A.S. Watson Group

A.S. Watson Group Reviews

De werkdruk kan je afentoe aan de lippen staan, echter is het wel heel tof met collega's een familie te zijn. Zo lang een nare RM je niet in de weg staat kan je veel moois bereiken!
Pluspunten
Betaalde sportschool
Minpunten
afentoe ''te'' hard gaan
Werktijden en functie zijn erg duidelijk, maar het werktempo ligt hoog. Er moet altijd een norm behaald worden en er wordt van je verwacht dat je rennend de hallen door vliegt.
Je bent een nummer, voor jou tien anderen. Als je het niet voor het geld hoeft te doen zou ik hier zeker niet aan de slag gaan.

Er worden zo veel mensen aangenomen dat niemand je uren kan garanderen, de ene week kan je elke dag werken en de volgende helemaal niet.
Pluspunten
Duidelijke structuur, flexibele werktijden, snel aan het werk
Minpunten
Hoog werktempo, onpersoonlijk, weinig uren
-Geen aardige collega’s

-Slecht salaris

-Collega’s die met ze alle pauze gaan houden en ook veel langer dan een half uur en dan ook nog is jou alleen laten en de vracht alleen laten doen

-collega’s die tijdens werk een uur op hun mobiel gaan zitten

- veel onduidelijkheid en niets uit willen leggen

-10 dingen te gelijk moeten doen omdat de rest pauze houden is en als je het niet af heb moet je een uur langer blijven
Pluspunten
Niets
Minpunten
Eigelijk klopt er niets aan deze winkel
Sinds korte tijd tijdelijk aan de slag hier. Als je een werkgever zoekt die vindt dat priveleven niet bestaat moet je hier werken. Vrij vragen is lastig, op vrijdag horen of je wel of niet bent ingepland voor de week erop (op zijn hoogst twee diensten) om vervolgens per dag om half vijf te horen te krijgen of je toch de dag erop mag werken. En ondertussen lekker mensen aan blijven nemen. Niet kunnen plannen en je kinderen regelmatig te moeten teleurstellen omdat je bij bepaalde dingen niet aanwezig kunt zijn (wat je dan de avond van tevoren mag mededelen, omdat je dan pas weet waar je aan toe bent). En heeft men werkoverleg, daar ben je als uitzendkracht niet gewenst en moet je eerder naar huis. Heel fijn als je maar voor twee dagen wordt ingepland. Dat is wat je kunt verwachten bij A.S. Watson. Er zijn genoeg vacatures voor orderpickers, een ieder kan ik dan ook aanbevelen elders dit werk te doen. Wil je dat men een loopje met je neemt, dan moet je hier echt aan de slag.

Laat ik afsluiten met een positieve noot.......collega's zijn wel prettig. Zijn altijd bereid je te helpen met van alles en nog wat
Pluspunten
collega's
Minpunten
geen enkel begrip voor priveleven, verkeerd verwachtingspattroon scheppen (geen fulltime job wat men wel doet voorkomen)
dze werkomgeving was echt heel erg slecht ik kon het hier niet vinden met de mensen ze konden mij niet accepteren hoe ik was was namelijk ook een heel erg sterk en vast team
Leuke werkomgeving, goede voorwaarden.
Instromen vereist veel voorbereiding op de computer, vragen etc. die eigenlijk voor zich spreken.
Als vaste kracht is het een fijn bedrijf gericht op productie en respect voor elkaar. Veel mogelijkheden om als starter te beginnen en door te groeien of dat nu als hoofdbouwtruck chauffeur is of als beginnend teamleider. Werken bij As Watson vraagt een actieve werkhouding want je maakt al gauw vele kilometers tijdens een dagdienst. Het is een dynamisch bedrijf dat zich steeds wil blijven vernieuwen en dat is merkbaar in alle lagen van de organisatie.
Ik werk al bijna drie jaar met veel plezier bij de Kruidvat. Het is een gezellige werkplek met veel leuke collega’s. Je krijg ook de kans om veel te leren.
Pluspunten
Gratis avondeten
Minpunten
Veel vracht
A.S. Watson is een prima werkgever waar je veel vrijheid krijgt.
Het is een heel dynamisch bedrijf waarbij iedere dag anders is.

