Action Reviews

438 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 781 reviews
Gezellige collega's met een chagrijnige leiding.
Winkelmedewerkster (voormalige medewerker) –  Den Helder16 januari 2019
De medewerkers zijn leuk en vrolijk, maar de leidinggevende functies zijn chagrijnige mensen. Daarbij zal de baas geen respect meer voor je tonen zodra je contract wordt opgezegd. Daarbij kan er nooit iemand voor je invallen en komt er elke vulavond minstens 1 collega niet opdagen waardoor jij met meer werk zit. Ook komen de rooster vaak pas laat en wanneer jij aangeeft niet te kunnen ben je te laat met doorgeven.
Pluspunten
Leuke werksfeer onder collega's van eigen leeftijd.
Minpunten
De filiaalmanager en erg ongeregeld.
Stoffig, tijdsdruk
Order picker (voormalige medewerker) –  Zwaagdijk-Oost8 januari 2019
Je rijd heel de dag rond op een karretje en je bent dozen aan het pakken en aan het wegzetten. Je leert er wel heel goed logisch nadenken en ruimtelijk inzicht opbouwen.
De team leiders waren altijd heel aardig en hielpen je waar ze konden.

Binnen het bedrijf heb je tijdens het werk amper aanspraak en er werken veel Polen. Dat is natuurlijk helemaal niet erg, maar als je dan iets wil vragen is het taal verschil heel goed te merken en dat is nog wel eens lastig.

