Actief Werkt!
Gezellige werksfeer en kan goed met ze praten.
Het werk lig niet voor het oprapen , maar als ze wat vinden in mijn categorie dan laten ze het me wel altijd weten.
Het is een goed begin bedrijf
Ik had het daar fijn ze hielden me van alles op de hoogte en had over het uitzendbureau nooit klachten ze belde ook altijd als er een nieuwe baan was wie me miss ook aan sprak
Je moet bij de juiste vestiging werken.
Je moet geluk hebben dat je bij de goede vestiging en manager werkt. Actief Werkt als geheel is een hele leuke club, hoofdkantoor staat altijd klaar voor iedereen en collega's hebben onderling een goede band. De feestjes zijn geweldig.

Werk je echter bij de verkeerde vestiging en de verkeerde manager dan kun je een hele vervelende tijd hebben. Je wordt tegengehouden in je groei, collega's die goed meepraten krijgen meer salaris en waardering en promotie. Die collega's doen een dag later natuurlijk gewoon waar ze zelf zin in hebben, maar een slechte manager ziet dat niet.

Veel collega's vertrekken vanwege slecht management op de vestiging en in de regio. Jammer, als directie zou zien hoe het op sommige vestigingen gaat zouden ze denk ik andere keuzes maken.
Pluspunten
Feestjes, leuke landelijke collega's, vrijheid en flexibiliteit
Minpunten
Slecht management, feedback wordt niet gewaardeerd, slecht salaris en te grote verschillen in het salaris.
Goed betaald werk, leuke baan bij Actiefwerkt Ommen!
Ik ben een student uit Zwolle, een vriend van mij werkte voor dit uitzendbureau, zo ben ik met hen in contact gekomen. Het betreft ActiefWerkt! Ommen. Ze zochten iemand die eenmalig voor een werknemer in kon vallen.

Ik had aangegeven dat ik deze dag wel wou werken en moest om 07:30 in Ommen zijn. Hier werd ik goed ontvangen en heb ik met veel plezier de werkzaamheden uitgevoerd.

Aan het eind van de dag werd netjes aan mij gevraagd hoe ik het werk vond. Ook kreeg ik gelijk de week erna al het salaris uitbetaald.

Ik zou dit zeker aanraden om via deze manier te werken! Zeer tevreden!
Pluspunten
Leuk werk, goeie begeleiding, goed salaris, op tijd betaald
Minpunten
Vroeg beginnen
Kijk verder
Ik heb nog nooit voor zo een slechte uitzendbureau gewerkt.

Verwachten heel veel van je voor een minimumloon; elke dag krijg je tot 17:00 uur te horen of je de volgende dag om 6 uur s'ochtends moet werken.

Als je ondertussen iets anders heb ingepland en niet kunt is dat werkweigering.....en dat allemaal voor 9 euro.

Actief Werkt! heeft weinig respect voor de uitzendkrachten, stuur een mail met de vraag om de volgende dag gebeld te worden omdat ik net een dienst van 9 uur erop heb zitten en wil slapen. Word ik 8x gebeld, via 2 verschillende nummers gesmst en gewhatsappt. Werkelijk waar nog nooit meegemaakt. Ze wilden weten of ik morgen kon komen werken.....

Je kan wel snel aan de slag, de volgende dag kan je al beginnen (betaald). Maar met hetzelfde gemak sta je zonder werk, met een belletje dat je niet meer nodig bent, out of the blue.

Heel jammer deze ervaring, want het bedrijf waar ik daadwerkelijk de werkzaamheden verrichtte was top.

Dit zal wel verwijderd worden, maar wel zoals het is.
Pluspunten
Je kan snel aan het werk
Minpunten
Salaris, respect vanuit uitzendbureau, roosterplanning, contract
Bij CAOP via Yask.
Jammer dat het filiaal waar ik voor werk in Hoofddorp zit. Dit komt omdat zij nagenoeg alle contacten doen die via Yask verlopen. En de verdiensten zijn hierdoor minder. Wel hebben ze in Hoofddorp fijne mensen rondlopen die je altijd te woord willen staan met allerlei vragen.
Pluspunten
Goede contacten, makkelijke website voor je uren registratie.
Minpunten
Slecht betaald via Yask.
Leuke baan geen toekomst
Leuke banen maar geen toekomst.
Je moet heel flexibel zijn dat wordt van jou verwacht.

Daardoor kan je weinig plannen.

Laat je goed informeren en heb alles op papier.

