Video afspelen via YouTube-knop
Advizo

Reviews voor Advizo in Rotterdam

Rotterdam3 reviews
Advizo heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Na een aantal jaar gewerkt te hebben binnen verschillende functies in de (jeugd)zorg kwam ik Advizo tegen op Indeed. Meteen gesolliciteerd en al binnen een week zat ik op kantoor bij Advizo! Het intakegesprek was erg leuk en laagdrempelig, iets wat voor mij nieuw was. Advizo heeft mij de kans gegeven een nieuwe uitdaging aan te gaan binnen de jeugdzorg. De coaching en begeleiding is heel persoonlijk en aansluitend op je behoeftes. Je kunt de coaches te allen tijde bereiken met vragen omtrent werkinhoud, maar ook als je persoonlijk ergens tegenaan loopt. Had ik een vraag die aan Advizo zelf gesteld moest worden, dan had ik meestal al antwoord voordat ik een keer met mijn ogen kon knipperen… Het contact is zeer snel en prettig! Advizo heeft mij geholpen om mij te ontwikkelen tot de professional die ik ben. Hierna ook de kans gekregen om bij Advizo zelf aan de slag te gaan. Meer bewijs voor het kijken naar iemands krachten en behoeften kan ik dan ook niet meer geven. Dankjewel!
Pluspunten
Denkt met je mee, altijd bereikbaar, sterke interesse in medewerkers, goede begeleiding
Advizo heeft mij de kans gegeven om na 6 jaar weer terug te gaan in het werkveld 'jeugdzorg. Ondanks dat ik nog niet zoveel ervaring had opgebouwd hebben ze hun best voor mij gedaan om een leuke baan te vinden. En dat was gelukt, binnen 2 weken!
Ook tijdens mijn detachering super goede, betrokken begeleiding gehad vanuit Advizo.

Communicatie verliep goed. Als ik een vraag had, had ik dezelfde dag nog antwoord!

Al met al, een aanrader !!!
Het contact en de algehele sfeer bij Advizo zij door mij als enorm prettig ervaren. Ik voelde me gewaardeerd en de medewerkers waren altijd van mij persoonlijk op de hoogte, met wie ik ook contact had. Als kers op de taart heb ik een geweldige opdracht gekregen bij Veilig Thuis! Bedankt Advizo!
Begin 2017 ben ik in contact gekomen met Advizo. Na een zeer prettig kennismakingsgesprek, zijn ze op zoek gegaan naar een leuke, passende baan. Ondanks dat ik meerdere sollicitaties had lopen, heb ik, mede door de prettige manier van communiceren, de openheid en het informele karakter wat ze bij Advizo hebben, ervoor gekozen via Advizo te gaan werken bij Veilig Thuis Rotterdam Rijnmond. Gedurende het half jaar dat ik gedetacheerd was, is het contact met Advizo er altijd geweest. Een telefoontje met de vraag hoe het ging, een berichtje naar aanleiding van een positief functioneringsgesprek en goede bereikbaarheid wanneer ik vragen had.
Ik raad Advizo dan ook van harte aan, aan iedere professional die op zoek is naar een leuke baan in de jeugdhulpverlening!
Pluspunten
Bereikbaarheid, openheid