Video afspelen via YouTube-knop

Reviews voor Advizo in Den Haag

2 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 17 reviews
Advizo heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Top detacheerder!
Medewerker Veilig Thuis (voormalige medewerker) –  Den Bosch23 oktober 2018
Na een aantal jaar gewerkt te hebben binnen verschillende functies in de (jeugd)zorg kwam ik Advizo tegen op Indeed. Meteen gesolliciteerd en al binnen een week zat ik op kantoor bij Advizo! Het intakegesprek was erg leuk en laagdrempelig, iets wat voor mij nieuw was. Advizo heeft mij de kans gegeven een nieuwe uitdaging aan te gaan binnen de jeugdzorg. De coaching en begeleiding is heel persoonlijk en aansluitend op je behoeftes. Je kunt de coaches te allen tijde bereiken met vragen omtrent werkinhoud, maar ook als je persoonlijk ergens tegenaan loopt. Had ik een vraag die aan Advizo zelf gesteld moest worden, dan had ik meestal al antwoord voordat ik een keer met mijn ogen kon knipperen… Het contact is zeer snel en prettig! Advizo heeft mij geholpen om mij te ontwikkelen tot de professional die ik ben. Hierna ook de kans gekregen om bij Advizo zelf aan de slag te gaan. Meer bewijs voor het kijken naar iemands krachten en behoeften kan ik dan ook niet meer geven. Dankjewel!
Pluspunten
Denkt met je mee, altijd bereikbaar, sterke interesse in medewerkers, goede begeleiding
Persoonlijk contact en betrokkenheid staan hoog in het vaandel
Jeugdbeschermer (voormalige medewerker) –  Den Haag11 oktober 2018
Bij Advizo is er veel tijd en ruimte voor persoonlijk contact, waarbij je je als werknemer welkom en serieus genomen voelt. De workshops, die tijdens kwartaalbijeenkomsten worden aangeboden, zijn zeer helpend bij het werk. In de begeleiding vanuit Advizo is merkbaar dat je met ervaren contactpersonen te maken hebt, die de juiste vragen stellen en betrokkenheid tonen. Er wordt waarde gehecht aan de tips en opmerkingen van jou als werknemer. Een bedrijf met groei ambitie, maar zeker ook de ambitie om het persoonlijk te houden. Iets waar de medewerkers van Advizo erg goed in zijn.
Pluspunten
persoonlijk contact, workshops, waardering
Minpunten
Nog wat onduidelijk beeld van ‘traineeship’
jong, modern & gezellig bedrijf dat met je meedenkt
Jeugdbeschermer (voormalige medewerker) –  Den Haag10 september 2018
Een fris, jong en modern bedrijf.
Via Advizo heb ik bij de jeugdbescherming gewerkt. Ik vond de begeleiding vanuit Advizo erg goed; direct contact met een vast contactpersoon, leuke kwartaalbijeenkomsten en interessante trainingen met je Advizo-collega's. Het belangrijkste: ze helpen en denken met je mee als dat nodig is. Heb het als erg prettig ervaren en denk dat ik zeker nog eens terugkom.
Pluspunten
Trainingen, kwartaalbijeenkomsten, persoonlijk contact

Zie meer reviews over Advizo

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Advizo. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,9

Reviews over Advizo gesorteerd op functie

Reviews over Advizo gesorteerd op locatie