Action Reviews

452 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 807 reviews
Action heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Uitdagende werkomgeving met ruimte voor eigen inbreng.
Bedrijfsleider (voormalige medewerker) –  Roermond11 maart 2019
Action biedt een uitdagende werkomgeving. Geen dag is hetzelfde en je moet snel kunnen schakelen. Anders dan in de meeste winkels kun je bij Action als leidinggevende zelf nog je steentje bijdragen door met bestellingen en artikelpresentatie te spelen. Dit is natuurlijk interessanter dan voorgekauwde materie.

Verder werkt Action er hard aan om een goede werkgever te zijn. Dit is duidelijk merkbaar m.b.t. alle vergoedingen, cursussen, flexibele omgang met medewerkers. De informele werksfeer zorgt voor een goede verstandhouding tussen de collega's en afdelingen.

Kortom; een goede werkgever met leuke collega's.
Pluspunten
Alle mogelijke vergoedingen, cursussen en workshops, flexibel werken
Minpunten
Groeipijnen, door het grote succes is het merkbaar dat sommige processen niet op norm zijn
Werken bij de action
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Vroomshoop11 maart 2019
Ik heb 2 bijna 3 jaar bij de action gewerkt. Ik had leuke collega's, maar het hoofd was niet leuk. ik werkte er nog geen 2 weken en ik mocht niks meer vragen. als ik dat wel deed werden ze boos.
Een hele mooie uitdaging om onderdeel uit te maken van het opzetten en inrichten van het nieuwe DC in echt
Manager Inventory (voormalige medewerker) –  Echt DC10 maart 2019
Heel veel geleerd binnen Action goede sfeer, veel andacht voor opleiding en goede werk omstandigheden.
Pluspunten
Word goed gezorgd voor de medewerkers.
Minpunten
Is persoonlijk van aard, geen klik met mijn Algemeen manager.
Best goed
Vulploegmedewerkster, winkelmedewerker (voormalige medewerker) –  Roosendaal7 maart 2019
Algemeen een goede tijd gehad. Wel jammer dat leidinggevenden niet altijd streng genoeg waren om mensen aan het werk te zetten waardoor werkdruk hoger wordt gelegd. Voor de rest gezellige collega's.
Pluspunten
Gezellige ploeg
Minpunten
Soms wat ongeregeld
Fijne werkplek, leuke collega's, soms wel een beetje oneerlijk.
Winkelmedewerker (voormalige medewerker) –  Kollum20 februari 2019
Ik heb met veel plezier bij deze winkelketen gewerkt, maar er heerste wel vriendjespolitiek binnen het bedrijf.
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
moeilijk te pleasen BL
Erg slecht.
Vulploegleider (voormalige medewerker) –  Eindhoven16 februari 2019
Ben een tijdje vulploegleider geweest. Het was verschrikkelijk. Heb me eigen kapot gewerkt en het werd gewoon niet eens gewaardeerd. Ben steeds afgekraakt met negatieve woorden en me opleiding is ook beëindigd dankzij deze action. Zo veel moeite gedaan heb 3 keer in de week met de trein gerezen omdaar te komen heen en terug en vanaf het station gelopen 20 min ook heen en terug. Soms wel uren gewacht bij vertraging van de trein echt niet normaal.
Pluspunten
Omgaan met veel tegenslagen
Minpunten
Onterecht behandeld worden, strenge regels, afgekraakt worden, je doet niks goed in de ogen van de leiding gevendes, geen een compliment gehad in 3 maanden tijd.
Slecht
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) –  Lemmer14 februari 2019
Slechte comunicatie en slechte werktijden. Bijna geen loon
Pluspunten
niks
Minpunten
te korte dagen
Leuk bijbaantje voor naast je school
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) –  Enschede26 januari 2019
Het werk is goed te doen, leuke collega's. Dit baantje kan je goed combineren met school. Je kunt collega's voor je laten werken als tijden niet uitkomen. Roostermaker houdt ook rekening met dagen in de week dat niet goed uitkomt.
Pluspunten
Kerstpakket, werknemerskorting, doorgroeimogelijkheden
Minpunten
Minimumloon voor vulploeg, inconsistente werktijden, nooit op zondag ingepland
Leuk maar wel pittig
Winkelmedewerkster (huidige medewerker) –  IJmuiden25 januari 2019
Werken bij Action is erg leuk. Het kan best wel pittig zijn omdat je best veel op een dag moet doen. Je moet vlot kunnen werken, maar tegelijkertijd ook netjes.
Je moet goed kunnen schakelen tussen de werkzaamheden door.
Pluspunten
Salaris, elke minuut krijg je uitbetaald
Minpunten
Werkdruk, die is best hoog waardoor het werk pittig is
mening
vulploeg (voormalige medewerker) –  Eindhoven24 januari 2019
vondt dat mamager er dirigerend waren en geen respect hadden voor sommige personen.
Pluspunten
aardige medecollegas
Minpunten
managers er dirigerend
Gezellige collega's met een chagrijnige leiding.
Winkelmedewerkster (voormalige medewerker) –  Den Helder16 januari 2019
De medewerkers zijn leuk en vrolijk, maar de leidinggevende functies zijn chagrijnige mensen. Daarbij zal de baas geen respect meer voor je tonen zodra je contract wordt opgezegd. Daarbij kan er nooit iemand voor je invallen en komt er elke vulavond minstens 1 collega niet opdagen waardoor jij met meer werk zit. Ook komen de rooster vaak pas laat en wanneer jij aangeeft niet te kunnen ben je te laat met doorgeven.
Pluspunten
Leuke werksfeer onder collega's van eigen leeftijd.
Minpunten
De filiaalmanager en erg ongeregeld.
Stoffig, tijdsdruk
Order picker (voormalige medewerker) –  Zwaagdijk-Oost8 januari 2019
Je rijd heel de dag rond op een karretje en je bent dozen aan het pakken en aan het wegzetten. Je leert er wel heel goed logisch nadenken en ruimtelijk inzicht opbouwen.
De team leiders waren altijd heel aardig en hielpen je waar ze konden.

