a.s.r. Reviews

55 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 82 reviews
Slecht tijdsmanagement
Process Engineer (huidige medewerker) –  Rotterdam10 november 2018
Er hangt een goede sfeer, maar er valt genoeg te verbeteren op het gebied van tijdsmanagement. Er wordt niet ver genoeg vooruit gedacht met het projectmatig werken, hierdoor loopt de planning altijd in de war.
Pluspunten
Goede sfeer
Minpunten
Onbetrouwbaar door slechte planning
een bijzonder prettige werkgever!
Human Resources (huidige medewerker) –  Utrecht23 juli 2018
asr is een werkgever, waarin eigen initiatief en eigen regie wordt gestimuleerd. Door tijds- en plaats onafhankelijk te kunnen werken ben je prima in staat om een goede balans tussen prive en werk te regelen. ontwikkeling staat hoog in het vaandel en er is een enorm aanbod aan opleidingen, die je kunt volgen
Pluspunten
aanbod opleidingen, tijds- en plaats onafhankelijk werken, eigen regie, eigen verantwoordelijkheid, met oog voor duurzaamheid
Zeer prettige werkgever
Consultant / Projectmanager (huidige medewerker) –  Utrecht23 juli 2018
Een bedrijf met oog voor mens en natuur:
veel opleidingsmogelijkheden, eigen initiatief wordt gestimuleerd, prettige werksfeer met vriendelijke collega's, managen op output, flexwerken wordt verwacht (indien je functie dit toelaat), leuke initiatieven zoals een bbq, duurzaamheid staat hoog in het vaandel, prachtig duurzaam kantoorpand voorzien van super faciliteiten waaronder een sportschool en goede koffie.
Een bedrijf dat veel mogelijkheden biedt mits je ervoor open staat.
Pluspunten
Al het bovenstaande
Minpunten
Af en toe wat corporate
Het gras is hier groener.
Informatiemanager (huidige medewerker) –  Utrecht20 juli 2018
Zeer fijne werkgever in een zeer fijne omgeving. Het is natuurlijk wat je er zelf van maakt, de omgeving is echter ideaal om er iets leuks en uitdagends van te maken.
Er wordt wel wat van je verwacht en dit mag je doen in de door jou te bepalen tijd en ruimte.
Sturing vindt plaats op output en resultaat.
Er is genoeg ruimte om te experimenteren zoals met vormen van Agile werken.
Fouten maken mag, nee, moet. Zolang je er maar van leert en het geleerde toepast in de toekomst.
Mensen zijn aanspreekbaar en je wordt zelf ook aangesproken.
MVO is een visie die hier ook wordt beleefd en niet alleen op papier staat.
Er is meer dan voldoende ruimte voor opleiding en de doorgroeimogelijkheden zijn plenty.
Pluspunten
Werkomgeving, verantwoordelijkheid, ruimte (waar & wanneer je werkt), fouten mogen maken, leren, salariëring, zeer prettige collegae, visie bedrijf (MVO), borrels op donderdag e/o vrijdag.
Minpunten
Eigenlijk alleen de parkeerbeperkingen, verder eigenlijk niets.
Gezellige sfeer, goede thuiswerk- en ontwikkelmogelijkheden
Communicatieadviseur (huidige medewerker) –  Utrecht10 juli 2018
Ondanks dat het een groot bedrijf is, heerst er een gezellige sfeer en is iedereen heel toegankelijk. Er is weinig hiërarchie en eigen verantwoordelijkheid nemen wordt gestimuleerd. Persoonlijk vind ik vooral de flexibiliteit erg fijn: ik kan zelf bepalen wanneer ik werk en thuis werken is geen probleem. Je krijgt dus veel vrijheid in je werk. Ten slotte is er ook veel aandacht voor ontwikkeling en krijgt iedereen een persoonlijk opleidingsbudget. Hierdoor kun je jezelf blijven uitdagen en verder groeien in je carriere.
Pluspunten
Veel flexibiliteit in waar en wanneer je werkt
Minpunten
Goede werkgever met oog voor menselijk welzijn
Senior Projectmanager/Management Consultant (huidige medewerker) –  Utrecht23 juni 2018
Goede werkgever met oog voor menselijk welzijn. Veel mogelijkheden voor zelfontplooiing
prima
In de zomer werk ik administratief (voormalige medewerker) –  Utrecht23 mei 2018
Prima werk omgeving met prima salaris, soms wel weinig uitleg bij de nodige opdrachten.
Werk en prive zijn hier makkelijk te combineren
Relatiebeheerder (voormalige medewerker) –  Utrecht2 april 2018
Groot bedrijf met goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Je hebt de mogelijkheid om veel thuis te werken.
Pluspunten
Thuiswerken
Minpunten
Groot bedrijf
Stage
Stagiaire (voormalige medewerker) –  Utrecht7 januari 2018
Zeer leuke en interessante kijk mogen nemen in het bedrijfsleven.
Een verzekeringsbedrijf met groeimogelijkheden. Je wordt als medewerker gestimuleerd om het beste uit je zelf te halen.
Functioneel beheerder (voormalige medewerker) –  Utrecht27 november 2017
Pluspunten
wordt gestimuleerd om "in beweging"'tye blijven om je waarde op de arbeidsmarkt te vergroten
Minpunten
groot bedrijf met meer dan 3000 mederwerkers; kan voor sommigen een verloren gevoel opleveen
Medewerkersgerichte werkgever die meedenkt in persoonlijke ontwikkeling
Projectmanager (huidige medewerker) –  Utrecht26 september 2017
Flexibiliteit biedt en verwacht a.s.r. Flexibiele werkplekken, werktijden, thuiswerkdagen en focus op vitaliteit van de werknemers.

