Accare
Ik heb voor 3 maanden mogen invallen wegens afwezigheid van 2 collega's op 2 locaties. Hier kwam ik in een warm bad waar ik me gelijk welkom voelde. De inwerkperiode was kort en duidelijk waardoor ik vlot de collega's kon ontlasten in een drukke periode. Het contact met zowel directe collega's als professionals als cliënten was plezierig.
Uitstekend bedrijf. Leuke collega's, goede leidinggevenden. Goede werkomgeving.
Organisatie die vooral voor de inhoud en zijn klanten gaat. Vooruitstrevend, vernieuwend. Is na het "platter"maken van de organisatie meer toegesneden op de diversiteit van opdrachtgevers (vele gemeenten)
Pluspunten
sfeer
Minpunten
versnippering
Voor het schoonmaken is alles goed duidelijk in tijd opgedeeld. Wanneer het nodig is, is het werk dynamisch en vrij in te vullen.
Pluspunten
Koffie
Minpunten
soms zwaar lichamelijk
ik werk met 3 partime collega's voor 15 behandelaren van 2 teams. Wij werken met DBC's en het EPD waar veel verantwoordelijkheid bij het secretariaat ligt. Door de bezuinigingen in de zorg ligt de prioriteit bij de behandelaren en minder bij de ondersteunende functies. Hoge werkdruk hierdoor. Veel veranderingen de laatste tijd die steeds weer aangepast worden. Er wordt erg veel flexibiliteit van het secretariaat verwacht.
Bekijk meer reviews over Accare