Video afspelen via YouTube-knop

Action Reviews

471 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 883 reviews
Action heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Uitdagende werkomgeving met ruimte voor eigen inbreng.
Bedrijfsleider (voormalige medewerker) –  Roermond11 maart 2019
Action biedt een uitdagende werkomgeving. Geen dag is hetzelfde en je moet snel kunnen schakelen. Anders dan in de meeste winkels kun je bij Action als leidinggevende zelf nog je steentje bijdragen door met bestellingen en artikelpresentatie te spelen. Dit is natuurlijk interessanter dan voorgekauwde materie.

Verder werkt Action er hard aan om een goede werkgever te zijn. Dit is duidelijk merkbaar m.b.t. alle vergoedingen, cursussen, flexibele omgang met medewerkers. De informele werksfeer zorgt voor een goede verstandhouding tussen de collega's en afdelingen.

Kortom; een goede werkgever met leuke collega's.
Pluspunten
Alle mogelijke vergoedingen, cursussen en workshops, flexibel werken
Minpunten
Groeipijnen, door het grote succes is het merkbaar dat sommige processen niet op norm zijn
Vreselijke mensen
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Amersfoort3 september 2019
De leidinggevenden zijn echt vreselijk. Ze zitten iedereen uit te buiten en af te zeiken.
Pluspunten
Minpunten
Vreselijke leidinggevenden
Besparen op personeel
Vulploegmedewerker (huidige medewerker) –  Ommen27 augustus 2019
Wordt dik bespaard op personeel en daardoor lopen goede mensem weg
Niet zo prettig
Winkelmedewerker Action (voormalige medewerker) –  Aalsmeer8 augustus 2019
In de vacature laten ze het lijken alsof de action erg flexibel is maar dat valt erg tegen als je er dan werkt. Ik heb er twee jaar gewerkt en ben er gillend weg gegaan. Je kreeg erg moeilijk vakantie en als er een rooster wijziging was moet ik maar kijken hoe ik een uur reizen in 15 minuten tijd kon proppen. Verder was het wel gezellig met de collega’s maar als je langer dan 5 minuutjes aan het praten was kreeg je het meteen te horen en werd je op een ander pad neergezet.
Leuk Team, weinig doorgroeimogelijkheden
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Roosendaal7 augustus 2019
Gezellig team, helaas geen doorgroeimogelijkheden gekregen of contractverhoging.
Action is een leuke parttime baan
Winkelmedewerkster (huidige medewerker) –  Rotterdam3 augustus 2019
Action is een echte bijbaan. Het is geen plek om fulltime te werken, dit is namelijk echt niet te doen. Je ziet weinig terug in je salaris van je gewerkte uren en ik vraag me ook oprecht af hoe hiervan geleefd kan worden.

Daarnaast is de sfeer bij Action te doen, maar nooit voor heel lang. Om de haverklap zijn er roddels en ruzies onderling medewerkers. Ook hebben leidinggevenden weinig oog voor je als je niet doet wat ze precies willen. Hoe dichter je bij de baas zit, hoe beter het uit te houden is en hoe soepeler de regels voor je zijn. Om hier fulltime te werken is dus naast niet belonend qua salaris ook echt vermoeiend, door niet alleen fysiek hard aan het werk te moeten, maar ook mentaal de hele tijd bezig bent met hoe de leiding jou ziet.

Ik raad het dus aan als weekendbaan, maar zou hier niet aan beginnen als je op zoek bent naar een baan voor langere termijn.
Action
Vulploegmedewerkster (voormalige medewerker) –  Roosendaal31 juli 2019
Onrespectvol gedrag zowel tegen over de medewerkers en tegen de klanten! Nooit vrolijkheid en zelde beleefd!
Pluspunten
Optijd naar huis.
Minpunten
Geen leuke bijbaan
Leuke baan om mee te beginnen
Winkelmedewerker (huidige medewerker) –  Middelharnis31 juli 2019
Leuke starters baan om mee te beginnen en door te groeien. Of je nou altijd wilt werken of vanuit deze baan naar andere baan kijkt. Heb je wel leuke uitdaging en leuk werk bij de action.
Leuke werkplek!
Assistent bedrijfsleider (voormalige medewerker) –  Zeeland21 juli 2019
Afwisselende leuke taken, gezellige collega’s en duidelijkheid. Dit kan je bij action verwachten! Heb hier 6 jaar met plezier gewerkt en baal enorm dat ik gestopt ben hiermee want ze nemen je daarna echt niet terug ook al functioneerde je heel goed.
De werkdruk lag wel heel hoog maar leidinggevenden kunnen dit dragelijk maken voor de medewerkers en zichzelf.
Ook wil het bedrijf te snel groeien waardoor ze weinig aandacht meer voor de bestaande winkels hebben.
Het salaris mocht ook een stuk beter!

