Video afspelen via YouTube-knop

Reviews voor Advizo in Sliedrecht

2 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 17 reviews
Advizo heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Top detacheerder!
Medewerker Veilig Thuis (voormalige medewerker) –  Den Bosch23 oktober 2018
Na een aantal jaar gewerkt te hebben binnen verschillende functies in de (jeugd)zorg kwam ik Advizo tegen op Indeed. Meteen gesolliciteerd en al binnen een week zat ik op kantoor bij Advizo! Het intakegesprek was erg leuk en laagdrempelig, iets wat voor mij nieuw was. Advizo heeft mij de kans gegeven een nieuwe uitdaging aan te gaan binnen de jeugdzorg. De coaching en begeleiding is heel persoonlijk en aansluitend op je behoeftes. Je kunt de coaches te allen tijde bereiken met vragen omtrent werkinhoud, maar ook als je persoonlijk ergens tegenaan loopt. Had ik een vraag die aan Advizo zelf gesteld moest worden, dan had ik meestal al antwoord voordat ik een keer met mijn ogen kon knipperen… Het contact is zeer snel en prettig! Advizo heeft mij geholpen om mij te ontwikkelen tot de professional die ik ben. Hierna ook de kans gekregen om bij Advizo zelf aan de slag te gaan. Meer bewijs voor het kijken naar iemands krachten en behoeften kan ik dan ook niet meer geven. Dankjewel!
Pluspunten
Denkt met je mee, altijd bereikbaar, sterke interesse in medewerkers, goede begeleiding
Goede ervaring
Jeugdbeschermer (voormalige medewerker) –  Sliedrecht11 november 2018
Mijn ervaring met Advizo was erg prettig. Het contact was informeel doch professioneel. Zij denken mee, bieden waar nodig kennis en maatwerk. Door hen heb ik mooie kansen kunnen grijpen.
Betrouwbaar en resultaatgericht
HR Adviseur (voormalige medewerker) –  Sliedrecht15 oktober 2018
In de periode dat ik werkzaam was bij Advizo heb ik zowel de leiding als het team ervaren als betrokken, betrouwbaar en slagvaardig. Men is resultaatgericht met behoud van een zeer prettige werksfeer!

Zie meer reviews over Advizo

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Advizo. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,9

Reviews over Advizo gesorteerd op locatie