Active Ants Reviews

Gezellige werksfeer. Kantine met playstation, tafeltennis en pool waardoor je echt merkt dat er aan het personeel wordt gedacht.
Productiemedewerker (voormalige medewerker) –  Nieuwegein12 september 2019
chaotisch, ongeorganiseerde, stressvol.
Logistiek medewerker (voormalige medewerker) –  Nieuwegein29 maart 2019
Ruim 2 1/2 jaar voor dit bedrijf gewerkt en een hoop meegemaakt, het is een komen en gaan van mensen, omdat ze weinig tot niet motiveren om goede werknemers te houden.

Als je na een tijd dingen aangeeft die beter of handiger en sneller kunnen word er totaal niet naar je geluisterd, alles word bepaald door aparte regels en daar moet je je aanhouden, als je bergen werk verzet word het niet gewaardeerd. Fysiek ook zwaar werk ( ligt eraan welke afdeling je werkt ) omdat het hard werken voor weinig is en heel veel handelingen moet verrichten worden er foutjes gemaakt, die keihard afgestraft worden, zelfs met waarschuwing brieven.

Op elke afdeling lopen er hoofd teamleiders en die hebben weer assistent teamleiders ( te herkennen aan de kleuren t-shirts) elke ochtend een praatje over hoe de dag gaat lopen en wat er gaat gebeuren, en een hoop gebabbel die ze weer van de hogere hand hebben gekregen en je weer een bakkie ellende over je heen krijgt. Het bepaald vaak de sfeer van de dag.

Daarbij zijn de teamleiders niet op elkaar afgestemd, en het lijkt wel of ze langs elkaar heen lopen, en praten meer als dat ze wat ondernemen! En praten kunnen ze! Elke dag uren dezelfde discussies over dezelfde problemen! ( zijn dan niet op de werkvloer aanwezig) kan nog veel meer opnoemen maar gaat niet passen! Hard werken voor weinig! Geen aanrader!!!!!!!!
Pluspunten
Leuke kantine, met mooi weer zit je lekker buiten aan het water.
Minpunten
Lange werkdagen, minimumloon, geen toeslagen, vriendjespolitiek ten top!
Fijn bedrijf
Productiemedewerker (huidige medewerker) –  Nieuwegein13 november 2018
Erg leuk en gezellig bedrijf waar veel ruimte is om jezelf te ontwikkelen. Het bedrijf groeit snel waardoor er regelmatig nieuwe werkzaamheden bij komen, gemotiveerde leergierige mensen worden dan ook met open armen ontvangen. Wees dan ook niet bang om vragen te stellen en aan te geven dat je meer wil leren.

Werktijden zijn flexibel en er is veel mogelijk in overleg met de planning.
Pluspunten
Gezellige collega's, veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling
Minpunten
Het werk kan soms fysiek zwaar zijn
Zeer ongezellige sfeer en zeer slechte kantine er dat je er ben is je pauze om. Er staat een rij voor dr koffie machine. Echt een onpersoonlijke fabri
Retourafdeling (voormalige medewerker) –  Nieuwegein18 september 2017
Fabriek toestand veel verloop in personeel
Lange dagen voor weinig geld
Slechte kantine om even te lunchen. Keuken wordt niet gebruikt, alleen koffie machine waar een rij staat zodat je pauze om is voor dat je er bent en aan de beurt ben voor je koffie.
Pluspunten
je kan zo terecht
Minpunten
Slecht betaald voor lange werk dagen
Jong snel groeiend bedrijf. Die veel investeert in vernieuwingen.
Assistent teamleider (huidige medewerker) –  Nieuwegein9 oktober 2016
Het is een druk bedrijf die snel groeit en veel werkzaamheden heeft.
Wat ik heb geleerd heb van het bedrijf is de product kennis. En hoe de producten binnen komen, het voorpicken van de producten, het inpakken van producten en hoe het verstuurt moet worden.
Het leukste van het bedrijf zijn de collega's.

Reden waarom ik weg wil:

Ik mis het klanten contact. En wil graag weer wat anders.
Gezellige werksfeer, wordt te veel verwacht van mensen
Manager bedrijfsbureau (huidige medewerker) –  Nieuwegein, UT9 september 2015
Gezellig bedrijf, met 2 jonge directeuren, er wordt erg veel van de mensen verwacht en daar staat weinig tot niets tegenover.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Active Ants. Onze community staat klaar om te antwoorden.

2,9

Reviews over Active Ants gesorteerd op locatie