Action Reviews

191 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 364 reviews
Leuke winkel met leuke collega's
Vulploegmedewerkster (voormalige medewerker) –  Scheveningen14 april 2018
De Action heeft me veel dingen geleerd, zoals omgaan met klanten, hoe je het best kan vullen en gemotiveerd blijven.
In het begin vond ik vullen wel moeilijk en snapte ik de vracht niet. Maar uiteindelijk hebben ze me dat wel geleerd en snap ik dat wel nu.
Pluspunten
Korting
Minpunten
Weinig uren werken
Het is heel gezellig om daar te werken samen met je collega’s. Fijne om je klanten te helpen als ze iets niet niet weten.
Vulploegmedewerkerster (huidige medewerker) –  Almere-stad16 maart 2018
Zou meer werk dagen willen hebben, want werk nu daar Maar 2dagen per week. Terwijl ik zelf meer dagen beschikbaar ben.
Pluspunten
Lunches
Minpunten
Werk niet veel dagen
Ook niks over te zeggen
Cassiere en vakkevuller (voormalige medewerker) –  Bergen op Zoom7 maart 2018
Zou hier nooit meer willen werken als ik met mijn collegas wou praten mog sat niet van de baas en dat is de reden dat veel mensen zijn ontslagen als je gewoon een normaal praatje maakt
Een gezellige sfeer in het begin
Winkelmedewerkster (voormalige medewerker) –  Roermond5 maart 2018
Toen ik pas ben begonnen met werken bij de action vond ik het wel een leuke sfeer en waren de collega's ook aardig en hielp iedereen mij. Maar voor dat ik ben gestopt met werken beviel de sfeer me niet meer zo omdat er onderling te veel werd gepraat over elkaar en ruzies mer leidinggevende dus dat vond ik niet meer zo fijn.
Pluspunten
veel toeslagen
Minpunten
dagen ingepland waarvan je aangeeft dat je dan niet kan
Productieve werkomgeving
Vulploegmedewerkster (voormalige medewerker) –  Vroomshoop1 maart 2018
Een vulploegavond zag er als het volgt uit: om half 6 aanwezig zijn, en kwart voor 6 beginnen met afstapelen. Wanneer het afstapelen klaar was, mocht je in je eigen pad beginnen met inpakken en tegelijkertijd spiegelen zodat het er netjes uitzag.

Op een zaterdagmiddag zag het er als volgt uit: om kwart voor 1 aanwezig, 1 uur beginnen met je eigen pad spiegelen. Eventueel had je de taak om een code op te zoeken wanneer er een product bij de kassa kwam zonder barcode. Tijdens het spiegelen konden er klanten op je afkomen die vragen hadden. Deze sta je natuurlijk vriendelijk te woord.

Persoonlijk vond ik het werken bij Action leuk. Je was altijd druk bezig met het inpakken/spiegelen van de paden, dus je verveelde je nooit.
leuke baan, gezellige sfeer
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) –  Oldenzaal15 februari 2018
Nu er nieuwe leidinggevende zijn, is de sfeer weer leuk!
Het team kan goed met elkaar. Ik zou het aanraden om hier te werken, het betaald goed, de sfeer is leuk en je hebt mogelijkheden om door te groeien. Het team waarin je werkt is gezellig en de leidinggevenden zijn ook erg leuk.
Pluspunten
leuk personeel
hele gezellige veilige werk omgeving
Winkelmedewerker vulploeg (voormalige medewerker) –  Dronten13 februari 2018
ik heb het hier enorm naar mijn zin gehad. ik had niet alleen veel plezier op het werk met al mijn collega's, ik heb ook veel nieuwe dingen geleerd. vooral als ik kijk naar de eerste weken en naar de laatste weken. ik werd altijd goed geholpen en alles werd goed uitgelegd. het moeilijkst vond ik de tijdsdruk om toch alles optijd af te hebben maar dat is juist ook weer een uitdaging. en het leukste vond ik toch de contacten met mijn collega's, en de nieuwe dingen die ik heb geleerd.
Pluspunten
gezelligheid, leuk werk.
Minpunten
tijdsdruk
action is een top winkel
vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Nijkerk9 februari 2018
het is een leuke winkel aardige collegas's veel plezier in het werk niet te intensief werk.
Niet flexibele tijden
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Joure8 februari 2018
Er waren dagen dat je tot 9 uur ingepland stond en dan was je 's avonds om 11 uur nog bezig.

