Accenture Reviews

44 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 16.196 reviews
Gezellige werkomgeving met voetballtafel
Business and Technology Integration Associate (voormalige medewerker) –  Accenture technology6 januari 2019
Mooie kans voor afgestudeerd stage, aanvaardbaar salaris en, goed omgeving om te leren, vriendelijke collega's
Pluspunten
flexibel werken
Minpunten
vaag beheer
lot to lean and grow
Business Process Delivery Analyst (huidige medewerker) –  Amsterdam, NL17 december 2018
Accenture provides the opportunity to learn and lots of skills. Very professional environment and can move to different branches of the organisation. very dynamic.
De buiten kant is niet alijd zo mooi als de binnen kant
Senior Manager (voormalige medewerker) –  Amsterdam18 september 2018
Dit bedrijf is alle gevoel met sociaal maatschappelijke kwijt. Wordt puurt en alleen gedreven door revenue, revenue, revenue en nog eens revenue.
Werknemers zijn niet meer dan een nummer hetzelfde nummer als op hun personeels badge.
Effectief plannen en omgaan met normale uren van een werk dag zit niet in de cultuur van dit bedrijf. Elke conferene call moet voor 8 uur of na 18 omdat elke werknemer een bepaald percentage van zijn week bij de klant moet zitten en dit is in de meeste gevallen meer dan 80%.
Het beste bewijs is als je zou onderzoeken hoeveel werknemers er langer dan 5 jaar werken, en hoeveel werknemers onder de 40 met stress thuis komen te zitten vanwege de enorm hoge druk die wordt opgelegd.
Het draait binnen dit bedrijf alleen maar om ego.
Het bedrijf gaat er van uit en neem het als een gegeven dat haar werknemers over uren draait zonder boe of bah.

Kortom als je niet net van school af komt en je al langer mee draait in deze toch al doorgeslagen maatschappij wat betreft technology dan is dit bedrijf niet het best om voor te gaan werken, ongeacht wat recruiters en Senior manager en daar boven je probeert wijs te maken.
Pluspunten
Minpunten
Veel
Hard werken maar veel vrijheid
health management lead (huidige medewerker) –  Amsterdam31 juli 2018
Bij Accenture is het hard werken, maar dat weet je als je er begint. Echter wordt dat beloond met uitdagend werk, fijne collega's en de vrijheid om je eigen dag en week te plannen.
Pluspunten
vrijheid
Minpunten
in mijn geval weinig doorgroei
Goed werk
ICT Technician (voormalige medewerker) –  Heerlen23 mei 2018
Ondanks dat ik veel stress heb voor dit werk gekregen maar het was wel goed kans en ik heb heel goed vaardegheiden opgedaan zoals Java programmeren en teamworks + goed management
gezellige collega's en omgeveing
HR Adviseur & Eventcoördinator (huidige medewerker) –  Heerlen11 april 2018
bestaat uit een jong team. Het is zeer informeel en down to earth.
Pluspunten
tafelvoetbal - tafeltennis
Minpunten
geen goede werk - salaris balans
Een dynamisch bedrijf met veel mogelijkheden
Manager (voormalige medewerker) –  Amsterdam10 april 2018
Bij Accenture wordt er hard gewerkt en goed voor je gezorgd. Er werken veel jonge ambitieuze mensen en er zijn diverse mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling.
Good Company
Sourcing Data Analyst (voormalige medewerker) –  Sourcing Data Analyst10 april 2018
you can learn and explore more opportunities. Career growth with switching internally to different team.
great place to work
Data manager (voormalige medewerker) –  Rotterdam6 maart 2018
role was all all about delivery, good culture, looked after their permanent employees.
Lots of movement in mgmt team therefore lots of changing priority and stakeholders to manage
Werken bij Accenture
Business Analist (huidige medewerker) –  Utrecht (provincie)10 december 2017
Accenture is een organisatie waarbij je vooral op projectbasis bij klanten werkt.
Pluspunten
Minpunten
Te weinig waardering vanuit de werkgever
Your experience totally depends on your client and your team
Senior Analyst (huidige medewerker) –  Utrecht (stad)1 september 2017
Your day to day working experience totally depends on how flexibe your client and your team mates are.

