Video afspelen via YouTube-knop

Reviews voor Advizo in Den Bosch

2 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 17 reviews
Advizo heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Top detacheerder!
Medewerker Veilig Thuis (voormalige medewerker) –  Den Bosch23 oktober 2018
Na een aantal jaar gewerkt te hebben binnen verschillende functies in de (jeugd)zorg kwam ik Advizo tegen op Indeed. Meteen gesolliciteerd en al binnen een week zat ik op kantoor bij Advizo! Het intakegesprek was erg leuk en laagdrempelig, iets wat voor mij nieuw was. Advizo heeft mij de kans gegeven een nieuwe uitdaging aan te gaan binnen de jeugdzorg. De coaching en begeleiding is heel persoonlijk en aansluitend op je behoeftes. Je kunt de coaches te allen tijde bereiken met vragen omtrent werkinhoud, maar ook als je persoonlijk ergens tegenaan loopt. Had ik een vraag die aan Advizo zelf gesteld moest worden, dan had ik meestal al antwoord voordat ik een keer met mijn ogen kon knipperen… Het contact is zeer snel en prettig! Advizo heeft mij geholpen om mij te ontwikkelen tot de professional die ik ben. Hierna ook de kans gekregen om bij Advizo zelf aan de slag te gaan. Meer bewijs voor het kijken naar iemands krachten en behoeften kan ik dan ook niet meer geven. Dankjewel!
Pluspunten
Denkt met je mee, altijd bereikbaar, sterke interesse in medewerkers, goede begeleiding
Dichtbij, proffesioneel, ondersteunend
Jeugdzorgwerker (voormalige medewerker) –  Den Bosch11 oktober 2018
Ik heb 9 maanden via ADVIZO bij jeugdbescherming mogen werken. Mede dankzij het traineeship en daarbij behorende ondersteuning en coaching van ADVIZO is mijn start als jeugdzorgwerker soepel verlopen en ben ik nu in vaste dienst bij jeugdbescherming.
Pluspunten
Traineeship
Minpunten

Zie meer reviews over Advizo

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Advizo. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,9

Reviews over Advizo gesorteerd op functie

Reviews over Advizo gesorteerd op locatie