Daarnaast heb ik geen leuk team hier gehad, een filiaalleider die iedereen open voor schut zet enzo.
verkoopmedewerkster
winkel medewerker (voormalige medewerker) –  Arnhem6 februari 2018
Een zware druk, geen fijne werksfeer. management laat zien en horen dat hun de baas zijn en zijn niet goed in normaal communiceren
Een gezellige werkomgeving
Winkelmedewerkster (voormalige medewerker) –  's-Heerenberg20 januari 2018
Bij de Action heb ik veel geleerd ,zoals Kassa,spiegelen,vakken vullen, kleding sorteren, producten controleren, kleding ophangen.
Verder vond ik het een leuke baan en natuurlijk hing er altijd een leuke sfeer ik kon goed om gaan met m'n leidinggevende en m'n collega's. de werkzaamheden vond ik vrij makkelijk en ik deed het elke dag met plezier, Maar door omstandigheden heb ik ontslag genomen.
Pluspunten
Gratis drinken
Fijne werkomgeving
Winkelmedewerkster (voormalige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost10 januari 2018
Ik vond het erg leuk werken bij de action. Met veel klanten en collegas
Leuke Collega's
Vulploegmedewerkster (voormalige medewerker) –  Heemskerk1 december 2017
Ik heb er erg kort gewerkt vanwege dat ik in mijn examenjaar kwam maar die korte tijd was wel erg leuk. Ik heb geleerd snel te handelen vanwege een bepaalde tijd die je kreeg om een pad te vullen en verder was het erg gezellig na sluitingstijd in de winkel met al je collega's vakken vullen
Pluspunten
Collega's konden voor je invallen als het je niet goed uitkwam
Minpunten
was er niet
Bepaalde dingen mag je gewoon niet
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) –  Hulst30 november 2017
Ik werkte vanaf april tot november bij de action. Er zou al vanaf begin gekeken worden of ik kassa kon draaien. Maar dit kwam uit eindelijk niet ter plaatse tenzij ik er zelf 20x achter vroeg. En dan werd er gezegd we denken dat je geen verstand hebt van rekenen. terwijl daar mensen werken die kassa doen zonder diploma en ik had deze al. toen werd er gevraagd door de manager heb je dyslexie want daar komt het door dat ik denk dat je niet kan rekenen... dyslexie is met spelling misschien eens goede research doen. vertelde dan ook dat ik dit niet had, toen werd er gezegd dat mensen konden schrikken als ik achter de kassa zou zitten omdat ik een baardje heb en middel lang haar het raakt me schouders niet eens. Maar toen zeiden ze weer het zelfde verhaal dat het nu niet kon terwijl de nieuwe mensen wel heel de tijd kassa gingen draaien. maar deze functie was niet nodig zeiden ze tegen mij... Waarom er dan anderen wel die functie krijgen snap ik niet echt. en de negatieve dingen die over mij genoemd werden die allemaal niet kloppen gaan ook nergens over. het verdiend redelijk maar dan nog is het niet de bedoeling dat je je medewerkers zo in de zeik zet. Maar zal wel aan mij liggen.
Pluspunten
redelijk loon, leuke vulploegmedewerkers
Minpunten
slechte sfeer (leiding gevendes), leugens, rare verhalen, verhalen die op niks gebaseerd zijn, liegen over functies, negatieve benadering
gezellig
Kassamedewerkster (voormalige medewerker) –  Apeldoorn25 november 2017
werken bij de action vind ik erg leuk. Ik had het erg naar mijn zin.
winkel
winekelmederwerkster (huidige medewerker) –  Venlo16 november 2017
heb er veel geleerd oa kassa werkzaamheden

service balie, klanten helpen, retouren terug nemen en terug op de kassa aanslaan

het is een super leuk bedrijf, met hele leuke colega s

het moeilijkste van de baan is er eigenlijk niet.
alles moet je leren vanaf het begin toen was het wel moeilijk.

het leukste van de baan is dat ik met iedereen om kan gaan, en we hebben plezier in het werk , en een super leuk team
Pluspunten
kortingen
Minpunten
mag niet roken in het gebouw, je moet er voor naar buiten in weer en wind
Gezellig winkel leuk om klanten te helpen
Winkelmedewerkster (voormalige medewerker) –  Sneek9 november 2017
Supper winkel altijd leuk met collega's en de vrantwoordelijke zijn erg aardig
Pluspunten
Alles is goed
Minpunten
Blauw is niet mooi
Gezellig en goed betaald
Vulploegmedewerker (huidige medewerker) –  Assen2 november 2017
leuke werkomgeving en een goed uitbetaalde baan.
voor jongeren raad ik het zeker aan.
leuk werken!
Kassamedewerker en vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Dinteloord24 oktober 2017
mijn de action heb ik veel geleerd, klantvriendelijk Heid, hoe je vakken vult en de tempo die er in moet zitten.
zelf vond ik het een erg leuke werk plek om te werken en zou ik er zo weer werken
Action
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Aalsmeer24 oktober 2017
Leuk voor je eerste baantje verdienden toen best goed
Pluspunten
Verdiend lekker als 15 jarige
Minpunten
Eentonig werk

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Action. Onze community staat klaar om te antwoorden.