Video afspelen via YouTube-knop
Advizo
Review over Advizo van een medewerker

Top detacheerder!

23 oktober 2018
Na een aantal jaar gewerkt te hebben binnen verschillende functies in de (jeugd)zorg kwam ik Advizo tegen op Indeed. Meteen gesolliciteerd en al binnen een week zat ik op kantoor bij Advizo! Het intakegesprek was erg leuk en laagdrempelig, iets wat voor mij nieuw was. Advizo heeft mij de kans gegeven een nieuwe uitdaging aan te gaan binnen de jeugdzorg. De coaching en begeleiding is heel persoonlijk en aansluitend op je behoeftes. Je kunt de coaches te allen tijde bereiken met vragen omtrent werkinhoud, maar ook als je persoonlijk ergens tegenaan loopt. Had ik een vraag die aan Advizo zelf gesteld moest worden, dan had ik meestal al antwoord voordat ik een keer met mijn ogen kon knipperen… Het contact is zeer snel en prettig! Advizo heeft mij geholpen om mij te ontwikkelen tot de professional die ik ben. Hierna ook de kans gekregen om bij Advizo zelf aan de slag te gaan. Meer bewijs voor het kijken naar iemands krachten en behoeften kan ik dan ook niet meer geven. Dankjewel!
Pluspunten
Denkt met je mee, altijd bereikbaar, sterke interesse in medewerkers, goede begeleiding
Vergelijkbare reviews
21 augustus 2020
Zelfde functie
Jeugdbeschermer (huidige medewerker) - Zoetermeer
Nadat ik mijn motivatie en cv stuurde werd ik dezelfde week nog gebeld voor een gesprek. In het gesprek was de recruiter voorbereid en wat het fijnste hieraan was, was dat die mij als persoon wilde leren kennen. Het waren geen standaard vragen. Er werd geluisterd naar mijn behoeften. Na het gesprek kon ik al snel aan de slag. Voorbereiding voor het gesprek was prettig, ik wist toen ik daar was wat ik kon verwachten.
Pluspunten
Goede voorbereiding op sollicitatie gesprekken
Minpunten
31 juli 2020
Zelfde functie
Jeugdbeschermer (voormalige medewerker) - Zoetermeer
Als net afgestudeerde sociaal werker is het niet makkelijk om een richting te kiezen in het sociale werkveld. Advizo heeft mij hier goed in geholpen en met de ervaring en expertise binnen Advizo heb ik de juiste keuze kunnen maken in de start van mijn carrière. Advizo is een zeer betrokken organisatie die graag meedenkt aan jouw toekomst. Daarnaast bieden zij bijeenkomsten aan die zeer leerzaam zijn.

Al met al een absolute aanrader!
Pluspunten
Fijne communicatie, zeer betrokken, veel ervaring binnen Jeugdzorg
11 oktober 2018
Zelfde locatie
Jeugdzorgwerker (voormalige medewerker) - Den Bosch
Ik heb 9 maanden via ADVIZO bij jeugdbescherming mogen werken. Mede dankzij het traineeship en daarbij behorende ondersteuning en coaching van ADVIZO is mijn start als jeugdzorgwerker soepel verlopen en ben ik nu in vaste dienst bij jeugdbescherming.
Pluspunten
Traineeship
Minpunten