Binnen het bedrijf heb je tijdens het werk amper aanspraak en er werken veel Polen. Dat is natuurlijk helemaal niet erg, maar als je dan iets wil vragen is het taal verschil heel goed te merken en dat is nog wel eens lastig.

Het moeilijkste vond ik het behalen van het aantal dozen wat je per uur moet pakken, dat je alleen tijdens je pauze (30 minuten op een hele dag) maar aanspraak had van collega's en dat je heel de dag in een best stoffige omgeving aan het werk bent.
Pluspunten
Zelfstandig werken
Minpunten
stoffig, eenzaam, taalkloof, werkdruk
Fantastische ervaring en erg gezellig
Winkelmedewerker (voormalige medewerker) –  Drachten4 januari 2019
Ik heb een tijdje als winkelmedewerker gewerkt. Het was altijd erg gezellig als je een klant moest helpen. En het was altijd een leuke manier om andere mensen te helpen in het boodschappen doen
Pluspunten
Contact met klanten
Minpunten
Soms erg druk
topbaantje heel gezellig
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) –  Helmond29 december 2018
leuke baantje met een fijne sfeer op de werkvloer.
Pluspunten
leuke gezellige team
Minpunten
rommelig
werkvloer
Kassamedewerker (voormalige medewerker) –  Dordrecht18 december 2018
klant gericht werken en de kassa bediening. en het vullen van de vakken.
Action schevenigen
Winkelmedewerker (voormalige medewerker) –  Scheveningen9 december 2018
Veel jonge meedewerkers wat afentoe tot een speeltuin gevoel kan lijden naast dat was de hoofd leiding gevende ook niet echt wat je als leidinggevende wilt heben maar over te geintreseerd in ieder zijn priveleven ook maar naast dat was werken in action wel leuk
Pluspunten
Winkel inrichting
Minpunten
De rest
Het waren afwisselende tijden.
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Drachten6 december 2018
Voor het werk dat je allemaal moet verrichten is het uurloon aan de lage kant, maar de collega's maakten het werk leuk(er). Er waren grote verschillen tussen de leidinggevenden.
Je werkt op jezelf en er is een goede kantiene
Orderpicker (huidige medewerker) –  Zwaagdijk-Oost27 november 2018
Je krijgt via voice picking een order te horen dan krijg je de locatie te horen noemt een code op en bevestigt de doos op de juiste container en zo vul je de vier containers vol tot de order klaar.Daarna je rijd naar het doorgegeven dok en wikkelt de vier containers in met folie en de juiste filiaal sticker. Hier doe je ongeveer een uur over, daarna ga je verder met de volgende order.
Het is lichamelijk zwaar werk en er word van je verwacht de je je aantal collies haald binnen het uur. Ook al is het een groot bedrijf ze kennen je bij naam. In de pauze kan je een heerlijke lunch kopen voor een redelijke prijs en koffie en thee kan je gratis nuttigen.
Pluspunten
Gratis koffie, thee en limonade
Minpunten
Hoge werkdruk met laag salaris
leuke werkervaring
Kassamedewerker en vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Reitdiephaven21 november 2018
ik vond het leuk om hier te werken en had leuke collega's, wat het leuk maakte om dit werk te doen. ik vind het zeer leuk om vakken te vullen maar de werkdruk was soms veel te hoog als er een collega te weinig was.
Pluspunten
gezellige collega's
Minpunten
te weinig personeel
Slechte communicatie/ van alles mis
...... (voormalige medewerker) –  Winschoten19 november 2018
Wat een slecht bedrijf om daar te werken. Communicatie zo slecht het is dat er een ster gegeven moet worden maar ze verdienen het niet. Het zal per locatie verschillen maar Winschoten verdiend absoluut geen ster. Je moet je arm tot aan je elleboog er achterin hebben zitten bij je leidinggevende anders ben je niks. En als je aan het werk bent word er meer geouwehoerd dan gewerkt en de leidinggevende doet er niks aan. Op vrijdag avond en de zaterdagen zijn er tientallen vakkenvullers aanwezig, ja lees het goed aanwezig want werken zit er bijna niet in. Staan met groepjes bij elkaar en de leidinggevende doet ook hier gewoon weer aan mee. En het flirten van de leidinggevende naar bepaalde meisjes gewoon belachelijk. Nee dit is niet het bedrijf waar je zou willen werken. Het hoofdkantoor zou misschien eens moeten gaan nadenken om bedrijfsleiders en leidinggevenden beter te moeten beoordelen of ze wel geschikt zijn voor het werk.
Pluspunten
Minpunten
Van alles ..
Slecht management en belachelijke redeneringen
Orderpicker/magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Zwaag16 november 2018
Geen doorgroeimogelijkheden als je niet uitblinkt in het werk wat je doet, en andere, voor jou geschikte werkzaamheden wil doen.
Voorkeursbehandelingen, waardoor de ene wel zijn targets haalt en de andere niet eens in de buurt komt. Kortom, als je niet bevriend bent met de personen die de werkopdrachten in beheer heeft, kun je het wel schudden in dit bedrijf. Gewoon bek houden en doorwerken en leer Pools, daar de bedrijfscultuur meer Pools aan het worden is.
Wel wat leuke collega´s die het werk dragelijk maken.
Pluspunten
Leuke collega´s
Minpunten
Kop dicht en doorwerken mentaliteit

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Action. Onze community staat klaar om te antwoorden.