Video afspelen via YouTube-knop
Advizo

Reviews voor Jeugdconsulent (m/v) bij Advizo

Advizo heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Top detacheerder!
Na een aantal jaar gewerkt te hebben binnen verschillende functies in de (jeugd)zorg kwam ik Advizo tegen op Indeed. Meteen gesolliciteerd en al binnen een week zat ik op kantoor bij Advizo! Het intakegesprek was erg leuk en laagdrempelig, iets wat voor mij nieuw was. Advizo heeft mij de kans gegeven een nieuwe uitdaging aan te gaan binnen de jeugdzorg. De coaching en begeleiding is heel persoonlijk en aansluitend op je behoeftes. Je kunt de coaches te allen tijde bereiken met vragen omtrent werkinhoud, maar ook als je persoonlijk ergens tegenaan loopt. Had ik een vraag die aan Advizo zelf gesteld moest worden, dan had ik meestal al antwoord voordat ik een keer met mijn ogen kon knipperen… Het contact is zeer snel en prettig! Advizo heeft mij geholpen om mij te ontwikkelen tot de professional die ik ben. Hierna ook de kans gekregen om bij Advizo zelf aan de slag te gaan. Meer bewijs voor het kijken naar iemands krachten en behoeften kan ik dan ook niet meer geven. Dankjewel!
Pluspunten
Denkt met je mee, altijd bereikbaar, sterke interesse in medewerkers, goede begeleiding
Betrokken, fijne sfeer, kijken naar mogelijkheden, horizontale lijnen
Met veel plezier gewerkt voor Advizo. Professionele organisatie, horizontale lijnen en positieve benadering. Er wordt uitgegaan van je krachten en mogelijkheden. Ze staan altijd voor je klaar als er vragen zijn en denken met je mee.
Vriendelijk en sociaal: perfect voor jeugdzorg
Het contact en de algehele sfeer bij Advizo zij door mij als enorm prettig ervaren. Ik voelde me gewaardeerd en de medewerkers waren altijd van mij persoonlijk op de hoogte, met wie ik ook contact had. Als kers op de taart heb ik een geweldige opdracht gekregen bij Veilig Thuis! Bedankt Advizo!
Super start van mijn carrière
Na mijn studie heb ik een start gemaakt bij Veilig Thuis via Advizo. Van begin tot eind heb ik de samenwerking als zeer prettig ervaren. Ik wist nog niet zo goed waar ik naar op zoek was. Hierin ben ik goed begeleid en ook na de start bij de opdrachtgever kon ik altijd terecht met vragen. Inmiddels ben ik overgenomen en hier ben ik heel blij mee. Alle medewerkers van Advizo komen betrokken, enthousiast en geïnteresseerd over.
Ik vond het een zeer prettige ervaring om via Advizo een start te mogen maken in het werkveld!
Pluspunten
Altijd bereikbaar, goede begeleiding, informeel
Goede ervaring
Mijn ervaring met Advizo was erg prettig. Het contact was informeel doch professioneel. Zij denken mee, bieden waar nodig kennis en maatwerk. Door hen heb ik mooie kansen kunnen grijpen.
Professioneel, fijn, detacheringsbureau
Begin 2017 ben ik in contact gekomen met Advizo. Na een zeer prettig kennismakingsgesprek, zijn ze op zoek gegaan naar een leuke, passende baan. Ondanks dat ik meerdere sollicitaties had lopen, heb ik, mede door de prettige manier van communiceren, de openheid en het informele karakter wat ze bij Advizo hebben, ervoor gekozen via Advizo te gaan werken bij Veilig Thuis Rotterdam Rijnmond. Gedurende het half jaar dat ik gedetacheerd was, is het contact met Advizo er altijd geweest. Een telefoontje met de vraag hoe het ging, een berichtje naar aanleiding van een positief functioneringsgesprek en goede bereikbaarheid wanneer ik vragen had.
Ik raad Advizo dan ook van harte aan, aan iedere professional die op zoek is naar een leuke baan in de jeugdhulpverlening!
Pluspunten
Bereikbaarheid, openheid
Kansen, persoonlijk, fijn team van medewerkers en coaches
In mei 2017 heb ik kennis gemaakt met Advizo. Via Advizo heb ik kansen gekregen mij verder te ontwikkelen in het werkveld. Er wordt ruimte geboden voor goede begeleiding en tijdens de kwartaal bijeenkomsten wordt er aandacht geschonken aan verdiepende trainingen, bruikbaar voor het SKJ.

Advizo is Kortom een betrouwbare organisatie met fijn persooneel.
Pluspunten
Ruimte om je verder te ontwikkelen door o.a. coaching
Persoonlijk contact en betrokkenheid staan hoog in het vaandel
Bij Advizo is er veel tijd en ruimte voor persoonlijk contact, waarbij je je als werknemer welkom en serieus genomen voelt. De workshops, die tijdens kwartaalbijeenkomsten worden aangeboden, zijn zeer helpend bij het werk. In de begeleiding vanuit Advizo is merkbaar dat je met ervaren contactpersonen te maken hebt, die de juiste vragen stellen en betrokkenheid tonen. Er wordt waarde gehecht aan de tips en opmerkingen van jou als werknemer. Een bedrijf met groei ambitie, maar zeker ook de ambitie om het persoonlijk te houden. Iets waar de medewerkers van Advizo erg goed in zijn.
Pluspunten
persoonlijk contact, workshops, waardering
Minpunten
Nog wat onduidelijk beeld van ‘traineeship’
Super laagdrempeling en professioneel!
Ik heb enkele maanden via Advizo gewerkt in de gemeente Dordrecht. Vanaf dag 1 verliep alles op rolletjes. Personeel is erg betrokken, je bent echt onderdeel van het bedrijf!

Ook na plaatsing zijn ze betrokken en bieden ze mogelijkheden om aan je eigen competenties te werken.
Pluspunten
Mogelijkheden om te groeien in je werk
Minpunten
jong, modern & gezellig bedrijf dat met je meedenkt
Een fris, jong en modern bedrijf.
Via Advizo heb ik bij de jeugdbescherming gewerkt. Ik vond de begeleiding vanuit Advizo erg goed; direct contact met een vast contactpersoon, leuke kwartaalbijeenkomsten en interessante trainingen met je Advizo-collega's. Het belangrijkste: ze helpen en denken met je mee als dat nodig is. Heb het als erg prettig ervaren en denk dat ik zeker nog eens terugkom.
Pluspunten
Trainingen, kwartaalbijeenkomsten, persoonlijk contact