A.S. Watson Group Reviews

47 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 50 reviews
Slechtste Bedrijf Ooit
Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Heteren11 augustus 2019
Ik heb hier 6 maanden gewerkt, waarvan ik er 5 en halve maand met tegenzin naartoe ging.

Eerste maand was alles leuk, daarna werd het alleen maar vervelender!

Controles tijden toilet bezoek onder werktijd, geen hulp, mensen werden af gekaffert tijdens het werk als ze dingen niet begrepen! Niet normaal
Pluspunten
Minpunten
Alles in het bedrijf
Ambitieus bedrijf
Traffic coördinator (huidige medewerker) –  Renswoude6 augustus 2019
Prima bedrijf qua arbeidsvoorwaarden, ligt er heel erg aan op welke afdeling je zit hoe de werksfeer is.
x
Vulploeg medewerker (voormalige medewerker) –  Den Haag18 juli 2019
leuke bijbaan waar je eenzijdig werk doet wat het na een tijdje saai maakt
Gezellig en collegialiteit
Verkoopmedewerker (huidige medewerker) –  Wassenaar10 juni 2019
Een dag als kerst en vakantieperiodes zijn de drukste momenten waarbij het minder prettig is.Wat ik heb geleerd is Leren omgaan met kritiek en klachten.Als medewerker in een winkel leer je geduldig te zijn en je uitstraling tegenover de klanten.
Het moeilijkste is dat je nooit op tijd naar huis gaat en de vrachttijden die onregelmatig zijn.Het leukste van de baan is dat het afwisselend is.
Minpunten
je mag nooit vakantie nemen in de maand december
Zeer hoge werkdruk, onpersoonlijk.
Orderpicker/inpakker (voormalige medewerker) –  Ede26 februari 2019
Werktijden en functie zijn erg duidelijk, maar het werktempo ligt hoog. Er moet altijd een norm behaald worden en er wordt van je verwacht dat je rennend de hallen door vliegt.
Je bent een nummer, voor jou tien anderen. Als je het niet voor het geld hoeft te doen zou ik hier zeker niet aan de slag gaan.
Er worden zo veel mensen aangenomen dat niemand je uren kan garanderen, de ene week kan je elke dag werken en de volgende helemaal niet.
Pluspunten
Duidelijke structuur, flexibele werktijden, snel aan het werk
Minpunten
Hoog werktempo, onpersoonlijk, weinig uren
hier wil je niet werken
Orderpicker/magazijnmedewerker (huidige medewerker) –  Heteren18 december 2018
Sinds korte tijd tijdelijk aan de slag hier. Als je een werkgever zoekt die vindt dat priveleven niet bestaat moet je hier werken. Vrij vragen is lastig, op vrijdag horen of je wel of niet bent ingepland voor de week erop (op zijn hoogst twee diensten) om vervolgens per dag om half vijf te horen te krijgen of je toch de dag erop mag werken. En ondertussen lekker mensen aan blijven nemen. Niet kunnen plannen en je kinderen regelmatig te moeten teleurstellen omdat je bij bepaalde dingen niet aanwezig kunt zijn (wat je dan de avond van tevoren mag mededelen, omdat je dan pas weet waar je aan toe bent). En heeft men werkoverleg, daar ben je als uitzendkracht niet gewenst en moet je eerder naar huis. Heel fijn als je maar voor twee dagen wordt ingepland. Dat is wat je kunt verwachten bij A.S. Watson. Er zijn genoeg vacatures voor orderpickers, een ieder kan ik dan ook aanbevelen elders dit werk te doen. Wil je dat men een loopje met je neemt, dan moet je hier echt aan de slag.

