Video afspelen via YouTube-knop
Advizo

Reviews voor cliëntondersteuner wijkteam bij Advizo

cliëntondersteuner wijkteam1 review
Nederland1 review
1 review gevonden voor de zoekopdracht.
Advizo heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Top detacheerder!
Na een aantal jaar gewerkt te hebben binnen verschillende functies in de (jeugd)zorg kwam ik Advizo tegen op Indeed. Meteen gesolliciteerd en al binnen een week zat ik op kantoor bij Advizo! Het intakegesprek was erg leuk en laagdrempelig, iets wat voor mij nieuw was. Advizo heeft mij de kans gegeven een nieuwe uitdaging aan te gaan binnen de jeugdzorg. De coaching en begeleiding is heel persoonlijk en aansluitend op je behoeftes. Je kunt de coaches te allen tijde bereiken met vragen omtrent werkinhoud, maar ook als je persoonlijk ergens tegenaan loopt. Had ik een vraag die aan Advizo zelf gesteld moest worden, dan had ik meestal al antwoord voordat ik een keer met mijn ogen kon knipperen… Het contact is zeer snel en prettig! Advizo heeft mij geholpen om mij te ontwikkelen tot de professional die ik ben. Hierna ook de kans gekregen om bij Advizo zelf aan de slag te gaan. Meer bewijs voor het kijken naar iemands krachten en behoeften kan ik dan ook niet meer geven. Dankjewel!
Pluspunten
Denkt met je mee, altijd bereikbaar, sterke interesse in medewerkers, goede begeleiding
Betrokken detachering , super bedrijf!
Advizo heeft mij de kans gegeven om na 6 jaar weer terug te gaan in het werkveld 'jeugdzorg. Ondanks dat ik nog niet zoveel ervaring had opgebouwd hebben ze hun best voor mij gedaan om een leuke baan te vinden. En dat was gelukt, binnen 2 weken!
Ook tijdens mijn detachering super goede, betrokken begeleiding gehad vanuit Advizo.

Communicatie verliep goed. Als ik een vraag had, had ik dezelfde dag nog antwoord!

Al met al, een aanrader !!!