Video afspelen via YouTube-knop
Advizo

Reviews voor Advizo in Breda

Breda1 review
1 review gevonden voor de zoekopdracht.
Advizo heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Top detacheerder!
Na een aantal jaar gewerkt te hebben binnen verschillende functies in de (jeugd)zorg kwam ik Advizo tegen op Indeed. Meteen gesolliciteerd en al binnen een week zat ik op kantoor bij Advizo! Het intakegesprek was erg leuk en laagdrempelig, iets wat voor mij nieuw was. Advizo heeft mij de kans gegeven een nieuwe uitdaging aan te gaan binnen de jeugdzorg. De coaching en begeleiding is heel persoonlijk en aansluitend op je behoeftes. Je kunt de coaches te allen tijde bereiken met vragen omtrent werkinhoud, maar ook als je persoonlijk ergens tegenaan loopt. Had ik een vraag die aan Advizo zelf gesteld moest worden, dan had ik meestal al antwoord voordat ik een keer met mijn ogen kon knipperen… Het contact is zeer snel en prettig! Advizo heeft mij geholpen om mij te ontwikkelen tot de professional die ik ben. Hierna ook de kans gekregen om bij Advizo zelf aan de slag te gaan. Meer bewijs voor het kijken naar iemands krachten en behoeften kan ik dan ook niet meer geven. Dankjewel!
Pluspunten
Denkt met je mee, altijd bereikbaar, sterke interesse in medewerkers, goede begeleiding
Zeer tevreden over detachering bij Advizo!
Zeer tevreden over het werken bij Advizo! Via Advizo ben ik terecht gekomen bij Veilig Thuis, waar ik na 9 maanden nog steeds met plezier werk. Fijn contact met de professionele medewerkers van Advizo, die kennis hebben van het werken in de Jeugdzorg. Binnen Advizo is er veel ruimte om jezelf te ontwikkelen. De betrokkenheid vanuit Advizo heb ik altijd erg op prijs gesteld. Kortom, ik ben zeer tevreden, bedankt Advizo!