In praktijk was het anders. Ik heb met veel plezier mijn baan uitgeoefend blij het erop zat. Kijk uit voor FASE A contracten 0 uren want dan sta jij zelf nergens, ben je ziek worden of ongelukje tegenkomen. Uren worden niet gegarandeerd. Wel jammer dat je zelf weinig zekerheid krijgt. Ze nemen weinig risico. Alles komt voor jezelf. Maar verdienen wel een fortuin aan je. Jammer.
Pluspunten
Normaal uurloon
Minpunten
Weinig zekerheid op toekomst.
Nooit met zo’ n directeur
Wat een slecht voorbeeld is deze man.
Doet zich echt beter voor als dat hij is.
leuke vrije werkomgeving met collega,s van de zelfde leeftijd groep als ik zelf
fijne relatie met Actief werkt,dus ben ik Actief !!
Pluspunten
gerichte/passende cursussen aangeboden/mogen volgen
Minpunten
heb ik geen
Hele gezellige en leerzaam bedrijf
Ik ben heel tevreden over deze bedrijf . Ik werk met plezier. Ik zou zeker mensen aanraden om te werken bij dit bedrijf. Heel leerzaam en gezellig collega s
Pluspunten
Gratis koffie
Minpunten
Niks
Flexibel
Zeer fijn om hier altijd te regelen als je kan werken. Je kan zelf bepalen wanneer je wil werken en dit soms nog op de dag zelf doorgeven omdat er meestal wel plek voor je over is! Je verdiend hier zeer prima voor het snelle werk dat je leverd en dit word de week erna ook gelijk op je rekening gestort.
Pluspunten
Vaak gratis avond eten, ochtend en avond dienst
Minpunten
Sommige medewerkers jatten je laarzen
Top werkgever die meedenkt
Actiefwerkt is een uitzendbureau die werkelijk met je mee denkt en mogelijkheden bied in verschillende bedrijfstakken.
deze ervaaring heb ik helaas bij andere uitzendbureaus niet ondervonden daar was je meer een nummertje en hier bij Actiefwerkt gaat het er persoonlijk aantoe.

net dat stapje meer om te zeggen.... ze doen hun naam eer aan ACTIEF.
Pluspunten
meedenkend en flexiebel
Prettige werkgever
Altijd goed geholpen;denken mee en krijg altijd goede medewerking en AFSPRAAK = AFSPRAAK!
Pluspunten
Goede sfeer
Minpunten
Een hele goeie uitzendbureau die je niet zomaar in de rug steekt
Ik werk al ongeveer 1,5 jaar voor actief werkt en ik heb nooit problemen or iets te klagen gehad. Ik ben altijd al tevreden geweest over hun service en ze hebben mij een fantastische baan anageboden die perfect naast mijn studie te combineren is. Er zijn meerdere collega’s die het zelfde als mij doen bij het bedrijf waar ik werk en we zijn hartstikke tevreden over de dienstverlening van actief werkt.
Pluspunten
Actief Werkt staat altijd voor je klaar als je ze nodig hebt.
Minpunten
Niks
Veel werk beschikbaar en een gezellige werkomgeving
Actief Werkt! is inderdaad actief, maar dik de moeite waard! Perfect te combineren met mijn voltijd studie: Er was altijd begrip wanneer ik tentamens had en ik niet veel uren kon werken, en hier werd nooit moeilijk over gedaan.

Ik heb veel leuke collega's ontmoet, en werkte altijd in een gezellige en productieve omgeving. Ook met leidinggevenden kon ik goed omgaan.

Het burea zelf was altijd vriendelijk en behulpzaam.
Pluspunten
Veel werk beschikbaar, behulpzaam, goed te combineren met studie
Minpunten
Lange werkdagen
Goed uitzendbureau.
Heel leuke team van Hoofddorp.. je werk op de dagen die je kan werken. Je krigt je salaris op tijd per week uitbetaald. Goed communicatie. Makkelijk alles online zien: loonstrookjes, reserveren...
Pluspunten
Er was altid werk voor mij
Minpunten
Leuke en gezellige mensen, die je graag wilden helpen.
Hopelijk wordt 2019 net zo bijzonder als 2018. En of dat nou kort of lang durig werk is, het blijft (Actief) werk.
Zwaar, maar okay
Treinen schoonmaken. Zwaar werk, en de tijden wisselen wel heel extreem af waardoor je vaak niet genoeg rust hebt tussen dag en nacht diensten.

Daarnaast wel okay gewerkt, en weinig problemen gehad op de locaties en met de leiding.
Pluspunten
Toeslagen
Minpunten
Dag en nacht diensten te dicht op elkaar geplanned.
Schoonmaak met
Heb ik gewerkt met de Actief Venlo bijna twee jaar en now ik zoek een andere baan dat Is schoonmaaker
Pluspunten
Five
Minpunten
Five
Goede persoonlijke werkgever, die afspraken nakomt
Fijne werkgever waarbij je veel mogelijkheden krijgt qua loopbaanmogelijkheden. Verder erg persoonlijk en informele sfeer, wat mij erg goed bevalt.
Great Place to work
Sterk groeiend bedrijf met met als kernwaarden: Persoonlijk, Dichtbij en Doen. Prettige, dynamische omgeving met een collegiale werksfeer.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Actief Werkt!. Onze community staat klaar om te antwoorden.
4,1