A.S. Watson Group

A.S. Watson Group Reviews

gezellige werknemers
Een typische dag bij A.S. Watson is achter de kassa staan en klanten helpen. Vakken vullen, spiegelen en schoonmaken.
Moderne slavernij
Moderne slavernij, geen enkele persoonlijke binding bij meeste leidinggevenden tov flexwerknemers.
Als een gek werken
Normen om daar te blijven werken is te hoog. Je maak je lichaam helemaal kapot als orderpicker. Norm moet aangepast worden.
Keihard werken
Keihard werken met een hoge werkdruk, waarbij weinig interesse in de medewerkers is vanuit hogerhand.
Kruidvat
Learned a lot in this company! I started very young and I was able to grow into management in no time ! Lots of growing chances . Very stressful tho! With sometimes impossible deadlines and bad District management help and advice .
Grote organisatie met veel mogelijkheden
Leuke grote organisatie waar veel te leren valt. Open cultuur en iedereen is bereid je iets over hun functie te vertellen.
Pluspunten
opleidingsmogelijkheden
Minpunten
Log in veranderen
Slecht bedrijf
Slechte communicatie, slechte management.
Geen rekening houden met leeftijden.

Normen belachlijk hoog .Als orderpicker moet je ca 18 km per dag lopen en zware produkten verzamelen 12kg voor een produkt is geen uitzondering.en vaak moet je hiervan 10 picken op een laag pallet plaatsen .slijtage van je lichaam gaat hier razend snel.
Hard werken en altijd gezellig
Prettige werksfeer en volop doorgroei mogelijkheden. Hoge werkdruk maar door het fijne contact met collega's maakt dat de balans oke
Leuk werk en leuke collega's
Leuk werk maar je moet eerst op een bepaald aantal zitten mag je evt. Iets anders doen. Ik heb op de inpak gestaan. Als je er op een gegeven moment handigheid in krijgt, haal je het gemiddelde! Er werken allerlei mensen van studenten tot Poolse mensen. De samenwerking met uitzendbureau Olympia verliep in mijn ogen wel stroef. Erg goed eten in de pauzes!
Pluspunten
Leuk werk, lieve collega's
Minpunten
Slechte communicatie met uitzendbureau onderling
Kan beter
Ik heb veel geleerd en gezien leuke collega 's werk is leuk
Slechtste Bedrijf Ooit
Ik heb hier 6 maanden gewerkt, waarvan ik er 5 en halve maand met tegenzin naartoe ging.

Eerste maand was alles leuk, daarna werd het alleen maar vervelender!

Controles tijden toilet bezoek onder werktijd, geen hulp, mensen werden af gekaffert tijdens het werk als ze dingen niet begrepen! Niet normaal
Pluspunten
Minpunten
Alles in het bedrijf
Goals die niet te halen zijn
Werk was gemakkelijk, maar niet afwisselend. Er worden goals voor je gemaakt die je moet behalen als je iets afwisselends wilt doen. Deze goals waren echter onmogelijk te halen. Het verdiende verder wel goed.
Pluspunten
Verdient goed. Leuk kerstpakket. Soms leuke extras die je mee mag nemen
Minpunten
Saai na een tijdje
Ambitieus bedrijf
Prima bedrijf qua arbeidsvoorwaarden, ligt er heel erg aan op welke afdeling je zit hoe de werksfeer is.
x
leuke bijbaan waar je eenzijdig werk doet wat het na een tijdje saai maakt
Gezellig en collegialiteit
Een dag als kerst en vakantieperiodes zijn de drukste momenten waarbij het minder prettig is.Wat ik heb geleerd is Leren omgaan met kritiek en klachten.Als medewerker in een winkel leer je geduldig te zijn en je uitstraling tegenover de klanten.
Het moeilijkste is dat je nooit op tijd naar huis gaat en de vrachttijden die onregelmatig zijn.Het leukste van de baan is dat het afwisselend is.
Minpunten
je mag nooit vakantie nemen in de maand december
Zeer hoge werkdruk, onpersoonlijk.
Werktijden en functie zijn erg duidelijk, maar het werktempo ligt hoog. Er moet altijd een norm behaald worden en er wordt van je verwacht dat je rennend de hallen door vliegt.
Je bent een nummer, voor jou tien anderen. Als je het niet voor het geld hoeft te doen zou ik hier zeker niet aan de slag gaan.