Maar al met al is dit zeker een aanrader, gewoon doen!
Pluspunten
Leuke taken en artikelen.
Minpunten
Salaris, lange werkdagen.
Een baan met erg veel werkdruk maar weinig salaris
Vulploegmedewerker (huidige medewerker) –  Groningen25 juni 2019
Ik heb het over het algemeen niet altijd even naar mijn zin op de werkvloer. Ondanks de leuke collega's van de vulploeg, zijn de leidinggevenden best wel onredelijk. De werkdruk is enorm hoog voor de 15-jarigen en er wordt duidelijk onderscheidt tussen 15 jaar en ouder gemaakt. Dit vind ik erg jammer, want hard werken heb ik geen problemen mee, maar het moet nog wel te halen zijn en het moet ook beloond worden met een redelijk loon naar mijn mening.
Pluspunten
Minpunten
Hard werken voor een mager loon
Geen contractverlenging na 2 jaar
cleaning (voormalige medewerker) –  Echt7 juni 2019
Ik kreeg geen contractverlenging na twee jaar bij het grote distributiecentrum in echt altijd met plezier er gewerkt en mijn werk altijd goed gedaan
Gezellige werksfeer leuke collega’s
Winkelmedewerkster (huidige medewerker) –  Amsterdam2 juni 2019
Lekkere tijden of van 8-17 of 9-18 en af en toe koopavond
Pluspunten
Korting
Minpunten
Nvt
Niet goed
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Hoorn29 mei 2019
Roosters worden slecht gemaakt. Geen rekening houden met de persoonlijke situatie van het personeel. Te weinig betaald.
Redelijke bedrijf
Filiaalmanager (huidige medewerker) –  Den Haag12 mei 2019
Snelgroeiend bedrijf dat zeker een goed businessmodel heeft. Enigzins hoge werkdruk maar dat is te verwachten bij een discounter.
Pluspunten
Per uur betaald.
Minpunten
Flexibliteit van werknemers kan soms erg doorslaan.
Vreselijke werkervaring
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Gronsveld25 april 2019
Werken bij de action is echt totaal geen aanrader!
Er wordt alleen maar achter je rug om geroddeld, maar wel leuk doen in je gezicht, het is echt vreselijk.

Het uurloon is wel heel fijn, alleen werk je maar tussen de 16 en 24 uur, waardoor je maandloon best wel tegenvalt!

Het management team kan nog niet eens complimentjes geven en zeggen vaker nog niet eens goede dag..
Ook wordt er vaak gecommandeerd ook door je eigen collega's.

In de winkel zelf hangt ook echt een dooie sfeer!

Ik raad de action echt niemand aan, het is echt vreselijk!
Pluspunten
Werktijden
Minpunten
Maandsalaris, collega's, werksfeer, respect onderling
veel druk
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) –  zwolle23 april 2019
er wordt veel druk gezet op het personeel, ik heb ook vaker racistische confrontaties gehad met de teamleiders.
Hoge werkdruk en geen waardering
Vulploegleider (voormalige medewerker) –  Amersfoort11 april 2019
De werk druk is veel te hoog, je bent verantwoordelijk voor de hele winkel ook voor de troep die het management maakt,
alles is jouw schuld en je krijgt 0 waardering,

uurloon is niet heel slecht alleen je wordt minimaal uren en zelfs daar onder in gepland.

De winkel is altijd een puinhoop en dat mag jij dan lekker oplossen met 40 vrachtkarren en 3 man personeel,

ze beloven je een Opleiding maar na komen ho maar.

echt een slechte werkdruk en je tijd niet waard,
Pluspunten
Collega's
Minpunten
De werkdruk en onderwaardering
mooi man
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) –  Hoogezand3 april 2019
mooi man 2 jaar gewerkt bij Action, heb er met veel plezier gewerkt but it's time to move on
Pluspunten
het team
Minpunten
het loon
Action is niet de moeite waard
HR medewerker (voormalige medewerker) –  Zwaagdijk-Oost28 maart 2019
Ik heb in totaal 2 jaar bij Action gewerkt. Toen ik er net kwam werken was het prima maar al snel bleek dat er veel achter je rug om werd gepraat (met name door leidinggevende). Door de enorme groei en de gierigheid van Action zelf werd de werkdruk te hoog en moesten we bijna elke week structureel overwerken. De overwerkavonden waren van 8/9 uur in de ochtend tot 8 uur in de avond. Als je een half uur eerder weg ging werd er al iets van gezegd en werd je raar aangekeken. Ook de arbeidsvoorwaarden zijn heel slecht en je overuren (die je vaak maakt) krijg je uitbetaald maar omdat je er zoveel belasting over betaald hou je niks over. Ook is er heel veel verschil in salarissen van mensen die hetzelfde werk doen. De mensen die meegaan in het verhaal van de leidinggevende die komen hogerop en krijgen meer salaris maar de mensen die dingen zien die niet goed gaan en daar iets van zeggen worden klein gehouden (dit gaat over de HR-afdeling maar ik heb van horen zeggen dat er meer afdelingen zijn op het hoofdkantoor waar het ook zo gaat). Ook worden mensen ontslagen als ze overspannen worden door de extreem hoge werkdruk die ze zelf creëren. En als er dan gevraagd word naar de reden dan kunnen ze die niet geven (niet geldig dus). Al met al geen goede werkgever en het levert je teveel stress op.
Minpunten
Veel overwerken, geen waardering, leidinggevende die er een potje van maken, slechte arbeidsvoorwaarden
dat was een halfjaar verspilt
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Emmen27 maart 2019
mijn ervaring bij de action was relatief kort omdat ik het totaal geen fijne werksfeer vond
Werken bij de action
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Vroomshoop11 maart 2019
Ik heb 2 bijna 3 jaar bij de action gewerkt. Ik had leuke collega's, maar het hoofd was niet leuk. ik werkte er nog geen 2 weken en ik mocht niks meer vragen. als ik dat wel deed werden ze boos.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Action. Onze community staat klaar om te antwoorden.