Review over ABAB van een werknemer

Bekijk alle reviews over ABAB

Ambitieuze, informele en professionele organisatie
Manager Accountancy & Senior Accountant (huidige medewerker) –  Goes16 april 2019
Uitdagende professionele omgeving. Ruimte voor eigen initiatief en ontwikkeling. Voor Young Professionals is er een speciaal opleidingstraject waarin naast vaktechnische ontwikkeling ook de soft skill ontwikkeling veel aandacht krijgt.

Informele bedrijfscultuur en korte lijnen met de directie.
Eigen verantwoordelijkheid voor iedereen.

Andere reviews over ABAB van werknemers

Gezellige werkomgeving waarin veel mogelijkheden liggen
Belastingadviseur (huidige medewerker) –  Veldhoven2 mei 2019
ABAB is gewoon een erg fijn bedrijf om te werken, mede door de informele sfeer tussen collega's onderling (ook met leidinggevenden). Vanaf het moment van binnenkomst krijg je direct de kans om veel klantcontact te maken en uitdagende casusposities te verwerken. Als junior belastingadviseur blijf je dus niet puur hangen in het aangiftewerk.

Daarnaast zijn er voldoende en realistische doorgroeimogelijkheden, goede arbeidsvoorwaarden en is het bovenal gezellig. Ook heeft ABAB veel soorten disciplines, waardoor je voor de meeste vragen bij collega's terecht kunt (accountancy, juristen, specialisten, pensioenadvies etc.)
Pluspunten
Informele werksfeer, veel disciplines, vanaf dag één klantcontact
Minpunten
Prettige werkomgeving met uitstekende doorgroeimogelijkheden
Aankomend accountant (huidige medewerker) –  Weert16 april 2019
Het kantoor waar ik werk betreft een agro kantoor. De sfeer is informeel en erg goed, collega's zijn bereid om elkaar te helpen. Ook erg prettig dat alle specialisten binnen ABAB aanwezig zijn, die je kunt inschakelen waar nodig.
Als je in de loopbaan wilt groeien is ABAB hier uitstekend voor. Het zogenoemde YPP (Young Professionals Program) is ingericht voor assistent-accountant die willen doorgroeien naar accountant. De theorieopleiding en praktijkopleiding zijn hierin opgenomen en daarnaast zijn hier trainingen e.d. in opgenomen om ervoor te zorgen dat je de groei kunt doormaken die je wilt.
In bepaalde periodes is er wel sprake van werkdruk en overwerk, maar dit hoort ook gewoon bij het accountancy vak.
Pluspunten
Opleidingsprogramma en werksfeer
Minpunten
Werkdruk in de accountancy

Stel een vraag over solliciteren of werken bij ABAB. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over ABAB gesorteerd op locatie