AEGON

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij AEGON

Een typische werkdag bestaat uit administratief productiewerk. Het verwerken van verzekeringsaanvragen, het behandelen van schadeclaims, en het te woord staan van tussenpersonen. Ik ben lange tijd kwaliteitsmedewerker geweest. In deze rol ontwikkelde ik opleidingen, gaf ik opleidingen en trainingen. Begeleidde ik mensen in hun nieuwe baan. Ik heb geleerd om planmatig, gestructureerd te werk te gaan. Ik heb ook didactische trainingen gevolgd en haalde energie en passie uit het geven van opleidingen.
Fijne werkgever met werk-prive balans. Voor je eigen ontwikkeling moet je zelf regie nemen. Maar omdat de managementlagen blijven zitten waar ze zitten is doorgroeien tot senior ook meteen het plafond.
Pluspunten
secundaire arbeidsvoorwaarden
Minpunten
doorgroei moet je echt hard forceren
Bij Aegon is er voldoende ruimte om je te ontwikkelen. De secundaire arbeidsvoorwaarden zijn goed. De schalen zijn redelijk en vergelijkbaar met andere verzekeraars en banken.
Pluspunten
fantastische collega's op locatie leeuwarden
Minpunten
slecht HR beleid
Uitdagende branche die rigoreuze vernieuwers nodig heeft met aandacht voor de mens
Pluspunten
secundaire arbeidsvoorwaarden
Minpunten
bedrijfscultuur erg hierarchisch en ik-gericht
zelfontwikkeling, coach, fijne collega's, pensioen materie erg interessant
Pluspunten
pensioenklas
Minpunten
teveel mensen op 1 afdeling
Bij Aegon heb ik altijd fijn gewerkt. Goede sfeer en leuke collega's die samen altijd klaar stonden om je verder te helpen.
Pluspunten
Sfeer, werkplek, loon
Minpunten
werkdruk
Ik heb bij Aegon veel geleerd over verzekeringen en klantencontact. Ik was service medewerker van de klantenteam inkomen. De directie beloofde dingen die ze niet waar konden maken, dat was iets minder.
Pluspunten
Leer mogelijkheden
Minpunten
Leidinggevende
Een typische dag op het werk was altijd, 10.000 dingen tegelijkertijd. Mensen aan je bureau, aan de telefoon, in de gang en op de BIM (zakelijke MSN). Heerlijk!
Pluspunten
je voelt je nodig
Minpunten
ook op vakantie hebben mensen je ' nodig' .
Als klantcontact specialist zag je dag er bijna altijd hetzelfde uit. Het enige wat anders was waren de gesprekken die ik voerde met mijn klanten. Natuurlijk leer je veel, ik wist hiervoor niks over pensioenen en nu kan ik de meeste dingen wel uitleggen hierover. Ik had leuke collega's, waardoor je natuurlijk met veel meer plezier naar je werk gaat en we leerde ook gespreks techniecken van elkaar.
Pluspunten
collega's
Minpunten
manier van omgang vanuit de directie
Bekijk meer reviews over AEGON