ABN AMRO Reviews

593 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 1.105 reviews
Goede betaler, maar erg weinig op met de klant
Filiaal manager (voormalige medewerker) –  Dordrecht13 december 2018
ABNAMRO was een werkgever waarbij de mensen die zonder scrupules dingen er doorheen kunnen drukken beloond worden. Dit gold zowel voor managers, als voor consulenten. Mensgericht en klantgericht waren dingen die niet belangrijk waren.
Targets en doelstellingen behalen ondanks alles wel. Producten verkopen aan klanten, die niet geschikt waren voor de klant was meer standaard dan uitzondering.
Pluspunten
Secundaire arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Cultuur
Adviseur Particuliere Relaties (voormalige medewerker) –  Amsterdam7 december 2018
Erg fijne werkgever met ontzettende leuke collega's!
Pluspunten
Voldoende ontwikkelingsmogelijkheden
Minpunten
Lange dagen gemaakt
Klantcontact
Klantadviseur Dagelijkse Bankzaken (voormalige medewerker) –  Breda2 december 2018
Als Klantadviseur bij ABN Amro leef je echt met de klant mee en doe je een stapje extra om de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn. ABN AMRO ondersteunt werknemers om dit te realiseren door middel van feedback en trainingen. Er is echt persoonlijke aandacht voor medewerkers.
Leuk werk maar geen leuke werksfeer
Administratief medewerkster (huidige medewerker) –  Amsterdam2 december 2018
Heel moeilijk om er tussen te komen als je geen bankervaring hebt zoals ik. Collega's zijn enorm protective als het om werk gaat, doen erg moeilijk als het gaat om uitleggen, ze zien nieuwe collega's als een bedreiging voor hun eigen positie. Veel ellebogenwerk en roddelen is aan orde van de dag. Ik heb er een jaar gewerkt en zou niet nog een jaar kunnen volhouden. En dat is best jammer want het werk is prima en niet eens zo heel erg moeilijk, maar je moet wel om kunnen gaan met achterbakse collega's of met collega's die met alle winden meewaaien.
Pluspunten
koffie is prima
Minpunten
geen leuke werksfeer
Werkgever is te vertrouwen en de gemaakte afspraken inzake groeimogelijkheden zijn correct nagekomen. Heb altijd met veel plezier bij de bank gewerkt.
Bijzonderbeheer hypotheken buitendienst (voormalige medewerker) –  Arnhem Utrecht Amersfoort23 november 2018
Pluspunten
Leuk werk en goede colleg's
Allround Service desk medewerker (voormalige medewerker) –  Utrecht23 november 2018
Leuke collega's, hoog tempo, veel deadlines, heel secuur werken
Gezellige sfeer en leuke collega's, uniformiteit ontbreekt
Ondersteunend medewerker fraude afdeling (huidige medewerker) –  Zwolle8 november 2018
Het is een leuke en informele werkplek. Manier van werken is wel te verdeeld en niet uniform. Daardoor komt het voor dat een ieder maar wat doet en er geen duidelijke koers is.
Pluspunten
Goede informele sfeer
Minpunten
Afdelingen en medewerkers te verdeeld onder elkaar
goede bank en leuke collega's
Adviseur dagelijkse bankzaken (voormalige medewerker) –  Amsterdam8 november 2018
ik heb bijna 16 jaar bij deze bank met heel veel plezier gewerkt .. goede sfeer , leuke collega's
Hard werken met gezelligheid
Solution designer agile team (huidige medewerker) –  Amsterdam6 november 2018
Ik ben een allrounder en pak alle verschillen taken op welke er liggen voor het team.
Een goed humor in het team hoort er bij.
Goede werkgever
Regulatory en Reporting Officer (huidige medewerker) –  Amsterdam5 november 2018
Prima werkgever waar je veel mogelijkheden krijgt om jezelf te ontwikkelen.
Een werkgever die doorlopend in beweging is
Medewerker financiële administratie (voormalige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost31 oktober 2018
Werken bij ABN AMRO is werken bij een werkgever die volop in beweging is. Het is noodzakelijk om je door studie te blijven ontwikkelen. Het bedrijf geeft daar ook de gelegenheid voor. Zeker financieel, qua tijd is het soms schipperen.
Pluspunten
Een boven gemiddeld arbeidsvoorwaarden pakket
Minpunten
door reorganisaties ben je nooit zeker over je toekomst bij het bedrijf
Bij de ABN-AMRO wordt aan alles gedacht.
Medewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam30 oktober 2018
Je hebt de optie om thuis te werken op sommige afdelingen.

