Video afspelen via YouTube-knop
Advizo

Reviews voor Jeugdwerker bij Advizo

1 review gevonden voor de zoekopdracht.
Advizo heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Top detacheerder!
Na een aantal jaar gewerkt te hebben binnen verschillende functies in de (jeugd)zorg kwam ik Advizo tegen op Indeed. Meteen gesolliciteerd en al binnen een week zat ik op kantoor bij Advizo! Het intakegesprek was erg leuk en laagdrempelig, iets wat voor mij nieuw was. Advizo heeft mij de kans gegeven een nieuwe uitdaging aan te gaan binnen de jeugdzorg. De coaching en begeleiding is heel persoonlijk en aansluitend op je behoeftes. Je kunt de coaches te allen tijde bereiken met vragen omtrent werkinhoud, maar ook als je persoonlijk ergens tegenaan loopt. Had ik een vraag die aan Advizo zelf gesteld moest worden, dan had ik meestal al antwoord voordat ik een keer met mijn ogen kon knipperen… Het contact is zeer snel en prettig! Advizo heeft mij geholpen om mij te ontwikkelen tot de professional die ik ben. Hierna ook de kans gekregen om bij Advizo zelf aan de slag te gaan. Meer bewijs voor het kijken naar iemands krachten en behoeften kan ik dan ook niet meer geven. Dankjewel!
Pluspunten
Denkt met je mee, altijd bereikbaar, sterke interesse in medewerkers, goede begeleiding
Ontzetten leuk detacheringsbureau met professionals
Ik ben voor de tweede keer werkzaam via Advizo. Voor de tweede keer, omdat de eerste keer een super positieve ervaring was. Door verhuizing was ik op zoek naar een nieuwe baan en werd opnieuw met open armen ontvangen.
Er werken warme mensen, staan dag en nacht voor je klaar om vragen te beantwoorden en schatten je op waarde. Ze zijn goed in het kijken naar je eigen professionele handelen en daarbij een goede match te vinden op werkgebied. Ook beiden ze trainingen aan voor je SKJ en combineren dit met leuke kwartaalbijeenkomsten. Heb positieve en leuke ervaringen met Advizo en raad het iedereen aan.
Pluspunten
Leuke acties en werkgerelateerde trainingen
Minpunten