Achmea
Ontvang wekelijkse updates, nieuwe vacatures en reviews

Vragen en antwoorden over Achmea

Stel een vraag

Je vraag kan door iedereen worden gelezen. Voeg geen persoonlijke informatie toe.Richtlijnen
De beste vragen zijn direct van toepassing op Achmea.
  • Hoe is de werkomgeving en werksfeer?
  • Hoe zijn de werktijden georganiseerd?
  • Zijn er nuttige tips om het goed te doen tijdens het sollicitatiegesprek?

9 vragen

De werkdruk is hoog. Maar wel in een prettige en goede sfeer.

Beantwoord 7 januari 2020

Bij Achmea moet je absoluut flexibel zijn. Vooral in de drukke periode aan het einde van het jaar en het begin van het nieuwe jaar.

Beantwoord 7 januari 2020

Alles mag alleen volgend het boekje ingeving voor nieuwe ideeen worden niet opgenomen en daarbij is het een dochterbedrijf van Achmea het is kcd waar je ook nog veel minder verdiend dan dat je in dienst zou gaan bij Achmea zelf

Beantwoord 5 maart 2019

Alles gaat op basis van vertrouwen

Beantwoord 31 oktober 2018

Pensioen, soms beloningen bij de einde jaarswerk, meer dan 10km afstand reiskostenvergoeding, kerstborrel, beloningen bij goede scores.

Beantwoord 14 december 2019

Let op kwaliteit van gesprek ipv kwantiteit, eerst kwaliteit en klanttevredenheid, dat zorgt ook voor meer verzekeraars, de tijden en andere zaken zijn kwantiteit, daar ligt nu helaas nadruk op, en nu worden best veel collega's die ik het gun 'beloond'met een extra skill (ziezo, mail, vraagbaak) maar een vraag beantwoorden heeft niet veel met tijd te maken, eerder met het antwoord die je geeft, en duidelijk is voor zowel klant als de werknemers die vraagbaak bellen als ze er niet uit komen.
Quality monitoring kan ook gedaan worden niet ivm tijd en volgorde van gesprek maar de toon die medewerker geeft bij bijvoorbeeld klanten die moeilijker zijn, klacht in willen dienen, of zorg afd die met DS belt en een heel verkeerd antwoord krijgt. Zolang de werknemer zich aan de wettelijke eisen houd en geen attitude heeft, scoort klanttevredenheid hoger, en dat zeggen klanten weer tegen anderen mond op mond reclame is belangrijk.

Laat verdiensten evenredig worden zowel intern bij Acmea/ZK e.d als dat het wordt uitbesteed aan bijvoorbeeld KCD.

Beantwoord 14 december 2019

De gevarieerdheid van het werk. Geen dag is hetzelfde en dat houdt je scherp.

Beantwoord 30 januari 2020

Tussen 8.00 en 18.00

Beantwoord 30 januari 2020

Doen wat je zegt en zeggen wat je doet.
Wees transparant en duidelijk geen verborgen agenda's.

Beantwoord 7 oktober 2018
Al deze content is door gebruikers gegenereerd; Indeed en dit bedrijf staan niet in voor de accuraatheid ervan.
Profiel geclaimd