't Zusje Reviews

Gezellig werk met een top team.
Schoonmaakmedewerker (huidige medewerker) –  Nijmegen26 juli 2018
Werk hier nu sinds twee jaar. Het werk is makkelijk te combineren met mijn kinderen, heb het er natuurlijk ook super naar mijn zin.
Ik zeg altijd maar zo op ieder werk zijn dingen die je zelf anders ziet maar die wegen hier zeker niet op tegen de goede dingen.
Zou niet zonder mijn werk en vooral collega's kunnen, ook al zie ik ze niet zo vaak op het moment dat we elkaar zien is het altijd gezellig 😁
Pluspunten
werktijden goed te combiner. Leuke collega's
Minpunten
Soms de communicatie
verschrikkelijk
barkeeper (voormalige medewerker) –  Apeldoorn9 juli 2018
De werksfeer was verschrikkelijk ik voelde me totaal niet op mijn gemak bij mijn collega's, ik stond vaak achter de bar en er werd als ik iets niet begreep of vroeg aan collega's gereageerd alsof ik dom was. Er werd onderling ontzettend veel geroddeld over mij, maar ook over anderen. Ik heb hiervoor nooit gewerkt in de horeca maar ik ben goed genezen. Ook kregen we geen pauze, en moest je betalen voor de ranja die je onder werk tijd mocht drinken, die werd van je loon afgetrokken ook als je geen limonade dronk. De fooi werd verzamelt en 1 keer in de zoveel tijd onderling verdeeld hier was veel drama over ''want de 1 werkte'' meer dan de ander. en die verdiende te niet want ''deed nooit wat''
Pluspunten
aardig bazin
Minpunten
collega's
Erg leuke baan
Horecamedewerker (huidige medewerker) –  Vlijmen19 juni 2018
Ik heb het nog steeds erg naar mijn zin hier, alleen moet ik dadelijk mijn schoolgeld zelf gaan betalen, omdat ik net 18 ben geworden en dat ga ik niet redden met het minimale salaris dat ik hier krijg.
Geweldig!
Horecamedewerker (huidige medewerker) –  Helmond13 juni 2018
Elke dag hard werken maar in een geweldige werkomgeving met leuke en gezellige collega's. Veel geleerd over klantvriendelijkheid en snelle service. Altijd de mogelijkheid aangeboden gekregen om mezelf te ontplooien en te groeien binnen het bedrijf. Het was een erg flexibele baan en het viel goed te combineren met mijn studie.
Medewerker bediening (huidige medewerker) –  Nijmegen12 juni 2018
Goede sfeer bij alle collega's onderling, zowel tijdens als na het werk. Afwisselend werk en er zijn altijd nieuwe dingen te leren. Veel contact met de gasten en managers die altijd goed meedenken. Het is flink aanpakken, maar daardoor verveel je je nooit. Erg fijne plek om te werken.
Hele gezellige omgegeving om te werken
Schoonmaakster (huidige medewerker) –  Nijmegen12 juni 2018
Bij wendy en ger is het top om te werken ze laten je echt welkom voelen echt of dat je bij de familie hoort zo doen ook de dames van het management zijn gewoon super lief. Echt een heel leuk restaurant om in te werken.
afwasser
Horecamedewerker (voormalige medewerker) –  Oudenbosch15 december 2017
afwasser, soms bij uitzondering mocht ik helpen in de keuken, dan had ik de werkdag van me leven! vol enthousiasme op de fiets naar 't zusje!
Pluspunten
stabiele tijden
Minpunten
geen pauze
gezellige werkomgeving
Allround medewerkster (huidige medewerker) –  Apeldoorn20 februari 2017
Super leuk en gezellig werk.
Heb er veel geleerd en kan er nog meer leren.
fijne sfeer en leuke collega's.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij 't Zusje. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,3

Reviews over 't Zusje gesorteerd op locatie