Stimulans op zelfontwikkeling en biedt actief begeleiding hierin. Erg fijne werkgever om voor te werken.
Pluspunten
Flexibiliteit en openheid van MT
Dynamisch met oog voor mensen
Ontwikkelaar (voormalige medewerker) –  Utrecht-Oost: Rijnsweerd29 augustus 2017
In de tien jaar dat ik hier gewerkt heb heeft het bedrijf zich op een hele knappe manier veranderd.
Minpunten
Krimpende markt
Een moderne en prettige werkgever met zeer goede voorwaarden
Senior beheerder leven (huidige medewerker) –  Utrecht21 augustus 2017
Goede werksfeer, technisch tot in de puntjes verzorgd, prima locatie, veel goede teambuilding, gezonde focus op werk en leven. Prima vooraarden en mogelijkheden tot ontwikkeling.
Pluspunten
De mogelijkheid tot thuiswerken.
Je weet waar je aan toe bent.
Mederwerker zorgverzekeringen (voormalige medewerker) –  Woudsend19 juni 2017
Bij ASR werk je met plezier, krijg je goede begeleiding en leer je veel. Ook zijn de arbeidsvoorwaarden goed.
Dit zorgt er voor dat het verloop van personeel laag is. Wanneer klanten dan contact zoeken weten ze naar wie zij kunnen vragen om een deskundig antwoord of advies te krijgen.
Pluspunten
Persoonlijk
Hier wil iedereen wel werken.
Debiteurenbeheer/medewerker betalingsverkeer (voormalige medewerker) –  Utrecht-Oost: Rijnsweerd13 juni 2017
Een bedrijf wat zowel lichamelijke als geestelijke gezondheid van de werknemers hoog in het vaandel heeft. Vandaar ook dat er veel thuisgewerkt mag worden.

Ik heb alle dagen veel telefonisch contact gehad met klanten die achterstand van betaling hadden en heb samen met de klant een oplossing gezocht. Soms was dat erg moeilijk omdat er niet zomaar betalingsachterstand is bij de mensen dus is het best moeilijk om wat strenger te zijn, tenslotte moet mijn werkgever ook tevreden zijn met de onderhandeling.

Als collega's konden we elkaar goed advies geven en overleggen bij moeilijkheden.

Ik heb bij dit bedrijf een hoop mensenkennis opgedaan en heb met leidinggevenden ook altijd goed contact gehad en begrip over mijn privé leven.
Pluspunten
Iedere week stond er vers fruit voor iedereen op de afdeling
Drukke baan met veel klantcontact
Front office medewerkster (voormalige medewerker) –  Utrecht9 juni 2017
Mijn studie pedagogiek kwam goed van pas tijdens mijn werk als frontoffice medewerker doordat ik veel gesprekstechnieken heb geleerd tijdens mijn studie. Leren multitasken en onder hoge druk te presteren. Helaas kon ik het niet goed combineren met mijn studie aangezien ik fulltime werkte en heb er voor gekozen de focus te leggen op mijn studie omdat ik uiteindelijk verder wil als pedagoog. Met veel plezier gewerkt bij ASR.
Pluspunten
Leuke bedrijfssfeer
Minpunten
niet te combineren met een studie
Goede werkomgeving, sociale collega's en pas verbouwd inspirerend pand
Business IT Consultant (huidige medewerker) –  Utrecht-Oost: Rijnsweerd24 mei 2017
Het bedrijf heeft het nieuwe werken ingevoerd, hierdoor krijg je veel mogelijkheden om werk en privé balans goed in te richten. Geleerd om in situaties onder hoge druk te presteren, veel geleerd door werk in projecten. Je krijgt de mogelijkheden om (in overleg) af en toe buiten de functie te treden en daardoor in je functie te groeien.
Pluspunten
Koffiebar en Bar/restaurant (met bediening) in het pand
Groot bedrijf met mogelijkheden
Business Consultant (voormalige medewerker) –  Utrecht (stad)22 mei 2017
Bedrijf met veel beweging, waarin veel ontwikkelmogelijkheden zijn.
Prima werkgever
Key Account Manager (voormalige medewerker) –  Enschede28 april 2017
leuke job als Key Accountmanager richting het intermediair
Leerzaam en een prettige werksfeer
Acceptant (voormalige medewerker) –  Utrecht22 maart 2017
Ik heb veel ervaring opgedaan en heb met plezier voor ASR gewerkt.
Pluspunten
Flexwerken

Stel een vraag over solliciteren of werken bij a.s.r.. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,1

Reviews over a.s.r. gesorteerd op locatie