Video afspelen via YouTube-knop
Advizo

Reviews voor Advizo in Alkmaar

Alkmaar2 reviews
Advizo heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Na een aantal jaar gewerkt te hebben binnen verschillende functies in de (jeugd)zorg kwam ik Advizo tegen op Indeed. Meteen gesolliciteerd en al binnen een week zat ik op kantoor bij Advizo! Het intakegesprek was erg leuk en laagdrempelig, iets wat voor mij nieuw was. Advizo heeft mij de kans gegeven een nieuwe uitdaging aan te gaan binnen de jeugdzorg. De coaching en begeleiding is heel persoonlijk en aansluitend op je behoeftes. Je kunt de coaches te allen tijde bereiken met vragen omtrent werkinhoud, maar ook als je persoonlijk ergens tegenaan loopt. Had ik een vraag die aan Advizo zelf gesteld moest worden, dan had ik meestal al antwoord voordat ik een keer met mijn ogen kon knipperen… Het contact is zeer snel en prettig! Advizo heeft mij geholpen om mij te ontwikkelen tot de professional die ik ben. Hierna ook de kans gekregen om bij Advizo zelf aan de slag te gaan. Meer bewijs voor het kijken naar iemands krachten en behoeften kan ik dan ook niet meer geven. Dankjewel!
Pluspunten
Denkt met je mee, altijd bereikbaar, sterke interesse in medewerkers, goede begeleiding
Twee jaar geleden met Advizo in contact gekomen. Toen nog weinig werkervaring maar Advizo bleef betrokken en bleef enthousiast. Bijna een jaar geleden weer in contact gekomen en toen heel snel een leuke baan bij Veilig Thuis aangeboden gekregen. Contact is altijd heel goed bevallen. Afspraken worden nagekomen en ze zijn goed bereikbaar. Ze denken met je mee en stoppen daadwerkelijk tijd en energie in je. Daarbij gunnen ze je je ontwikkeling zonder dat ze daarbij zelfzuchtig zijn.
Na mijn studie heb ik een start gemaakt bij Veilig Thuis via Advizo. Van begin tot eind heb ik de samenwerking als zeer prettig ervaren. Ik wist nog niet zo goed waar ik naar op zoek was. Hierin ben ik goed begeleid en ook na de start bij de opdrachtgever kon ik altijd terecht met vragen. Inmiddels ben ik overgenomen en hier ben ik heel blij mee. Alle medewerkers van Advizo komen betrokken, enthousiast en geïnteresseerd over.
Ik vond het een zeer prettige ervaring om via Advizo een start te mogen maken in het werkveld!
Pluspunten
Altijd bereikbaar, goede begeleiding, informeel