Action
Bekijk alle 1.134 reviews
Super leuke collega's. Leuke werksfeer. Jammer dat er tegenwoordig zo wordt gehamerd op de zogenaamde loonkosten... waardoor je zo min mogelijk wordt ingepland.. blijkbaar mag je niet lekker werken en een leuk centje verdienen.. als je parttime wilt werken is het prima. Voor iemand die graag wat uren maakt, onmogelijk
Pluspunten
Leuke collegas
Minpunten
Druk op de loonkosten
Sfeer onderling is redelijk, maar dat ligt ook aan jezelf.
Bedrijf heeft een eigen CAO en doet niet aan vakbonden.

Lastig om als je juridisch gelijk hebt dit ook erkend te krijgen.

Klantvriendelijkheid staat niet hoog op decranglijst bij dit bedrijf
Pluspunten
Gezellige collega's
Minpunten
Hard werken
Veel meegemaakt, maar dit was de top.
Vreselijke winkel om in te werken. Heel veel stress , weinig personeel. Ontzettend veel vracht iedere dag. Geen waardering voor je werk. Personeel komt en gaat. Om nog maar te zwijgen over de bedrijfsleiders. Winkels zijn bijna overal leeg. Personeel mag niet behulpzaam zijn. Vrachten is belangrijker.
Pluspunten
Leuke artikelen
Minpunten
Geen privé meer.
Ik heb 1 week stage gelopen en het was leuk op te doen.
Pluspunten
Leuke sfeer
Minpunten
Kan noet bedenken
Ontzettend leuk bedrijf leuke collegas en ontzettend leu werk om te doen
Ik werk sinds vorig jaar bij de action beneden-leeuwen en ik vind het een aan rader. De collega's zijn erg gezellig.
Het werk is niet erg moeilijk dus makkelijk verdient🙃

De werk tijden zijn best chill 17.45 tot 21.15 voor een 16 jarige is het uur loon 3.91 dat best aardig voor het werk dat je moet doen

dit jaar komt er in het totaal 8% loon bij en als je al een vriend of vriendin hebt die al bij action werkt kan die genne een wervings bonus van 150 euro aan vragen
Heb er heel erg leuk gewerkt, tot er een nieuwe leidinggevende kwam. Zij en een van de assistentes versterkten elkaar zo erg in negativiteit dat de sfeer op de werkvloer er niet beter op werd. Het werken met de collega's was echter wel heel positief.
Iedereen word aangenomen maakt niet uit hoe langzaam of dat ze nieteens kunnen communiceren, daarentegen worden de contracten van goedwerkende werknemers niet verlengd zonder enige geldige reden. Er word super veel geroddeld ook onder leidinggevende wat duidelijk te merken is hierdoor is de werksfeer niet fijn. Tijden van de karren vracht zijn onrealistisch, bepaalde collega’s worden voorgetrokken
Action staat goed op je cv omdat het dan zeker is dat je met werkdruk kan omgaan. Daarom zal ik het zeker aanraden als je de kans krijgt om door te groeien in dit bedrijf. Tegenwoordig gaan zoveel goede leidinggevende weg omdat wat action vraagt niet meer menselijk is qua werkdruk, dat iedereen bijna wel wordt aangenomen als assistent of bedrijfsleider. Dit zie je terug in vele winkels van action. Ze zijn leeg, niet commercieel en vaak ook niet schoon
Oog voor detail is volledig verdwenen
Pluspunten
Goede doorgroei mogelijkheden en staat heel goed op je cv als leidingevende.
Minpunten
Prive leven mag je niet hebben. Het is action voor, action na en action tussen
Niet iedereen werd gelijkwaardig behandeld. Er waren bepaalde mensen hele goede vrienden met de bedrijfsleider. Een paar daarvan praatten slecht over andere werknemers en zelf vonden ze dat ze alles goed deden. De bedrijfslijder en haar vrienden hielden langer pauze dan eigenlijk mocht. En de rest kreeg allemaal een tijd mee waar we ons aan moesten houden, maar zelf doen ze het niet. Je wordt vaak boos aangekeken. En als je er bent ontslagen of je hebt ontslag genomen is het niet fijn om als klant de winkel te bezoeken. Vaak wordt je door bepaalde mensen die er werken raar en boos aangekeken. Hierdoor kom ik nauwelijks meer de action in. Ik heb het er gezellig gehad met veel mensen. De ene keer was het werk wel te doen, de andere keer niet. Dat hoort erbij. Er waren heel veel mensen waar ik goed mee kon. Maar de bedrijfsleider en haar vriendjes maakten het werk niet leuk en gezellig en ik heb heel veel mensen erover horen klagen. Er was toen ook een jongen van 18 die vulploegleider was. Hij volgde de regels. Ik vond hem een goede teamleider. Ik kon goed met hem overweg en hij was heel aardig. Op een dag hoorde hij een van de vrienden van de bedrijfsleider tegen de bedrijfsleider klagen over hem. Hij kon letterlijk alles horen. Sowieso klaagde zij al veel over anderen. Hij is opgegeven moment naar de Bedrijfsleider gelopen voor een gesprek. Hij heeft daar alles verteld en wat hij heeft gehoord. Hij wilde geen vulploegleider meer zijn, hij was er klaar mee. Terwijl hij het hartstikke leuk vond, maar één iemand heeft dat voor hem verpest.
Heel erg leerzaam was nijn ervaring bij de action. Ik denk dat het wel even opstarten is maar naar een tijdje krijg je het wel door.
Pluspunten
Leuke werksfeer
Minpunten
Taken zijn soms niet bij te houden en beschikbaarheid wordt niet goed rekening meegehouden.
Werk zat bij action altijd afwisselend werk te doen
de werksfeer was leuk. het vakkenvullen moest op tijd af zijn.
Op je eerste werkdag verwachten ze al dat je alles kunt zonder je iets uit te leggen en dat blijft zo zo lang je er werkt, werkdruk is enorm hoog en onrealistisch. Leidinggevenden zijn allemaal arrogant, chagrijnig, je kan merken dat ze erg laag opgeleid zijn, zeiken iedereen af en voeren zelf niks uit terwijl het team daardoor nog meer moet doen. Je moet elke werkdag overwerken zonder dat ze aan je vragen of je kan overwerken. Het salaris is heel laag en iedereen wordt ontslagen binnen 3 maanden om de meest domme redenen. Ga hier dus sowieso niet werken, en al helemaal niet als je een werkplek voor langere tijd zoekt!
Zaterdagen zijn gezellig en iedereen zet zijn beste been voor om samen tot een goed resultaat te komen.
Als je een ja-knikker bent een prima omgeving, voor elke kritische persoon een hel
Beloven je meer uren, en dan krijg je contract verlenging voor minmaal 4 uur maximaal 12
Pluspunten
Collegas zijn leuk
Minpunten
Hoe ze met je omgaan, de hogere piefe
Vond het toen der tijd leuk werk om te doen, vakkenvullen, leuke collega's en prima salaris.
Bij de action had je veel stress, en de leiding werkte niet als je niet de tijd haalde moesten we veel langer door werken soms tot 10uur
Leuke baan met gezellige collega’s leuke managers ze houden rekening met je omstandigheden en voeren gesprekken om te kijken hoe het met je gaat ze doen niet moeilijk alleen minpunt is lage loon ...
Ik werkte met gezellige collega's waarbij we altijd wel aan het lachen waren. Naast het harde werken dat verricht moest worden, vond ik het altijd wel gezellig.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Action. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,9
2,8