Video afspelen via YouTube-knop
Advizo

Reviews voor Casemanager (m/v) bij Advizo

1 review gevonden voor de zoekopdracht.
Advizo heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Top detacheerder!
Na een aantal jaar gewerkt te hebben binnen verschillende functies in de (jeugd)zorg kwam ik Advizo tegen op Indeed. Meteen gesolliciteerd en al binnen een week zat ik op kantoor bij Advizo! Het intakegesprek was erg leuk en laagdrempelig, iets wat voor mij nieuw was. Advizo heeft mij de kans gegeven een nieuwe uitdaging aan te gaan binnen de jeugdzorg. De coaching en begeleiding is heel persoonlijk en aansluitend op je behoeftes. Je kunt de coaches te allen tijde bereiken met vragen omtrent werkinhoud, maar ook als je persoonlijk ergens tegenaan loopt. Had ik een vraag die aan Advizo zelf gesteld moest worden, dan had ik meestal al antwoord voordat ik een keer met mijn ogen kon knipperen… Het contact is zeer snel en prettig! Advizo heeft mij geholpen om mij te ontwikkelen tot de professional die ik ben. Hierna ook de kans gekregen om bij Advizo zelf aan de slag te gaan. Meer bewijs voor het kijken naar iemands krachten en behoeften kan ik dan ook niet meer geven. Dankjewel!
Pluspunten
Denkt met je mee, altijd bereikbaar, sterke interesse in medewerkers, goede begeleiding
Prettig, betrouwbaar en eerlijke organisatie
Ik heb een tijd voor Advizo gewerkt en heb dit als zeer positief ervaren.
Bij advizo kon ik altijd terecht voor mijn vragen en onduidelijkheden. Ze gaven snel en eerlijk antwoord en er werd altijd met mij mee gedacht.

Daarnaast waren ze recht door zee, en hierdoor wist ik meteen wat ik aan ze had.

Advizo was altijd goed te bereiken en laagdrempelig in contact .

Een hele fijne tijd en samenwerking daar gehad en dankzij Advizo heb ik nu een baan die ik al langere tijd ambieerde.

Ik zou het zeker iedereen aanraden!