Laat ik afsluiten met een positieve noot.......collega's zijn wel prettig. Zijn altijd bereid je te helpen met van alles en nog wat
Pluspunten
collega's
Minpunten
geen enkel begrip voor priveleven, verkeerd verwachtingspattroon scheppen (geen fulltime job wat men wel doet voorkomen)
Leuke werkomgeving
Medewerkster drogisterij (voormalige medewerker) –  Den Burg15 november 2018
Leuke werkomgeving, goede voorwaarden.
Instromen vereist veel voorbereiding op de computer, vragen etc. die eigenlijk voor zich spreken.
Prima werkgever met een mooi CAO
Warehouse planner (Slotting) (huidige medewerker) –  Heteren18 april 2018
A.S. Watson is een prima werkgever waar je veel vrijheid krijgt.
Het is een heel dynamisch bedrijf waarbij iedere dag anders is.
In onze organisatie moet je tegen veranderingen kunnen en daarbij moet je zeer pragmatisch zijn ingesteld.
Pluspunten
Vrije werktijden, goede CAO, prima management
Minpunten
Stesvol, lange dagen
Productieve werkomgeving met alle aandacht op productie
Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Heteren3 april 2018
Goed salaris, slechte werk omstandigheden. Geen fijne mensen op de werkvloer, voor korte duur goede doorgroeimogelijkheden.
Productieve en gezellige werkomgeving
Medewerker Formule Design (voormalige medewerker) –  Renswoude17 november 2017
Verantwoordelijk voor het digitaal beheren en aanpassen van winkellay-out van de diverse winkel formules
Een heerlijke georganiseerde chaos
Personal Assistant (huidige medewerker) –  Renswoude3 november 2017
In deze commerciële omgeving is het van belang controle te hebben over de 'chaos van de dag'. Je weet nooit hoe de dag eruit gaat zien. Dat houdt je flexibel en scherp.
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Weinig vrijmibo's ;-)
Als je weet waar je aan begint een prima werkplek.
magazijnmedewerker A.S. Watson (huidige medewerker) –  Heteren20 oktober 2017
Je werkt in een magazijn dus je loopt de hele dag rond om orders op te halen. Fysiek niet het lichtste werk maar dat weet je als je eraan begint.
Een mooi bedrijf waar je veel kan leren als je er voor openstaat en je wil en handen meeneemt! Niet bang zijn voor over uren en een grote werkdruk.
Assistent filiaalmanager (huidige medewerker) –  Niewkoop23 september 2017
Er is geen dag hetzelfde ook al komen de werkzaamheden in een bepaald patroon iedere week weer terug Elke week levert weer een nieuwe uitdaging om aan te gaan met he team om de resultaten tot een succes te maken. De sfeer is heel afhankelijk van je samenstelling in het team, en of je gehoord wordt, hangt heel erg af van wie je voor je hebt. Je moet niet bang zijn om overuren te maken en bijna bij het onmogelijke af flexibel zijn. Een toffe baan voor mensen die een gedurfde uitdaging aan willen gaan!
Pluspunten
Nette personeels en salaris afhandelingen
Minpunten
Hoge werkdruk, zwaar lichamelijk werk voor rug en benen.
Productieve, stabiele en gezellige/sociale werkomgeving
Medewerker (huidige medewerker) –  Renswoude23 juli 2017
Als je tegen een beetje bureaucratie in een bedrijf en productief zijn kan, dan is dit zeker een goed en leuk bedrijf om te werken! De werkdruk kan doorgaans hoog liggen en je moet aanpakken binnen gestelde kaders. Daar staat echter tegenover dat je in de meeste gevallen in een gezellig team collega's werkt en goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden hebt. Ook zijn er mooie en goede doorgroeimogelijkheden binnen AS Watson!
Leuke collega's, functie in Customer Services niet erg uitdagend.
Klantenservice medewerkster (huidige medewerker) –  Renswoude4 juli 2017
Dagelijks krijg je te maken met klachten en ontevreden klanten. Dit maakt het werk niet leuk. Daarbij ligt er een grote druk op kwantiteit en kwaliteit, hetgeen de sfeer op de werkvloer niet bevorderd. Ze vragen om flexibiliteit. Dit houdt in dat er van je verwacht wordt extra uren te maken bovenop de uren die je al maakt.Het is erg repetitief werk waardoor er geen uitdaging in zit. AS Watson is een groot bedrijf dat zich blijft ontwikkelen. Het woord 'doorgroeimogelijkheden' klonk dan ook erg aantrekkelijk, maar hier is weinig van waar. Ook het management bezit meer woorden dan daden. Erg jammer.

Wel zijn de collega's er aardig en betrokken en helpen je waar nodig. De sfeer onderling is dan ook erg aangenaam.
Pluspunten
Minpunten
hoge werkdruk
werk omgeving
Orderpicker (voormalige medewerker) –  Heteren15 mei 2017
een relaxte werksfeer leuke collega's alleen de onderlinge communicatie laat te wensen over .
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
slechte communicatie
Veel ontwikkelingsmogelijk heden
Trainee Buyer (voormalige medewerker) –  Renswoude14 maart 2017
Tijdens mijn tijd bij A.S. Watson heb ik ongelooflijk veel geleerd en heb hier ook de vrijheid in gekregen.
Pluspunten
ontwikkelingsmogelijkheden
Minpunten
prive-werk balans
Hard werken, redelijke sfeer, onzekerheid door personeelsplanning.
Magazijnmedewerker/orderpicker (voormalige medewerker) –  Heteren19 januari 2017
distributiecentrum heteren van kruidvat watson.
Via uitzendburea Start maar olympia doet de planning. Je weet pas om half viijf savonds iets voor de volgende dag.
In de praktijk maar ongeveer twee dagen in de week werk, want ondanks dit dus, nemen ze steeds opnieuw nieuwe mensen aan. Het verloop zal groot zijn door de onvolledige werkweken, de onzekerheid voor de volgende dag en het redelijk doorwerken en op sommige afdelingen hard werken.
Het voicepicken viel me op zich mee, maar soms moet je wel oneindig vaak dingen herhalen voordat de computer het goed heeft verstaan, erg irritant.
werksfeer was over het algemeen redelijk goed.
fysiek redelijk zwaar ( en uiteindelijk moet je een vastgesteld werktempo halen)
Contact met olympia over planningszaken of discussie kan heel anders lopen. Werd gewoon grof benaderd en eigenlijk kan je niet discusseren. De enige optie is dan gewoon opstappen eigenlijk, zo laten ze gelijk overkomen.

Onbegrijpelijk dat als er zoveel mensen vragen om volledige werkweken, inclusief het vast personeel dat soms min-uren heeft, men oneindig blijft aanwerven en inwerken. Waardoor degenen die willen en er al werken niet genoeg aan bod komen. En dat gaat zo maar door.
Pluspunten
niet het allerlaagste loon
Minpunten
Planning is slecht en onzekerheid
Uretken, Produksion
Coördinator / Systemoperator (huidige medewerker) –  Nijmegen ( Hollanda )1 januari 2017
Guzel bir is ortami ve maasi iyidir. 40 saat kontratim var ama 35 saat calisiyorum. Tenefuslerim parali oluyor.
Pluspunten
Toplam 1 saat tenefus
Minpunten
Yemek verilmiyor
................
Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Heteren14 juni 2016
Slechte werksfeer, en respectloze leidinggevende.............

Stel een vraag over solliciteren of werken bij A.S. Watson Group. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over A.S. Watson Group gesorteerd op locatie