Aartsen
Nu een jaar werkzaam bij aartsen. Het ontvangst was goed, de mensen zijn prettig in de omgang en het werk is leuk. We doen het met z'n allen en dat merk je ook!
Pluspunten
Goede sfeer, informeel, top team
Aartsenfruit is een bedrijf dat werkt zoals het eruit ziet. Er wordt niets aan het toeval over gelaten en alles is tot in de puntjes verzorgt. Bij aartsenfruit wordt je echt een onderdeel van de familie. Er wordt goed voor het personeel gezorgd.
Pluspunten
Cultuur, zorgen voor elkaar
Vroeg beginnen is nooit zo mijn ding geweest, maar als je dan met plezier naar je werk gaat zo als bij Aartsenfruit, word het steeds makkelijker. dit kom vooral door de chille collegas en de relaxe werkzaamheden. En tuurlijk is het soms even een extra tandje bij zetten en was het hard werken, maar daar kreeg je ook weer voor terug!
Pluspunten
Collegas, werk
Minpunten
soms helemaal gebroken aan het eind van de dag
Als magazijnmedewerker bij Aartsenfruit hoort het er nou eenmaal bij om vroeg te beginnen. Dat is voor mijn vrouw in de ochtend soms wat vervelend, maar in de middag ideaal. Ik kan mijn kinderen bijna altijd ophalen van school waardoor ik nog wat tijd met ze kan doorbrengen.
Tijdens het uitvoeren van mijn werk moet er hard gewerkt worden, maar daardoor vliegt de tijd. Buiten het harde werken hangt er gewoon een prettige sfeer en werk je met leuke collega's!
Pluspunten
Rechttoe rechtaan
Minpunten
Amper, je weet waar je aan begint.
Leuk bedrijf. We zijn een hechte club die hard werken maar ook vroeg opstaan. Dat is weleens zwaar maar je krijgt er ook veel voor terug.
Pluspunten
Hechte club
Minpunten
Vroeg beginnen
Ik werk nu een aantal jaren bij Aartsenfruit. Ze zijn erg goed voor het personeel. Ik ga iedere dag met plezier naar mijn werk.
Pluspunten
Goede sfeer
Minpunten
Ik werk nu een aantal maanden bij Aartsenfruit als magazijnmedewerker. Het is wel vroeg beginnen maar daar word je wel voor gecompenseerd. Het werk is verder wel leuk en de collega's zijn erg vriendelijk. Een voordeel van vroeg beginnen is dan weer dat je op tijd klaar bent. Zo heb je nog wat aan je dag.
Pluspunten
Goeie werksfeer
Minpunten
Soms lange dagen
Aartsenfruit is een goede werkgever en er zijn volop doorgroeimogelijkheden. Op de werkvloer hangt een prettige werksfeer.

Hard werken wordt beloond met een goed salaris.
Pluspunten
Prima salaris en doorgroeimogelijkheden
Minpunten
Ik heb hier mijn eerste stappen mogen zetten in mijn carrière. Ben destijds waanzinnig ontvangen, de prettige cultuur zorgde ervoor dat ik snel aan de nieuwe omgeving kon wennen. Heb er 7 jaar met liefde gewerkt en raad Aartsenfruit met heel mijn hart aan.
Pluspunten
Cultuur, mensen, doorgroeien.
Minpunten
Sinds enkele maanden ben ik begonnen als magazijnmedewerker binnen Aartsenfruit Breda. Hoewel ik geen ervaring had met deze functie ben ik op een prettige manier het bedrijf én de functie binnengerold, mede dankzij behulpzame collega's. De dagen beginnen vroeg en kunnen lang zijn, daar staan echter flexibiliteit en een goede compensatie tegenover. Daarnaast is men vaak eerder in de middag klaar, hetgeen betekent dat je nog wat aan je dag hebt. Verder is het fijn dat je, als magazijnmedewerker, betrokken wordt bij alle processen binnen het magazijn, dit houdt het werk uitdagend. Naar mijns inziens is het bedrijf volop in beweging waardoor doorgroeimogelijkheden aanwezig zijn, echter moet deze ambitie wel getoond worden.
Pluspunten
Aanzienlijk salaris, doorgroeimogelijkheden en flexibiliteit
Minpunten
Lange dagen
Vroeg beginnen optijd klaar, 40 -45 uur per week lekker in de middagen al thuis alleen wel optijd na bed.
Pluspunten
Goed betaald
Minpunten
Sporten naast dit werk is afgeraden of verminderd
Aartsenfruit is een fijne werkgever waar je je volop verder kan ontwikkelen als je ambities hebt.
Daarnaast denkt de werkgever goed met je mee en is er regelmatig overleg over je functioneren daar waar je goed in bent door te ontwikkelen en daar te helpen waar je nog extra ondersteuning nodig hebt.

Management is prettig in de omgang en het is een leuk team om in te werken op de werkvloer.

Lopen veel medewerkers rond die je ondersteunen en veel kennis hebben in dit bedrijf.

Kortom een gezond bedrijf waar je goed wordt beloond en gewaardeerd en waar je je door kan ontwikkelen
Pluspunten
Goed salaris en doorgroeimogelijkheden
Minpunten
Jammer dat je met een bak ervaring in groente niet zomaar aan de bak komt. Was de leeftijd het probleem. Ik weet zeker dat ik het beter kon dan de meeste die aangenomen zijn. Door jaren lange ervaring. Of was de afstand een probleem? Ik lig er niet waker om om gewoon 40 of meer km te rijden. Jammer nogmaals.
Hier een paar jaar gewerkt. Zeer goed salaris maar daar is ook alles mee gezegd. Extreem lange werkdagen, midden in de nacht beginnen en pas laat in de middag of pas 's avonds klaar.

Als je snel veel geld wilt binnen halen is dit het bedrijf, maar zeg buiten dat je sociaal leven maar vaarwel. Als je thuis komt zo moe dat je enkel eet en bijna gelijk gaat slapen. Vrijdagavond te moe om nog iets leuks te gaan doen. Het weekend heb je hard nodig om bij te komen van de extreem lange dagen en op zondagmiddag moet je al rustig aan gaan doen omdat op maandagnacht je wekker al weer om 03u gaat. NOOIT meer!!
Pluspunten
Geld
Minpunten
Veeeeeeeeeeel te lange werkdagen
Vroeg beginnen en nooit weten hoe laat je klaar bent.
Veel uitdaging als je de kans krijgt door te groeien.
Pluspunten
Prima salaris, kansen om door te groeien
Minpunten
Overuren maken tot alles af is. Bij extreme situatie bijv van 4.00-19.00.
Aartsen was de eerste boekhandel waar ik ging werken, hij bestaat helaas al jaren niet meer.
Het was een hele leuke tijd en daar het een kleine zaak was, was de sfeer haast als met familie, heel close.
Was een totale mannenwereld begon vroeg en eindigde laat in verband met opstart bedrijf venlo.

staling in orde maken daarna orders klaarzetten tussen door douanepapieren en bij nood kas , huishoudelijk poetsen ,en daarna staling weer ontdoen terug in cellen. doodmoe naar huis.

werken met palletwagens en steekwagentjes, administratieve handelingen contacten keurmeesters en douane.

Directie prima werkte zelf zeer hard mee.

Collega's ging omdat alles nieuw en moeilijk was voor ons allen zeer goed men hielp elkaar had oog voor elkaar.

Zwaarste baan omdat je van alles moest in een mannenwereld je werd sceptisch bekeken.

Dat uit eindelijk de moeilijkste klant bezweek.
Pluspunten
aandacht
Minpunten
aandacht
Bekijk meer reviews over Aartsen