Flexibel met de dagen dat je aan het werk moet.

Dag indeling is niet gelukkig niet altijd hetzelfde.

Het leukste van de baan is dat je zelf initiatief moet nemen als je iets voor elkaar wil krijgen. Niemand zit op je te letten dus niet echt veel werk druk. Gewoon je werk afmaken op de dag zelf.

Wat ook heel tof is dat ze tegenwoordig ruimtes hebben om te rusten of spelletjes te spelen.
Is helaas alleen nog maar NL georienteerd
Marketmanager (voormalige medewerker) –  Amsterdam30 oktober 2018
Ik heb met plezier bij ABN AMRO gewerkt. Mijn beslissing om ABN AMRO te verlaten is mede ingegeven door compliance issue's. Daarvoor was en ben ik verantwoordelijk geweest voor de verzekeringstak van ABN AMRO. Hierbij had ik samen met mijn team een behoorlijke mate van vrijheid aangaande Marketing en Salesacties en product- en channeldevelopment. In de periode dat ik aldaar verantwoordelijk was is de omzet en winst op dit onderdeel met meer dan 100% gestegen.
Pluspunten
Onafhankelijkheid
Minpunten
Focus op winstmaximalisatie
Productieve en gezellige werkomgeving
Klantadviseur (voormalige medewerker) –  Breda24 oktober 2018
Je werkt voor een gezellig team waarbij zowel de klant, als jij als medewerker centraal staat.
Een dynamische omgeving waar veel veranderingen in korte tijd plaatsvinden
Sales officer (huidige medewerker) –  Utrecht24 oktober 2018
Sinds een jaar zitten we midden in een reorganisatie waar continu bewegen is. Belangrijk wat ik heb geleerd is dat je flexibel moet zijn en mee moet kunnen gaan met veranderingen want die kunnen enorm snel gaan.
Een minder aspect van bij een large corporate bedrijf werken is dat de besluitvorming vaak erg bureaucratisch kan gaan. Een zeer positief aspect is dat altijd alles tot in de puntjes is verzorgt, hiermee doel ik ook op de arbeidsvoorwaarden.

De baan op zich heeft voor mij persoonlijk als positieve ervaring dat je een spin in het web bent waardoor geen dag hetzelfde is en elk proces weer anders kan lopen.
Het moeilijke van de job is dat je onderdeel bent van een groot keten en dat dus de wendbaarheid wat stroef kan gaan.
Pluspunten
arbeidsvoorwaarden en werk-prive balans
Minpunten
reistijd
Goede werkgever
Administratief medewerkster (huidige medewerker) –  Zwolle19 oktober 2018
Fijn werkgever, goede werksfeer, leuke collega's en uitdagend werk.
Regulatory Reporting Programme
Programme Manager (voormalige medewerker) –  Amsterdam17 oktober 2018
I was responsible for the implementation of a new regulatory reporting platform for both ABM Amro and Fortis Bank Netherlands (the merged entity). It was a great opportunity to work in Amsterdam for 18 months and successfully deliver another very challenging programme.
Pluspunten
Great Culture
Minpunten
None
Gezellig sfeer en zeer productief bezig
Officer operations clearing II (voormalige medewerker) –  Amsterdam17 oktober 2018
Bij Abn Amro begint de dag, meteen met een race tegen de klok, waar de systemen daar erg ontwikkeld zijn. Het is moeilijk om een bepaald process te killen/stoppen. Je moet tegen weerstand en druk kunnen. Als je iets voor elkaar krijgt wordt je wel in het zonnetje gezet.
Je leert heel veel dingen van elkaar en het is daar een open cultuur.
Sommige besluitvoeringen van het management van hoe en waarom laat te wensen over.
Pluspunten
Gratis workshops
Minpunten
Lange dagen
Geweldig bedrijf
IT (voormalige medewerker) –  Amstelveen noord14 oktober 2018
Ik vindt ABN AMRO b.v. Een super geweldig bedrijf de mensen die er werken zijn echte toppers , mijn tijd hier is mij echt zo dankbaar en geweldig !
Pluspunten
Gezellige en goede collega’s
Project Opportunity
Director (voormalige medewerker) –  Amsterdam11 oktober 2018
ABN AMRO ran a continuous opportunity led culture of review and assessment of the status quo across many different disciplines and businesses - the operational efficiencies and teamwork and leadership opportunities that resulted were particularly inspiring and motivational for all involved - as the proposer of this strategy i was particularly proud and gave me a great confidence in my vision and implementation
Pluspunten
Leadership
Minpunten
Overseas

Stel een vraag over solliciteren of werken bij ABN AMRO. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,1