Het moeilijkste vond ik het behalen van het aantal dozen wat je per uur moet pakken, dat je alleen tijdens je pauze (30 minuten op een hele dag) maar aanspraak had van collega's en dat je heel de dag in een best stoffige omgeving aan het werk bent.
Pluspunten
Zelfstandig werken
Minpunten
stoffig, eenzaam, taalkloof, werkdruk
Fantastische ervaring en erg gezellig
Winkelmedewerker (voormalige medewerker) –  Drachten4 januari 2019
Ik heb een tijdje als winkelmedewerker gewerkt. Het was altijd erg gezellig als je een klant moest helpen. En het was altijd een leuke manier om andere mensen te helpen in het boodschappen doen
Pluspunten
Contact met klanten
Minpunten
Soms erg druk
topbaantje heel gezellig
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) –  Helmond29 december 2018
leuke baantje met een fijne sfeer op de werkvloer.
Pluspunten
leuke gezellige team
Minpunten
rommelig
Action schevenigen
Winkelmedewerker (voormalige medewerker) –  Scheveningen9 december 2018
Veel jonge meedewerkers wat afentoe tot een speeltuin gevoel kan lijden naast dat was de hoofd leiding gevende ook niet echt wat je als leidinggevende wilt heben maar over te geintreseerd in ieder zijn priveleven ook maar naast dat was werken in action wel leuk
Pluspunten
Winkel inrichting
Minpunten
De rest
Het waren afwisselende tijden.
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Drachten6 december 2018
Voor het werk dat je allemaal moet verrichten is het uurloon aan de lage kant, maar de collega's maakten het werk leuk(er). Er waren grote verschillen tussen de leidinggevenden.
Je werkt op jezelf en er is een goede kantiene
Orderpicker (huidige medewerker) –  Zwaagdijk-Oost27 november 2018
Je krijgt via voice picking een order te horen dan krijg je de locatie te horen noemt een code op en bevestigt de doos op de juiste container en zo vul je de vier containers vol tot de order klaar.Daarna je rijd naar het doorgegeven dok en wikkelt de vier containers in met folie en de juiste filiaal sticker. Hier doe je ongeveer een uur over, daarna ga je verder met de volgende order.
Het is lichamelijk zwaar werk en er word van je verwacht de je je aantal collies haald binnen het uur. Ook al is het een groot bedrijf ze kennen je bij naam. In de pauze kan je een heerlijke lunch kopen voor een redelijke prijs en koffie en thee kan je gratis nuttigen.
Pluspunten
Gratis koffie, thee en limonade
Minpunten
Hoge werkdruk met laag salaris
leuke werkervaring
Kassamedewerker en vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Reitdiephaven21 november 2018
ik vond het leuk om hier te werken en had leuke collega's, wat het leuk maakte om dit werk te doen. ik vind het zeer leuk om vakken te vullen maar de werkdruk was soms veel te hoog als er een collega te weinig was.
Pluspunten
gezellige collega's
Minpunten
te weinig personeel
Slechte communicatie/ van alles mis
...... (voormalige medewerker) –  Winschoten19 november 2018
Wat een slecht bedrijf om daar te werken. Communicatie zo slecht het is dat er een ster gegeven moet worden maar ze verdienen het niet. Het zal per locatie verschillen maar Winschoten verdiend absoluut geen ster. Je moet je arm tot aan je elleboog er achterin hebben zitten bij je leidinggevende anders ben je niks. En als je aan het werk bent word er meer geouwehoerd dan gewerkt en de leidinggevende doet er niks aan. Op vrijdag avond en de zaterdagen zijn er tientallen vakkenvullers aanwezig, ja lees het goed aanwezig want werken zit er bijna niet in. Staan met groepjes bij elkaar en de leidinggevende doet ook hier gewoon weer aan mee. En het flirten van de leidinggevende naar bepaalde meisjes gewoon belachelijk. Nee dit is niet het bedrijf waar je zou willen werken. Het hoofdkantoor zou misschien eens moeten gaan nadenken om bedrijfsleiders en leidinggevenden beter te moeten beoordelen of ze wel geschikt zijn voor het werk.
Pluspunten
Minpunten
Van alles ..
Slecht management en belachelijke redeneringen
Orderpicker/magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Zwaag16 november 2018
Geen doorgroeimogelijkheden als je niet uitblinkt in het werk wat je doet, en andere, voor jou geschikte werkzaamheden wil doen.
Voorkeursbehandelingen, waardoor de ene wel zijn targets haalt en de andere niet eens in de buurt komt. Kortom, als je niet bevriend bent met de personen die de werkopdrachten in beheer heeft, kun je het wel schudden in dit bedrijf. Gewoon bek houden en doorwerken en leer Pools, daar de bedrijfscultuur meer Pools aan het worden is.
Wel wat leuke collega´s die het werk dragelijk maken.
Pluspunten
Leuke collega´s
Minpunten
Kop dicht en doorwerken mentaliteit
leuk team
Vulploegmedewerkster (voormalige medewerker) –  Ommen13 november 2018
goede werksfeer en veel doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf.
Not the best place to work at
Retail Assistant (voormalige medewerker) –  Gemeente Boxmeer11 november 2018
Wasn’t my best experience, mainly because of the work type wasn’t for me at all, but also because management was bad/were not serious in their work, and co-workers were given favorite treatment
Pluspunten
€7, 50 meal coverage on a 9 hour day shift
Minpunten
Bad management
Er is geen mogelijkheid om door te groeien in dit bedrijf
Vakkenvuller en kassamedewerker (voormalige medewerker) –  Rotterdam Centrum10 november 2018
De titel zegt het al, er is geen mogelijkheid om door te groeien in dit bedrijf. Ze hebben een slechte systeem, en daarmee bedoel ik de pauze/inplanning/inkloktijden. Ik raad het absoluut niet aan om hier te werken. Het is vaak overwerken ZONDER betaald te krijgen. Slechtste werk ervaring die ik ooit heb gehad.
Pluspunten
Het was toevallig dicht in de buurt
Minpunten
Overwerken zonder betaald te krijgen
Verschriikkelijke werkgever en veel werkdruk
Assistent bedrijfsleider (voormalige medewerker) –  Overijssel8 november 2018
Verschrikkelijke werkgever, altijd veel uren moeten maken buiten mijn contract uren om. Daarnaast vaak veel onbegrip vanuit de medewerkers omdat onrealistisce targets gehaald moesten worden welke opgelegd waren door het hoger-management. Door onrealistische targets werd een angst-cultuur gecreëerd waarin overwerken werd gestimuleerd om alsnog de targets te halen. Vaak werd ik ook veel overgeplaatst tussen de filialen om problemen op te lossen waarbij geen enkele waardering werd uitgesproken. Hierbij werd mijn reistijd telkens langer maar kreeg ik deze niet vergoed. Ik heb nog nooit bij zo'n incapable werkgever moeten werken en ben na anderhalf jaar bij het bedrijf weggegaan.
Pluspunten
Mijn collega's.
Minpunten
Lange werkdagen, nare cultuur en incapabel management.
Leuke, ruime gezellige werkploeg.
Winkelmedewerker (voormalige medewerker) –  Amersfoort6 november 2018
Leuke en gezellige ruime werkploeg! veel afwisselende leeftijden.
Leuk en gezellig
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Vlaardingen31 oktober 2018
Ik vind action heel leuk en werkte er ook met plezier in was altijd lachen en plezier hebben ik vind het heel erg dat ik ontslagen ben
Pluspunten
Extra doorwerken
Minpunten
Weinig ingepland
Leuk goed lopend bedrijf met veel doorgroeimogelijkheden
Vulploegleider (huidige medewerker) –  Echt27 oktober 2018
Action is een goedlopend, veel groeiend bedrijf. Bij de action worden je ambitie's om door te groeien hoog in de vaandel genomen
Pluspunten
15% korting op producten
Minpunten
Laag uursalaris
Ervaring action Hilversum
Medewerker (voormalige medewerker) –  Hilversum24 oktober 2018
Leidinggevende waren niet prettig om mee te werken. De meeste leidinggevende zaten zelf te roken in de pauze hokken en voerde in mijn oog opslag weinig uit maar leverde wel veel commentaar op ons.
Weinig waardering ben er ook niet leuk weggegaan. Veel tijd in gestoken weinig vor terug gehad.
Verder had ik wel hele leuke collega’s wat het wel weer leuk maakte om re werken
Pluspunten
Goeie pauze
Minpunten
Geen vrij krijgen op bijzondere momenten
gespannen werk omgeving
Vulploegmedewerkster (voormalige medewerker) –  Poeldijk24 oktober 2018
bij de acion was het totaal niet fijn om te werken
Pluspunten
Minpunten
geschreeuw als je iets niet goed doet
Super gezellig
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Hulst24 oktober 2018
Hele leuke omgeving, gezellige mensen. Makkelijk om binnen te komen, veel aanpakkers
Pluspunten
Leuke mensen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Action. Onze community staat klaar om te antwoorden.