AbbVie
Bekijk alle 1.025 reviews
Gezellige collega's en interessante werkomgeving. Je maakt deel uit van een biofarmaceutisch bedrijf met expertise in therapeutische gebieden als immunologie, hematologische oncologie, neurologie en Allergan Aesthetics.
Stressvolle werkomgeving waar iedereen haast heeft en overvolle agenda's. Goed salaris maar je levert veel in qua energie.
Een typische dag brengt normaal veel variatie met zich mee vanwege een redelijk complexe organisatie. Daardoor waren we nu het proces aan het herstructureren en efficienter aan het maken omdat we 1 FTE zouden verliezen. Dit zijn belangrijke leermomenten, naast structuur in het eigen werk brengen, juist door de complexe organisatie. Bedrijfscultuur is in het nederlandse kantoor informeel, hoewel ik de benadering vanuit het amerikaanse kantoor weer erg formeel vind. Het moeilijkste van de baan is structuur houden in het werk, en zich aanpassen aan de vele veranderingen in het process door de amerikaanse regels. Het leukste is toch wel de afwisseling, en de goede informele contacten binnen het kantoor
Pluspunten
Werken veel aan verbetering
Minpunten
Lange reistijd en strenged Global regels
Het leukste van een baan is de persoonlijke bijdrage die kan worden geleverd aan de mens en de organisatie! Daarnaast is het erg leuk dat de persoonlijke ontwikkeling door blijft gaan. De energie die hieruit wordt gehaald, zorgt ervoor dat je gemotiveerd blijft en er elke dag weer vol tegen aan gaat! Zowel in werk- als in het priveleven.
Abbvie is op zicht een prima bedrijf, de doorgroeimogelijkheden zijn sterk afhankelijk van je functie. Helaas is het voor mijn functie weinig tot geen. Ook loop ik meerdere voordelen mis in mijn functie zoals een leaseauto, bonus/ winstdeling.
Pluspunten
lunch, reis, sport en internetvergoeding
Minpunten
weinig doorgroeimogelijkheden vanuit mijn functie, geen bonus/ winstdeling
Bekijk meer reviews over AbbVie
Stel een vraag over solliciteren of werken bij AbbVie. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over AbbVie gesorteerd op locatie