Aditech Reviews

20 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 22 reviews
Ze proberen je binnen te praten met smoesjes.
allround monteur (voormalige medewerker) –  Gorinchem28 april 2019
Ze proberen je binnen te praten met smoesjes, maar met het zelfde gemak zieken ze je af bij de klant.
Pluspunten
niet eerlijk, maar dat valt gelukkig behoorlijk op
Minpunten
ze houden je aan het lijntje
Officiële reactie van Aditech
2 mei 2019

Wat zijn die smoesjes dan? Wij nemen deze klacht erg serieus en willen dit graag voorkomen in de toekomst.

Leuke werkgever
Elektromonteur (huidige medewerker) –  Gorinchem21 maart 2019
Leuke werkgever! De medewerkers gaan net een stapje verder om jou op de juiste plek te krijgen.

Tijdens het 1e gesprek moest ik uitleggen waar ik plezier van krijg in mijn werk en wat ik absoluut niet wil. Elke dag werk ik met plezier op de projecten omdat deze precies zijn wat ik wil. Ook heb ik nog nooit thuis gezeten omdat ze geen werk hebben. Top!
Pluspunten
Goed gereedschap en kleding
Minpunten
De standaard werkschoenen zijn niet heel comfortabel
Heel divers van elektra tot beveiliging
installatiemonteur (voormalige medewerker) –  Utrecht (provincie)22 februari 2019
Vroeg opstaan, doordat je landelijk geplaatst wordt.
Eigen vervoer nodig.
Het leuke is veel klantcontact..je bouwt niet veel vastigheid op.
Ze proberen na een project snel iets anders te vinden, maar als er een gat tussen valt moet je een uitkering aanvragen. Tot je weer op een nieuw project kan starten.
Pluspunten
leert leuke mensen kennen
Minpunten
geen project is ook geen geld
Vacaturelokkertjes
Technicus (voormalige medewerker) –  Maasvlakte7 oktober 2018
Schrijven over aankomende monteurs met werken en leren en na een sollicitatie melden dat je technische diploma's moet hebben of dat werkgevers ervaren mensen zoeken.

Ga iemand anders voor de gek houden of lokken met jullie grote verhalen
Pluspunten
Minpunten
Loze beloften
Leuke bedrijfscultuur
Recruiter (huidige medewerker) –  Diemen12 september 2018
De bedrijfscultuur binnen Aditech maakt zeker een indruk. Werken bij het ARC is erg leuk.
Het is een geweldige plek om te leren!
Recruiter (huidige medewerker) –  Diemen12 september 2018
Aditech zorgt goed voor zijn personeel.
Er zijn veel mensen hier gestart als hulpje en die zijn doorgegroeid naar zelfstandig monteur met allerlei specialisaties.

Dat samen met een goede werksfeer zorgt er voor dat ik iedere dag met plezier naar mijn werk ga!
Pluspunten
Veel groei mogelijkheden
collegiaal
Elektromonteur (voormalige medewerker) –  Rotterdam6 september 2018
Het was een leuke ervaring de tijd dat k bij hun gewerk heb.
enthousiast bedrijf
Stagiair Marketing (voormalige medewerker) –  Gorinchem31 augustus 2017
Momenteel stagiair bij het hoofdkantoor van Aditech. een jong en enthousiast bedrijf wat alles doet met een lach. Het meedenken en zorgen voor de monteurs maakt Aditech anders dan andere uitzendbureau's. Bij ons ben je een collega en geen nummertje in het systeem. samenwerken met winnaars voor winnaars is waar het bij Aditech om draait.
Hard werken, maar goede werkgever!
Elektromonteur (voormalige medewerker) –  Utrecht31 augustus 2017
Sinds een half jaar werk ik voor Aditech. Ik heb voor meerdere uitzendbureaus gewerkt maar moet zeggen dat aditech echt anders is. Er wordt veel van me gevraagd maar daar krijg ik ook veel voor terug. Niet alleen in salaris maar ook in studie mogelijkheden en betrokkenheid van mijn managers op de vestiging.

