Nu instappen betekend ontzettend veel mogelijkheden voor de toekomst. Daarnaast worden deze mogelijkheden ook ondersteund door het aanbieden van cursussen en opleidingen.

Al met al een fijne organisatie met een platte structuur. Hangt een ondernemingsmentaliteit waarbij er snel knopen doorgehakt (kunnen) worden.
Pluspunten
Mooie arbeidsvoorwaarden, Sfeer, Uitdaging, Groei
Minpunten
Nog niet ontdekt
Bedrijf met veel toekomst. De dynamische werksfeer is aanstekelijk.
Ga elke dag met plezier naar het werk.
Pluspunten
goede leerschool
Ik ben er zeker blij met Afpro filters goede werkgever vermaak me er prima.
Zonde dat een bedrijf met zoveel potentie zo slecht wordt bestuurd.

Management en directeur hebben geen idee hoe het er bij een gemiddeld bedrijf aan toe gaat, allen zitten al jaren in de Afpro bubbel. Noord Koreaanse toestanden daardoor.

HR beleid bestaat niet, directie leden hebben meerdere persoonlijkheden de een nog slechter dan de ander, een simpel goedemorgen is teveel gevraagd.

Het enige waar de directeur in geïntresseerd is als hij je tegenkomt is waarom je niet op je plek zit en aan het werk bent. (dit geldt niet voor dames onder de 30, daar is alle tijd voor)

Geen enkele manager heeft het beste met zijn/haar personeel voor, allemaal bang voor de grillen van de directeur,
Pluspunten
Aardige collega's
Minpunten
top-down bestuur, directie, management.
Sinds de verplaatsing is het bedrijf steeds professioneler geworden.
Leuke en leerzame tijd gehad. Door de groei van het bedrijf zijn er vaak interessante doorgroeimogelijkheden. Af en toe wel hard werken, maar daar wordt je dan ook om gewaardeerd. Positieve en gemotiveerde collegas en management met een inspirerende kijk op de toekomst. Veel geleerd op professioneel niveau, Deze kennis en ervaring neem ik mee naar mijn volgende baan.
Pluspunten
Werksfeer en kansen
Minpunten
Gemis van de vrijdagmiddagborrel
Prima werkgever. Groeiend groot vast team met leuke collega's. Zeker in het nieuwe magazijn waar alles goed op orde is is het prettig werken.
Pluspunten
Goede sfeer, waardering voor je werk
Minpunten
Minpunten zijn er bij ieder bedrijf
Top down management, organisatie kan eigen groei niet bijhouden
AFPRO, ook wel bekend als ACS Filters. De directeur en een aantal vaste medewerkers regeren hier over de rug van de werknemers. Gelokt met mooie woorden en arbeidsvoorwaarden maar wat een desillusie! Werknemers worden opgebrand en na hun contractperiode afgestoten. Laat je niet verleiden. Het is in 1 woord kansloos.
Pluspunten
Minpunten
Directeur, verplicht in pak met das, onbeschoftheid, bedrijfsvoering, beleid
Eentonig werk, geen doorgroeimogelijkheden, zeer stoffig en rommelig, Slecht beleid, slecht management
Pluspunten
Minpunten
Slecht management
Ik als 'young professional' kan meepraten over de vreselijke tijd bij dit bedrijf! Alsof je in de jaren 50 terugkeert. Ongelofelijke angstcultuur waar iedereen voor buigt. Geen ruimte voor feedback. Geen doorgroeimogelijkheden.
Zowel mannen als vrouwen: Elke dag in pak.

Heel veel personeelswisselingen, geen borrels.

Niet solliciteren! Zonde van je brief !!
Pluspunten
Minpunten
Angstcultuur
Nog nooit bij zo´n slecht bedrijf gewerkt.
Achter de feiten lopen.

Geen inzicht.

Altijd te laat spullen bestellen.

De leiders praten niet met elkaar.

Geen communicatie.

Het zijn net een stelletje studenten.

Verplicht overwerken.

Slecht plannen.

Dingen zeggen wat niet waar is.

Bij overwerken krijg je niks ervoor terug.

Eigenlijk te veel om op te noemen!

Het bedrijf maakt zelf een kl@te zooi van.

Door je mond open te doen, hoe het dan wel beter kan.

Dan wordt dit tegen je gewerkt, krijg je een waarschuwing en

dat kost het jou je baan.
Pluspunten
Minpunten
Veel overwerken, hoge werkdruk, zwaar werk, slechte leiding