ADP Reviews

11 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 4.446 reviews
Prima bedrijf
Administratief medewerkster (voormalige medewerker) –  Rotterdam18 mei 2018
Altijd met plezier gewerkt op verschillende afdelingen
Contractmanagement, Accounts Payable
Pluspunten
makkelijk bereikbaar, Flexibele werktijden mogelijk
Minpunten
Zouden meer waardering mogen geven
jaren met plezier gewerkt.
sr. medewerkster adressenbeheer (voormalige medewerker) –  Rotterdam4 september 2017
Met plezier naar je werk gaan.
Zelfstandig werken

Werkte op de afdeling Sales

Taken: Sales support (applicatie salesforce.com)
Pluspunten
flexibele tijden
Goede werkgever
Systeemprogrammeur Unix/Oracle DBA (huidige medewerker) –  Capelle aan den IJssel25 april 2017
Nooit problemen gehad met mijn werkgever. Werk er al lange tijd met plezier. Leuke betrokken collega's.
Vooruitstrevend op gebied van voornamelijk salarisverwerking
Sr HR Administrateur (voormalige medewerker) –  Capelle aan den IJssel / Amsterdam28 december 2016
vooruitstrevend bedrijf op gebied van salarisverwerking. Bezig met nieuwe systemen en ontwikkelingen. Door de HR verwerking te doen voor verschillende grote bedrijven veel geleerd over HR verwerking en interne processen van die bedrijven
Er is veel aandacht voor het verbeteren van de organisatie
coördinator consultancy, Sr. projectleider (voormalige medewerker) –  Amsterdam9 februari 2016
Nadat het verwerken van de loonstroken is verkocht, wordt het project overgedragen aan een projectmanager.
Bij de start van een project wordt de fasering afgesproken met de opdrachtgever, waarbij er gestuurd wordt op het eerst implementeren van de salarisverwerking.
Nadat de noodzakelijke inrichting voor het verwerken van de salarisstroken is ingericht, verschuift de focus naar de organisatie van de opdrachtgever en worden de HR ESS/MSS processen in kaart gebracht en afgestemd met de mogelijkheden van de applicatie. Eventueel maatwerk wordt ingeschat en binnen de eigen organisatie gerealiseerd in opdracht van de projectmanager.
Parallel aan het project adviseerde ik opdrachtgevers bij het inrichten van zijn beheersorganisatie, als daar behoefte aan was.
Bij het opstaren van de SAAS oplossing, wat ik betrokken bij het opstellen van een template SLA. Projecten waren afgerond, als de SLA en het beheer aan beide zijden goed was ingericht en opgeleverd.
Pluspunten
Zelfstandigheid
Minpunten
Geen of weinigruimte in contact met de opdrachtgever
Goede werkgever/goed bedrijf
Sr. BI Specialist Qlikview (huidige medewerker) –  Capelle aan den IJssel, ZH9 november 2015
ADP is een goede werkgever met goede voorwaarden. De werksfeer op de afdeling waar ik op dit moment zit, is ook goed.

Het moeilijkste is dat je meer diversen divisies samen moet werken en dat vraagt veel inlevingsvermogen, maar dat is ook direct een mooie uitdaging.
Pluspunten
Goede werkgever
Prettig bedrijf, fijne collega's
Senior Salarisadministrator (voormalige medewerker) –  Rotterdam, ZH29 oktober 2015
Prettig bedrijf, fijne collega's. Verwerking van een aantal salarisadministraties
Pluspunten
veel geleerd
Gezellig bedrijf
Medewerkster Credit Control (voormalige medewerker) –  Rotterdam, ZH10 september 2015
Bij ADP Nederland werken leuke collega's, echt een team verband en staan open voor verandering en ontwikkeling.
Enorm leuk bedrijf met leuke mensen. Zeer goede sfeer om in te werken
Afstudeerstagiaire (voormalige medewerker) –  Rotterdam, ZH21 oktober 2014
Enorm leuk bedrijf met leuke mensen. Zeer goede sfeer om in te werken
werkten met targets, leuke collegae
telemarketeer (voormalige medewerker) –  Rotterdam, ZH8 oktober 2013
Dit is al wel even geleden, maar ik werkte daar 3 uur per dag en het was veel telefoontjes plegen, de werkdruk was erg groot, veel collegae, maar allemaal even aardig.
Directie kende ik niet goed, weet daar weinig over te zeggen.
Moelijkste van de baan? Heb altijd mijn targets gehaald, maar dat spande er wel eens om.
De wekrtijden, kinderen nog jong maar het was maar 3 uur per dag en kon dit goed aanpassen met hun schooltijden.

Zie meer reviews over ADP

Stel een vraag over solliciteren of werken bij ADP. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over ADP gesorteerd op locatie