Er worden zo veel mensen aangenomen dat niemand je uren kan garanderen, de ene week kan je elke dag werken en de volgende helemaal niet.
Pluspunten
Duidelijke structuur, flexibele werktijden, snel aan het werk
Minpunten
Hoog werktempo, onpersoonlijk, weinig uren
Geen aanrader
-Geen aardige collega’s

-Slecht salaris

-Collega’s die met ze alle pauze gaan houden en ook veel langer dan een half uur en dan ook nog is jou alleen laten en de vracht alleen laten doen

-collega’s die tijdens werk een uur op hun mobiel gaan zitten

- veel onduidelijkheid en niets uit willen leggen

-10 dingen te gelijk moeten doen omdat de rest pauze houden is en als je het niet af heb moet je een uur langer blijven
Pluspunten
Niets
Minpunten
Eigelijk klopt er niets aan deze winkel
hier wil je niet werken
Sinds korte tijd tijdelijk aan de slag hier. Als je een werkgever zoekt die vindt dat priveleven niet bestaat moet je hier werken. Vrij vragen is lastig, op vrijdag horen of je wel of niet bent ingepland voor de week erop (op zijn hoogst twee diensten) om vervolgens per dag om half vijf te horen te krijgen of je toch de dag erop mag werken. En ondertussen lekker mensen aan blijven nemen. Niet kunnen plannen en je kinderen regelmatig te moeten teleurstellen omdat je bij bepaalde dingen niet aanwezig kunt zijn (wat je dan de avond van tevoren mag mededelen, omdat je dan pas weet waar je aan toe bent). En heeft men werkoverleg, daar ben je als uitzendkracht niet gewenst en moet je eerder naar huis. Heel fijn als je maar voor twee dagen wordt ingepland. Dat is wat je kunt verwachten bij A.S. Watson. Er zijn genoeg vacatures voor orderpickers, een ieder kan ik dan ook aanbevelen elders dit werk te doen. Wil je dat men een loopje met je neemt, dan moet je hier echt aan de slag.

Laat ik afsluiten met een positieve noot.......collega's zijn wel prettig. Zijn altijd bereid je te helpen met van alles en nog wat
Pluspunten
collega's
Minpunten
geen enkel begrip voor priveleven, verkeerd verwachtingspattroon scheppen (geen fulltime job wat men wel doet voorkomen)
slechte werkomgeving
dze werkomgeving was echt heel erg slecht ik kon het hier niet vinden met de mensen ze konden mij niet accepteren hoe ik was was namelijk ook een heel erg sterk en vast team
Leuke werkomgeving
Leuke werkomgeving, goede voorwaarden.
Instromen vereist veel voorbereiding op de computer, vragen etc. die eigenlijk voor zich spreken.
Een groot bedrijf met veel nationaliteiten gericht op productie en respect voor elkaar.
Als vaste kracht is het een fijn bedrijf gericht op productie en respect voor elkaar. Veel mogelijkheden om als starter te beginnen en door te groeien of dat nu als hoofdbouwtruck chauffeur is of als beginnend teamleider. Werken bij As Watson vraagt een actieve werkhouding want je maakt al gauw vele kilometers tijdens een dagdienst. Het is een dynamisch bedrijf dat zich steeds wil blijven vernieuwen en dat is merkbaar in alle lagen van de organisatie.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij A.S. Watson Group. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,9
2,9