bij het vorige bureau kreeg werd mij veel beloofd, hier wordt het waargemaakt.
Pluspunten
Studie mogelijkheden, Sfeer
Minpunten
Sommige klanten vragen wel veel van je.
Prettig en transparant!
1e monteur (huidige medewerker) –  Hengelo OV3 mei 2017
Ik vind prettige open communicatie & transparantie 1 van de belangrijkste voorwaarden van een moderne werkgever. Bij Aditech Hengelo op deze punten enorm goed bezig! Ze regelen ook leuke klussen en kijken of deze goed bij me passen!
Bedrijf dat niet alleen aan zichzelf denkt maar ook hart heeft voor de werknemer.
Monteur elektrische installaties (huidige medewerker) –  Hengelo OV21 april 2017
Ik werk nu 7 jaar met veel plezier voor aditech. Het contact met de leidingevenden is goed en ook als je belt met vragen over iets wordt het netjes uitgezocht en wordt je teruggebeld. Of dit nu met je eigen vestiging is of met het hoofdkantoor. Ik vind dat erg prettig. Ook denken ze mee met jou wensen wat werk betreft en proberen ze je te plaatsen op een plek waar jij je goed op je plaats voelt. Salarisbetalingen altijd keurig op tijd (ook niet onbelangrijk) en alles is gewoon goed geregeld. Pbm's of gereedschap wat je nodig hebt is er snel en je hebt bij aditech niet het gevoel een nummer te zijn zoals dat bij veel bedrijven wel is. Ik ben zeer tevreden en hoop nog lang te werken voor aditech.
Pluspunten
Communicatie, sfeer onderling, salaris op tijd
Bij Aditech zit je goed!
Stagiair Marketing (voormalige medewerker) –  Gorinchem21 april 2017
Afgelopen half jaar stage gelopen bij Aditech. Kreeg veel vrijheid en ruimte om mijzelf te ontwikkelen. Daarnaast is het een erg tof en fris bedrijf wat meedenkt met haar klanten en monteurs. Een echte aanrader, als monteur ben je hier niet zomaar een nummertje. Dat is waar Aditech het verschil maakt; de aandacht die je krijgt.
Pluspunten
Aandacht, fris, enthousiasme
Lekker jong en fris bedrijf!
oud medewerker (voormalige medewerker) –  Gorinchem20 april 2017
Een heerlijk fris bedrijf om voor te werken! Doet veel voor haar medewerkers zoals het organiseren van events, projectbezoeken waar ze van alles komen brengen, etc.

Mooie kleding en goed gereedschap!
Altijd werk
Data & Network Monteur (huidige medewerker) –  Landelijk1 mei 2016
Toen ik bij Aditech kwam, ben ik begonnen als assistent monteur bij verschillende bedrijven. Naar alle tevredenheid over mijn werkzaamheden bij deze bedrijven, is er uiteindelijk één bedrijf gekomen waarvoor ik nu al 2 jaar werkzaam ben.

Bij dit bedrijf ligt de lat hoog voor het aanleggen van data verbindingen. Er wordt nauwkeurig en netjes gewerkt. De collega's gaan goed met elkaar om en ook met de uitzendkrachten (zoals ikzelf ook ben).

De laatste tijd krijg ik steeds meer verantwoordelijkheid bij projecten, daar ben ik erg blij mee, aangezien ik graag mijn ideeën naar voren wil brengen.
Pluspunten
Verschillende projecten met nieuwe uitdagingen
Minpunten
Te weinig groei mogelijkheden
niet best geregeld
elektro (voormalige medewerker) –  Zwolle11 maart 2016
Werkkleding is van de goedkoopste kwaliteit, gereedschap leek mij eerlijk gezegd wat action achtig.
gezellig werk collegas
electricien (voormalige medewerker) –  Hoofddorp, NH31 maart 2015
elke dag weer sochtends lekker bak coffie werk besprekingen wat er gedaan moet worden die dag voorberdings werkzaam heden overleggen er was altijd weer ruimte voor een grapje niet te stress vol aan de slag gewoon rustig geen haast liever weinig werk leveren en goed dan haastig en fout ik heb geleerd om gecontroleerd door te werken en ook om te gaan met collegas in een relaxe sfeer ik had niet echt iets dat moeilijk leek te zijn ik vond het vervelend dat ik ver moest reizen voor de hoofd kantoor ik woonde in amsterdam noord
Pluspunten
gratis koffie
Minpunten
geen maaltijden
fijne werkgever
elektromonteur (voormalige medewerker) –  Diemen, NH18 september 2014
het is er erg fijn om te werken , goede werksfeer , afwisselend soort werk , niet steeds op een plek werken .
redelijk tot slecht
Mechanisch specialist revisie nieuwbouw ed. (voormalige medewerker) –  Zwijndrecht, ZH4 juli 2014
redelijk ouderwets en eenvoudig bedrijf.
weinig gereedschap.
slechte organisatie.
slecht salaris
ik doe mijn opdracht goed
Elektromonteur (voormalige medewerker) –  Den Haag, ZH20 december 2013
Ik ben een gemotiveerd, flexibel en een vriendelijk persoon die goed met mensen kan omgaan. Ik denk dan ook dat ik een prima aanvulling voor uw bedrijf ben.

Zie meer reviews over Aditech

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Aditech. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Aditech gesorteerd op locatie