AEGON

Reviews voor Medewerker Klantenservice (m/v) bij AEGON

Medewerker Klantenservice (m/v)4 reviews
Productieve en gezellige werkomgeving met stoelshiatsu
Zeer groot bedrijf, veel doorgroeimogelijkheden bij Aegon, indien je WFT's opleidingen volgt/in bezit bent van. Meerdere afdelingen, Vermogen, webcare, hypotheken enz....
Bedrijf is altijd op zoek naar verbeteringen, nieuwe mogelijkheden.
Prettige collega's, prima werksfeer
Een typische werkdag bestaat uit administratief productiewerk. Het verwerken van verzekeringsaanvragen, het behandelen van schadeclaims, en het te woord staan van tussenpersonen.

Ik ben lange tijd kwaliteitsmedewerker geweest. In deze rol ontwikkelde ik opleidingen, gaf ik opleidingen en trainingen. Begeleidde ik mensen in hun nieuwe baan. Ik heb geleerd om planmatig, gestructureerd te werk te gaan.

Ik heb ook didactische trainingen gevolgd en haalde energie en passie uit het geven van opleidingen.
Goede werkgever en collegiale sfeer
Ik heb er met plezier gewerkt. Maar er zijn ook tijden geweest waar het veeeeeeel te druk was. Dan slaat de sfeer wel om. (Gelukkig niet bij de collega's onderling :_)
Pluspunten
thuiswerken
Minpunten
Jonge en dynamische onderneming met goede werksfeer
Als klantcontact specialist zag je dag er bijna altijd hetzelfde uit. Het enige wat anders was waren de gesprekken die ik voerde met mijn klanten. Natuurlijk leer je veel, ik wist hiervoor niks over pensioenen en nu kan ik de meeste dingen wel uitleggen hierover. Ik had leuke collega's, waardoor je natuurlijk met veel meer plezier naar je werk gaat en we leerde ook gespreks techniecken van elkaar.
Pluspunten
collega's
Minpunten
manier van omgang vanuit de directie
Stel een vraag over solliciteren of werken bij AEGON. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over AEGON gesorteerd op locatie