Accenture is not the best paymaster, the salary is average.
Accenture
Werkplekbeheerder (voormalige medewerker) –  Amsterdam14 juli 2017
Ik heb veel on de job geleerd op MS Server gebied.
Management is prima vandaar een 4
Fijne collega's
Innovatief bedrijf
Team Lead Customer Care KLM (voormalige medewerker) –  Amsterdam18 juni 2017
Accenture is een innovatief bedrijf waarbij je voldoende doorgroeimogelijkheden hebt. De collega's en klanten zijn professioneel. Leren loslaten is het moeilijkst van de baan. Klanten leren kennen waren 1 van de leukste punten binnen het bedrijf.
Pluspunten
Minpunten
Hierarchie
Accenture is een corporate organisatie waar jij niet al teveel nee mag zeggen
Corporate Recruiter (voormalige medewerker) –  Amsterdam22 mei 2017
Mijn ervaringen met deze organisatie is erg bedroevend.
Op RPO (Recruitment) project gezeten waar men opschepte over hoe geweldig alles was.... Niet dus.

Lopen ontzettend de randjes ervan af, zijn niet degelijk in hun recruitment processen en hebben 2 ATS systemen om het ene en het andere te kunnen loggen om vervolgend een rekening aan de klant te brengen. Daarnaast om het geheel nog leuker te maken hebben ze tig soorten excel sheets voor KPI's en Overzichtjes en noem maar op. Het spannendste is de zogenaamde recruitment portal waar bijna honderd linkjes vindt om je op weg te helpen, natuurlijk in een excel sheet :-).

De managers zijn te druk bezig om bij Accenture hoger op te komen en manieren te bedenken om de winst nog hoger te krijgen, zelfs als de partij dreigt eruit gezet te worden.

De kans dat je een incompetente manager tegekomt is vrij groot, de mijne had niet veel ervaring en de helft van het team wist het merendeels beter.

Zij noemen deze baan "corporate recruiter", dat is het van verre niet. Je bent niet meer dan veredelde screenings apparaat en bewerkt managers van het bedrijf om de zin van Accenture door te zetten. Zeg maar een soort Recruitment Coordinator.

Bedrijven die dus niet weten wat je kan doen met RPO moeten dus niet kiezen voor deze partij. Zij worden systematisch uitgemolken door Accenture.

Ik vind dit zo jammer, er waren nog meer mensen die net zoals mij erin zijn gestonken en die zoveel meer kunnen dan dit geneuzel. Echt zonde, Accenture kan hier veel heel in betekenen, doet uiteindelijk niks dan rekeningen sturen naar de opdrachtgever.
  meer...

Misschien is dit wel een goede trainings school voor juniors, hoe het niet moet :-)
Pluspunten
ik heb er helaas geen 1 meegemaakt
Minpunten
Teveel om op te noemen
Super bedrijf om je carrière een snelle start te geven
Associate Manager (voormalige medewerker) –  Amsterdam18 mei 2017
Het is een erg ambiteus maar gezellig bedrijf, voor starters erg veel mogelijkheden, helaas voor meer ervaren mensen weinig nieuws te bieden.
Accenture is een fantastisch bedrijf wat wel een en ander van je vraagt
Testmanager en Teammanager (voormalige medewerker) –  Amsterdam4 mei 2017
Accenture heeft vele goede mensen in dienst, die allemaal gemotiveerd en gedreven zijn, je doet gave projecten. Maar de projecten zijn ook ambitieus dus dat schuurt wel eens met vaderschap... de bekende Accenture squeeze.
Pluspunten
slimme bevlogen mensen en gave projecten
Minpunten
work life balance
Gezellig
Process Specialist (huidige medewerker) –  Utrecht (stad)18 april 2017
Leuk bedrijf, vooral voor starters. Je kunt er heel veel werkervaring op doen.
Pluspunten
Goed voor starters
Minpunten
Geen lange loopbaan voor velen
Leuk en dynamisch bedrijf met veel ontwikkelingsmogelijkheden
HR Business Partner (huidige medewerker) –  Amsterdam14 maart 2017
Leuk en dynamisch bedrijf met veel ontwikkelingsmogelijkheden
Pluspunten
x
Minpunten
x
Innovatieve en inspirerende werkomgeving, maar vergoeding kan beter
Management Consultant Senior Manager (huidige medewerker) –  Amsterdam8 maart 2017
Innovatieve en inspirerende werkomgeving, maar vergoeding kan beter
Business Process Professional
Business Process Professional (voormalige medewerker) –  Amsterdam2 februari 2017
Het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij Nuon onder de naam van Accenture. Een geweldige werksfeer maar de baan als Business Process Professional was niet uitdagend genoeg voor mij. Het werk was voornamelijk routinematig en ik ben op zoek naar meer uitdaging .

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Accenture. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Accenture gesorteerd op locatie