In onze organisatie moet je tegen veranderingen kunnen en daarbij moet je zeer pragmatisch zijn ingesteld.
Pluspunten
Vrije werktijden, goede CAO, prima management
Minpunten
Stesvol, lange dagen
Goed salaris, slechte werk omstandigheden. Geen fijne mensen op de werkvloer, voor korte duur goede doorgroeimogelijkheden.
Leuk bedrijf om voor te werken! Enige minpunt is dat er niet altijd werk is voor iedereen. Ik had graag fulltime gewerkt maar dit is in een periode van 16 weken pas 2 keer voorgekomen
Pluspunten
Goede kantine
Te gericht op productiviteit op sommige afdelingen, wat productiviteit juist tegen gaat. Cijvers zijn belangrijker dan werknemers tevreden houden; zodat ze graag voor je werken en zo dus ook harder werken.
Dat er een grote omloop van werknemers is vinden ze niet erg. Liever goedkoop dan goede werkers.
Pluspunten
Gratis koffie en thee
Minpunten
Word niet naar je geluisterd of met je mee gedacht. Slechte verse broodjes in de kantine.
Ik vind het abnormaal dat de Nederlands wetten zo zijn gemaakt dat ik al meer dan anderhalf jaar als uitzendkracht op oproepbasis werk voor het grootste magazijn van Nederland. De werksfeer in het magazijn is goed, het is veilig en goed geregeld. Alleen de manier van omgang tussen de vaste werknemers en de uitzendkrachten blijft waanzin.
Pluspunten
Veilig en goede orde
Minpunten
Word slecht bahandelt
Verantwoordelijk voor het digitaal beheren en aanpassen van winkellay-out van de diverse winkel formules
In deze commerciële omgeving is het van belang controle te hebben over de 'chaos van de dag'. Je weet nooit hoe de dag eruit gaat zien. Dat houdt je flexibel en scherp.
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Weinig vrijmibo's ;-)
ASW is een grote retailer waar altijd van alles gebeurt, dingen snel moeten kunnen veranderen waardoor alles in beweging is en dat maakt werken hier leuk.
Pluspunten
Duidelijke structuur
Minpunten
Moeilijk doorgroeien, niet flexibel
Je werkt in een magazijn dus je loopt de hele dag rond om orders op te halen. Fysiek niet het lichtste werk maar dat weet je als je eraan begint.
Er is geen dag hetzelfde ook al komen de werkzaamheden in een bepaald patroon iedere week weer terug Elke week levert weer een nieuwe uitdaging om aan te gaan met he team om de resultaten tot een succes te maken. De sfeer is heel afhankelijk van je samenstelling in het team, en of je gehoord wordt, hangt heel erg af van wie je voor je hebt. Je moet niet bang zijn om overuren te maken en bijna bij het onmogelijke af flexibel zijn. Een toffe baan voor mensen die een gedurfde uitdaging aan willen gaan!
Pluspunten
Nette personeels en salaris afhandelingen
Minpunten
Hoge werkdruk, zwaar lichamelijk werk voor rug en benen.
Ik heb met plezier daar gewerkt! Collega's stonden altijd voor elkaar klaar.
Pluspunten
Fijne collega's
Als je tegen een beetje bureaucratie in een bedrijf en productief zijn kan, dan is dit zeker een goed en leuk bedrijf om te werken! De werkdruk kan doorgaans hoog liggen en je moet aanpakken binnen gestelde kaders. Daar staat echter tegenover dat je in de meeste gevallen in een gezellig team collega's werkt en goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden hebt. Ook zijn er mooie en goede doorgroeimogelijkheden binnen AS Watson!
Dagelijks krijg je te maken met klachten en ontevreden klanten. Dit maakt het werk niet leuk. Daarbij ligt er een grote druk op kwantiteit en kwaliteit, hetgeen de sfeer op de werkvloer niet bevorderd. Ze vragen om flexibiliteit. Dit houdt in dat er van je verwacht wordt extra uren te maken bovenop de uren die je al maakt.Het is erg repetitief werk waardoor er geen uitdaging in zit. AS Watson is een groot bedrijf dat zich blijft ontwikkelen. Het woord 'doorgroeimogelijkheden' klonk dan ook erg aantrekkelijk, maar hier is weinig van waar. Ook het management bezit meer woorden dan daden. Erg jammer.

Wel zijn de collega's er aardig en betrokken en helpen je waar nodig. De sfeer onderling is dan ook erg aangenaam.
Pluspunten
Minpunten
hoge werkdruk