Review over ABAB van een medewerker

Bekijk alle reviews over ABAB

Niet echt leuk
Administratief medewerkerster (voormalige medewerker) –  Valkenswaard, NB7 juli 2015
Heel lang geleden.
Onze baas was een dictator.
Niet leuk om voor te werken. Als er iets fout ging blafte hij je af totdat je huilend weg ging. Dat was bij alle dames het geval.

Andere reviews over ABAB van medewerkers

Gezellige werkomgeving waarin veel mogelijkheden liggen
Belastingadviseur (huidige medewerker) –  Veldhoven2 mei 2019
ABAB is gewoon een erg fijn bedrijf om te werken, mede door de informele sfeer tussen collega's onderling (ook met leidinggevenden). Vanaf het moment van binnenkomst krijg je direct de kans om veel klantcontact te maken en uitdagende casusposities te verwerken. Als junior belastingadviseur blijf je dus niet puur hangen in het aangiftewerk.

Daarnaast zijn er voldoende en realistische doorgroeimogelijkheden, goede arbeidsvoorwaarden en is het bovenal gezellig. Ook heeft ABAB veel soorten disciplines, waardoor je voor de meeste vragen bij collega's terecht kunt (accountancy, juristen, specialisten, pensioenadvies etc.)
Pluspunten
Informele werksfeer, veel disciplines, vanaf dag één klantcontact
Minpunten
Ambitieuze, informele en professionele organisatie
Manager Accountancy & Senior Accountant (huidige medewerker) –  Goes16 april 2019
Uitdagende professionele omgeving. Ruimte voor eigen initiatief en ontwikkeling. Voor Young Professionals is er een speciaal opleidingstraject waarin naast vaktechnische ontwikkeling ook de soft skill ontwikkeling veel aandacht krijgt.

Informele bedrijfscultuur en korte lijnen met de directie.
Eigen verantwoordelijkheid voor iedereen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij ABAB. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over ABAB gesorteerd op locatie