ABN AMRO
Bekijk alle 1.242 reviews
Ik heb met erg veel plezier bij de ABN AMRO Bank gewerkt.
Het is hard werken maar er heerst een goede werksfeer. Er worden regelmatig leuke dingen georganiseerd zowel vanuit de ABN AMRO Bank als vanuit de collega's.

De ABN AMRO Bank is erg flexibel, veel vrijheid in het werk, keuze in begin en eindtijd.
Sterk bedrijf met goed arbeidsvoorwaarden en behoorlijk wat vrijheden. Veel doorgroeimogelijkheden, maar wel hard werken.
leerzaam veel geleerd en mezelf ontwikkeld........
Werkdag van een management assistente kenmerkt zich door voortdurend kunnen en willen inspelen op onverwachte situaties en nieuwe taken/ verantwoordelijkheden. Dynamische werkomgeving, ik vind het hoge werktempo plezierig maar daar moet je wel tegen kunnen. Innovatief bedrijf, over het algemeen een open en eerlijke bedrijfscultuur.
Ik heb hier geleerd om gestructureerd, gedisciplineerd en hard te werken en de klant op de 1e plaats te zetten, rekening houdend met de omvangrijke wet- en regelgeving.
Bedrijf in transformatie zeker de moeite waard als je in een internationale omgeving wil werken
Formeel, afstandelijk, favoritism en extreem politieke omgeving. Hierarchisch: zonder strepen geen invloed of een luisterend oor.
Lijkt heel transparant maar achter de schermen wordt zonder scrupules gemanipuleerd met mensen , OR om macht te vergaren. gevolg: demotivatie, mensen die niets meer durven, een heleboel window dressing door managers om vooral zichzelf te laten shinen.

leuke leerschool voor een paar jaar en daarna wegwezen !
Als medewerker nabestaandendesk help ik nabestaanden met bankzaken door ze telefonisch en administratief terzijde te staan. Nabestaanden worden ook gebeld om intake-gespreken te voeren en te inventariseren wat de wensen en behoeften van de klant zijn betreft spaar- en betaalproducten van de overledene klant. Wij leggen de nabestaanden uit wat er van hen wordt verwacht en wat er op hen af gaat komen. Vervolgend doe ik alle administratieve processen die moeten worden uitgevoerd.
studententeam was gezellig, competitief en de beste.
Het begint leuk, opleiding leuke collega's etc. Vervolgens wordt je gevraagd om ook verzekeringen aan te prijzen waarvan eerst wordt gezegd dat dit vrijblijvend is om te doen. En een half jaar later werd dit ineens een verplichting waarop je werd beoordeeld en afgerekend. Er werden hierom vele contracten van mensen niet verlengd ( die er al 3 jaar werkten!) Hufter-Bank!
omdat
Pluspunten
Minpunten
Onmenselijke bedrijfscultuur.
Door hoge werkdruk is het niet altijd even gezellig. Je moet zowel zelfstandig kunnen werken als in teamverband. Het is wel zaak dat je creatieve oplossingen bedenkt en ook dat je je goed moet kunnen inleven in je contactpersoon die met een verkoopbaar product bij de klant moet komen. Wij moeten het immers van de klanten hebben . Verder is ABN Amro Bank NV een zelfsturend orgaan.
Koers van de bank was niet de mijne, ik wil graag meer klantgericht werken ipv procesgericht. Vandaar mijn vertrek bij de bank.
bedrijfscultuur heb ik uitstekend ervaren. Je bent geen nummertje en iedereen houdt rekening met elkaars verschillen in persoonlijkheden. Doorgroeimogelijkheden zijn ook zeer goed.
Pluspunten
Collega's/bedrijfscultuur
Minpunten
lang hetzelfde werk doen
Het bedrijf stimuleert ontwikkeling. Hangt af van de manager. De drempel is laag.
Hard werken met een leuk team. Elke dag is anders.
Het is een leuke baan, maar je bent letterlijk een nummertje.

Als je niet van veranderingen houdt, moet je zeker hier niet werken.
Pluspunten
Secundaire voorwaarden, salaris
Minpunten
Veel veranderingen, er wordt niet geluisterd naar medewerkers
Typische bankcultuur, leuke collega's, gedreven mentaliteit.
Werken bij ABNAMRO doet vooral een beroep op samenwerking initiatief en klantgerichtheid. Dit maakt het werken daar in mooie combinatie van uitdaging en vertrouwdheid.
Pluspunten
Veel mogelijkheden op verschillend werk
Minpunten
Reistijd
En fijn bedrijf om voor te werken zeer fijne collega`s om mee te werken.
goede onboarding. Enige competiviteit, goede inwerkperiode. Fijne collega's maar teamleads onderling erg competatief.
Abn AMRO is een warm bad geweest. Goede target setting waar naar gehandeld wordt. Wel ietwat traag bij grote beslissingen.
Goede werkomgeving als je op zoek bent naar een baan in de financiele sector
Stel een vraag over solliciteren of werken bij ABN AMRO. Onze community staat klaar om te antwoorden.
4,1